Home >Documents >Limbajul Secret Al Apei

Limbajul Secret Al Apei

Date post:08-Jun-2015
Category:
View:5,440 times
Download:11 times
Share this document with a friend
Description:
Descoperirile lui Masaro Emoto despre apa si capacitatea ei de a reactiona la informatii. Plus imagini.
Transcript:

Limbajul secret al apei(Autor articol: Victor Chirea)Abstract: Masaru Emoto este un cercettor japonez ce a reuit, prin tehnici de fotografiere rapid, s pozeze structura apei n timpul ngherii i s evidenieze astfel consecina direct a gndurilor pozitive i negative asupra formrii cristalelor de ghea. Descoperirile domnului Emoto au ocat, cu siguran, muli oameni, dar probabil i mai muli au fost pui pe gnduri. Dup cum o recunoate i dnsul a cutat mult timp un liant care s demonstreze c toate lucrurile de pe acest Pmnt sunt interconectate i a gsit un prieten de ndejde ntr-o substan care se pare c nici mcar nu a fost aici de la nceput (conform teoriei profesorului Louis Frank de la universitatea din Iowa - [1]). Emoto a demonstrat tiinific c apa are capacitatea de a stoca i reflecta gndurile, cuvintele, rugciunile, muzica i sentimentele, studiile fiind fcute pe cristalele de ghea. Acest lucru a permis tuturor s vad c apa ntr-adevr poart informaie cu ea. Metoda practic este prezentat succint n cartea dnsului ([2],p.23,24): S v explic cum procedez pentru a fotografia cristalele. Pun cincizeci de feluri de ap n 50 de vase Petri diferite. Pun apoi vasele ntr-un frigider la ngheat, pentru 3 ore, la -20C. Rezultatul este c tensiunea suprafeei formeaz n vasele Petri picturi de ghea transversale de aproximativ 1 milimetru. Cristalul apare cnd ndrepi o lumin deasupra picturii de ghea Desigur, rezultatul nu este niciodat acela de 50 de cristale asemntoare; uneori nici nu se formeaz cristale Cristalele se arat numai pentru 20 sau 30 de secunde, n timp ce temperatura crete, iar gheaa ncepe s se topeasc Ce anume i confer apei capacitatea de a reflecta ce se afl n sufletele oamenilor? La aceast ntrebare se rspunde n cartea Mesaje ascunse din ap [2]. Emoto pornete de la ideea c toate lucrurile se afl n vibraie i fiecare vibreaz la propria frecven (inclusiv organismul uman), ipotez acceptat i de fizica cuantic: S ne nchipuim c v-ai putea reduce trupul la o mrime microscopic i c ai porni ntr-o explorare pentru a descoperii secretele acestui univers numit fiin uman. Ai vedea n scurt timp c orice lucru nu este alctuit din altceva dect din atomi, fiecare atom fiind un nucleu cu electroni ce se nvrt n jurul lui. Numrul i forma acestor electroni i a orbitelor lor i confer fiecrei substane un set specific de frecvene vibraionale. Ai descoperi c, indiferent de substan, nimic nu este mas solid. De fapt lucrurile care ni se par nou solide sunt n realitate mai mult de 99% goale. Chiar dac noi vedem aceast pagin ca fiind nemicat, la nivel atomic este o forfot de nedescris. Este clar c simurile noastre perceptive sunt limitate: Ochii notri pot vedea obiecte, ns nu pot vedea vibraii. De asemenea frecvena nsemn sunet. Aadar fiecare obiect ce vibreaz emite i un sunet, imperceptibil pentru urechile noastre dac nu se afl n gama 15-20.000 Hz. Fiecare frecven emis are receptorul ei bine stabilit. De exemplu ochii pot capta intervalul limitat ntre aproximativ (510141015)Hz sau n lungimi de und (300700) nanometrii. Este amuzant, dar s ne gndim puin fantezist: Ce s-ar ntmpla dac ochii ar putea s recepioneze

undele ntre 15Hz-20KHz iar urechile frecvenele din gama ochilor? Am auzi oare cu ochii i am vedea cu urechile? Sau am vedea nite culori ce aparin unei game pe care nici nu ne-o putem imagina i am auzi sunete la care nici nu putem visa? Am citit din mai multe surse c cei care vd aure i entiti (sau fantome, cum dorii s le spunei) au acest spectru al ochilor puin lrgit fa de al nostru putnd vedea puin peste graniele acestor intervale, puin mai la stnga i puin mai la dreapta adic n ultraviolet i infrarou. Interesant... Oricum se tie c ochii doar capteaz informaia, nefcnd i interpretarea, iar momentan se cred c aceasta este treaba creierului. Iar copiii minute care pot capta informaia cu mniile ajung s poate citit cu acestea cnd sunt legai la ochi. n cazul lor tiina ridic din umeri i spune: cazuri izolate cu toate c numrul lor este n continu cretere. Dar s revenim Ei bine apa este un maestru receptor cum o denumete plastic Emoto: ea poate percepe, nmagazina i reda, ntr-o form ce poate fi perceput de ochiul uman, orice frecven (vibraie), fie c acesta este emis de o melodie, poz, cuvnt, sentiment sau gnd. Dup cum am menionat exist mai multe metode prin care apa a fost informat: prin cuvinte scrise pe bileele ce erau lipite, pe sticla cu ap, cu scrisul ctre interior prin expunerea apei la muzic prin aezarea unei fotografii n apropierea apei prin expunerea apei la cuvinte rostite

Iat n continuare o parte din concluziile domnului Emoto n urma cercetrilor sale ncepute nc din anul 1993: 1. Apa cristalizeaz diferit n funcie de informaia pe care o primete. S-a observat n mod repetat c apa rspundea cuvintelor pozitive formnd cristale hexagonale superbe, spre deosebire de formele nearmonioase rezultate n urma expunerii la cuvinte negative. Spre exemplu mai jos se poate observa simetria cristalului pentru cuvntul fericire i dezechilibrul nefericirii:

