+ All Categories
Home > Documents > Proiect marketing partea a II-a.doc

Proiect marketing partea a II-a.doc

Date post: 09-Nov-2015
Category:
Upload: selena-elena
View: 236 times
Download: 0 times
Share this document with a friend
34
UNIVERSITATEA „ŞTEFAN CEL MARE” SUCEAVA FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE ŞI ADMINISTRAŢIE PUBLICĂ SPECIALIZAREA MANAGEMENT Proiect marketing Tabla de şah electronică Profesor coordonator: Lect. Dr. Ghiuţă Ovidiu Studenţi: Achiţei Tatiana
Transcript

UNIVERSITATEA TEFAN CEL MARE SUCEAVA

FACULTATEA DE TIINE ECONOMICE I ADMINISTRAIE PUBLIC

SPECIALIZAREA MANAGEMENT

Proiect marketing

Tabla de ah electronicProfesor coordonator:Lect. Dr. Ghiu OvidiuStudeni:

Achiei Tatiana

Apvloaie Ancua

Ciot Andreea

SUCEAVA 2014CUPRINSProiect marketing

Tabla de ah electronicDac n primul capitol am analizat, principalele aspecte legate de pia: cumpartori, concureni, dar i tendine pe urmtorii trei ani, n a doua i a treia parte a proiectului vom prezenta raportul de cercetare i planul de marketing.

Scopul cercetrii de marketing este studierea impactului pe care l-ar avea introducerea pe pia a unei table de ah electronice.

B. Raport de cercetareI. Titlul cercetrii:

Studiu de marketing privind lansarea pe pia a unui nou produs - Tabla de ah electronic.

II. Obiectivele cercetrii:

Prin aceast cercetare urmrim s aflm dac lansarea pe pia a noului nostru produs va avea succes. Dorim s aflm cine vor fi cumprtorii, n ce categorie de vrst se ncadreaz grupul int, ce preferine au n ceea ce privete acest tip de joc i ct sunt dispui s cheltuiasc pentru achiziionarea unei table de ah electronice.III. Metoda cercetrii:

Metoda utilizat de noi n cercetarea de marketing este chestionarul de anchet. Dintre mijloacele de culegere a datelor din teren, ancheta pe baz de chestionar este, fr nici o ndoial, metoda cea mai des utilizat pentru culegerea datelor cantitative.

Chestionarul a fost aplicat unui eantion format din 60 de persoane i conine un numr de 16 ntrebri. n urma centralizrii rspunsurilor din chestionar am obinut informaii utile privind preferinele oamenilor pentru jocul de ah.

Chestionar

TABLA DE AH ELECTRONIC

1. V plac jocurile care stimuleaz gndirea logic ?

Da

Nu Stop chestionar

2. Numerotai de la 1 la 4, n ordinea preferinelor, urmtoarele jocuri:

Remi

ah

Integrame

Sudoku

3. tii s jucai ah ?

Da

Nu Dac ai rspuns negativ la ntrebarea 3, trecei la ntrebarea 8.

4. La ce vrst ai nvat s jucai ah ?

5 12 ani

13 18 ani

19 32 ani

33 59 ani

peste 60 ani5. Cum preferai/obinuii s jucai ah ?

cu prietenii

online, pe calculator6. Ct de des jucai ah?

zilnic

sptamnal

lunar

anual7. Ai achiziionat vreodat un joc de ah ?

Nu

Da, pentru mine

Da, pentru alt persoan8. La ce vrst ai achiziionat/primit un joc de ah ?

0 4 ani

5 12 ani

13 18 ani

19 32 ani

33 59 ani

peste 60 ani9. Cum percepei jocul de ah ?

ca un mod de relaxare

ca un mod de antrenare a minii

ca o pierdere de timp

un joc educativ

un joc total neinteresant10. Care credei c este vrsta potrivit pentru nceperea practicrii jocului de ah ?

0 4 ani

5 12 ani

13 18 ani

19 32 ani

33 59 ani

peste 60 ani11. Ce fel de alternativ considerai c este jocul de ah pentru petrecerea timpului liber ?

foarte bun

bun

satisfctoare

rea

foarte rea

12. Credei c un joc de ah electronic ar putea sa atrag mai mult atenie dect un joc de ah clasic ?

Da

Nu

nu este nici o diferen13. Care este venitul familiei dumneavoastr ?

mai puin de 1.000 lei

1.000 1.500 lei

1.500 2.000 lei

mai mult de 2.000 lei

nu tiu

nu rspund

14. Unde locuii?

n mediul rural

n mediul urban15. Ai dori s achiziionai un joc de ah electronic ?

Da

Nu

Dac ai rspuns negativ la ntrebarea 15, chestionarul s-a ncheiat.