Este interesant ns, c totui cuvntul nefericire are la baz o structur de cristal hexagonal. De ce nu este complet dezordonat? Dac analizm corespondena n limba Englez happy/unhappy se poate vedea c unhappy (nefericit) are rdcina din cuvntul happy, care este ns negat (observaie valabil i pentru limba Romn). La nivel energetic se ntmpl acelai lucru: nefericirea este lipsa fericirii, dar totui cele 2 energii sunt legate, exact ca lumina i ntunericul care sunt complementare. Noi nu am tii cum este s fim fericii, dac nu am fi fost cel puin o dat nefericii. Aa suntem construii n aceast lumea dual: pe comparaie i relativitate.

Rezultate similare s-au obinut i pentru alte perechi de cuvinte: bun/ru, pace/rzboi, frumos/urt. Cu alte cuvinte informaia pe care noi o transmitem apei i schimb calitatea. Gndii-v ce ar fi mai sntos pentru noi: s bem un pahar cu ap de la robinet n timp ce suntem fericii sau ap de izvor n timp ce suntem suprai. Rspunsul l bnuiete toat lumea: ap de izvor n timp ce suntem fericii. Lsnd gluma la o parte, putei verifica cum apa provenit de la aceeai surs, but n zile diferite va avea gusturi diferite n funcie de starea de spirit pe care o avei. 2. S-a ncercat expunerea apei la cuvinte care exprimau acelai lucru (de exemplu mulumesc), dar n limbi diferite. Imaginile nu au fost identice, dar au pstrat regula prezentat anterior. De aici se poate trage concluzia c apa nu recunoate cuvntul ca un simplu desen, ci mai degrab nelege semnificaia acestuia, gndul si sentimentul, ce oamenii l atribuie cuvntului.

Arigato

Thank you

Mulumesc n chinez

Mulumesc n coreean

Danke

Merci

3. Cristalul ce l-a impresionat cel mai mult pe Emoto a luat natere sub influena cuvintelor iubire i recunotin. Luate separat au format imagini frumoase, dar incomparabile cu cea creat de alturarea lor. De asemenea s-a observat c (virgul) cristalele formate seamn mai mult cu cele produse de efectul unic al recunotinei dect n cazul expunerii doar la cuvntul iubire. Acesta indic faptul c vibraia recunotinei este mai intens i are o for mai mare de influen.

ntrebat fiind despre acest lucru de ctre Reiko Myamoto Dewey [3] Emoto precizeaz: De exemplu, tim c apa este descris de formula H2O. Dac am privi iubirea i recunotina ca o pereche, recunotina este Hidrogenul, iar iubirea este Oxigenul [] i conform formulei vom avea nevoie de o parte iubire i 2 pri recunotin pentru a obine echilibrul. In final insist asupra faptul c nelegerea acestui principiu poate pune capt multor suferine i conflicte ce au parte n prezent pe Pmnt. Pe coperta uneia dintre crile publicate [4] este prezent pasajul: Trebuie s respectm apa, s o iubim i s fim recunosctori. Apoi apa se va schimba, tu te vei schimba i eu m voi schimba. Pentru c amndoi suntem ap. 4. Expunerea apei la poze

Ap creia i s-a artat fotografia unui delfin

Un cristal expus fotografiei unui cerc din lan.

Apei i s-a artat o fotografie a planetei Pmnt 5. Expunerea apei la muzic

Mueel (stnga - poza, dreapta cristalele )

Voi prezenta direct pozele nsoite de comentariile domului Emoto:

Cele 4 anotimpuri - primvara de Vivaldi

Simfonia Pastoral a lui Beethoven.

Bach: Arie pentru corzi n Sol Major

Muzica lui Beethoven a dat natere unor cristale deosebite, cu multe detalii i forme fanteziste, ce produc un efect terapeutic

Acordurile line ale acestei melodii de Bach (din celebrul aranjament pentru vioar i pian) sunt bine reprezentate de splendoarea acestui cristal

Chopin: Studiu n Mi major Se pare c muzica de pian produce cristale n form de picturi

Mozart: Simfonia Nr. 40 Frumuseea acestui cristal reflect frumuseea piesei muzicale. Cristalul pare s oglindeasc modul de via entuziast a lui Mozart

Muzic de vindecare

Elvis Presley: Heartbreak Hotel Muzic heavy metal. Ca i cum ar imita cntecul, Acesta este produsul muzicii cristalul este mprit n dou, glgioase, cu versuri vulgare, asemenea unei inimi frnte pline de furie. Rezultatul este asemntor celui obinut de cuvntul Prostule!, ceea ce dovedete c apa reacioneaz mai puternic la cuvinte dect la muzic. Astfel se poate da o explicaie a strilor de spirit transmise prin intermediul muzicii, ct i a diverselor tehnici de meloterapie.

6. Puterea cuvintelor rostite Este important fiecare cuvnt pe care l rostim i fiecare gnd pe care l nutrim. Acesta are n primul rnd repercusiune asupra noastr i apoi asupra celui crui i este adresat. Informaii tot mai des ntlnite atrag atenia asupra sentimentelor negative i organele afectate de acestea : stomac frica, anxietate; ficat mnie, suprri i emoii primitive; plmni tristee, depresie, suprare ; inima lipsa iubirii i a siguranei; rinichi egoism, lcomie, criticism, dezamgire, nereuit, ruine; creier depresie; ochi stres, ncordare. Pentru a exemplifica puterea cuvintelor, Emoto a cerut elevilor unei coli primare din Japonia s vorbeasc a