16. Ct suntei dispus s cheltuii pentru achiziionarea unei table de ah electronice ?

mai puin de 100 lei

100 200 lei

200 300 lei

mai mult de 300 lei Explicarea ntrebrilor i centralizarea datelor1. V plac jocurile care stimuleaz gandirea logic ?

Da

Nu Stop chestionar Prima ntrebare este o ntrebare filtru. n funcie de rspunsul primit, am eliminat din anchet subiecii care nu prezint interes pentru jocurile care stimuleaz gndirea logic.

Dac rspunsul la acest ntrebare este negativ, chestionarul se oprete, respondentul fiind eliminat din anchet.

ntrebarea filtru este important i nu trebuie s lipseasc din chestionarul folosit n cercetarea de marketing.Rezultate:

Indicator cantitativIndicator procentual

Da60100 %

Nu00

EMBED MSGraph.Chart.8 \s 2. Numerotai de la 1 la 4, n ordinea preferinelor, urmtoarele jocuri:

Remi

Integrame

Sudoku

ahAceast ntrebare este o ntrebare cu rspunsuri ierarhizate n ranguri. Prin intermediul acestei ntrebri am solicitat persoanelor anchetate s precizeze n ce ordine de prefer cele patru jocuri. n acest fel am aflat preferinele pasionailor de jocuri care stimuleaz gndirea logic, i de asemenea, pe ce loc se situeaz jocul de ah.Rezultate:1234

Indicator cantitativIndicator procentualIndicator cantitativIndicator procentualIndicator cantitativIndicator procentualIndicator cantitativIndicator procentual

Remi2746%1728%813%813%

Integrame1220%1728%813%813%

Sudoku915%1017%1423%2745%

ah1525%1830%1830%915%

Remi

EMBED MSGraph.Chart.8 \s Integrame

EMBED MSGraph.Chart.8 \s Sudoku

EMBED MSGraph.Chart.8 \s ah

EMBED MSGraph.Chart.8 \s Din interpretarea chestionarelor reiese c jocul de remi este n topul preferinelor, urmat de ah, integrame i sudoku.

n ceea ce privete jocul de ah, 25 % din cele 60 de persoane chestionate l-au clasat pe locul I, 30% pe locul 2, 30% pe locul 3 i 15 % pe locul 4.3. tii s jucai ah ? Da

Nu

Aceasta este o ntrebare dihotomic, nchis. n cazul n care respondentul ofer rspuns negativ la acest ntrebare, se trece la ntrebarea 7.

Rezultate:

Indicator cantitativIndicator procentual

Da5490%

Nu610%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s

Din cele 60 de persoane chestionate, 54 (90 %) tiu s joace ah.

4. La ce vrst ai nvat s jucai ah ?

5 12 ani

13 18 ani

19 32 ani

33 59 ani

peste 60 ani

Aceasta este o ntrebare adresat persoanelor care tiu s joace ah,care presupune o alegere unic.Rezultate:Indicator cantitativIndicator procentual

5 - 12 ani2852%

13 - 18 ani2444%

19 32 ani24%

33 59 ani00

peste 60 ani00

EMBED MSGraph.Chart.8 \s

Din cele 54 de persoane care tiu s joace ah, 28 (52 %) au spus c au nvat acest joc n copilrie ncepnd cu 5 12 ani. 24 de persoane (44 %) au spus c au nvat s joace n adolescen (13 18 ani), iar restul 4 % n intervalul de vrsta 19 32 ani.

Persoanele cu vrsta peste 33 de ani nu mai sunt interesate s invee regulile jocului de ah.

Din rspunsurile la aceast ntrebare rezult c produsul nostru se va adresa n principal persoanelor cu vrst cuprins ntre 5-18 ani.5. Cum preferai/obinuii s jucai ah ?

cu prietenii

online, pe calculator

Aceasta este o ntrebare care presupune o alegere unic din partea subiecilor.Rezultate:

Indicator cantitativIndicator procentual

cu prietenii4991%

online, pe calculator59%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s Din cele 54 de persoane chestionate, 49 (91 %) prefer s joace ah cu prietenii, iar restul de 9 % opteaz pentru jocul de ah n mediul online, pe calculator.Din rspunsurile la aceast ntrebare rezult faptul c jocul de ah n manier clasic, fa n fa este mai practicat. Cu toate c tehnologia evolueaz i tot mai multe persoane prefer s stea n faa calculatorului, cnd vine vorba de ah, cei pasionai prefer s se relaxeze n faa unei table de ah clasice.

6. Ct de des jucai ah?

zilnic

sptamnal

lunar anual( ocazionalAceasta este o ntrebare care presupune o alegere unic din partea subiecilor, dintr-un set de alternative propuse.

Rezultate:Indicator cantitativIndicator procentual

Zilnic24%

sptmnal1120%

Lunar1731%

Anual1630%

ocazional815%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s

Din cele 54 de persoane care tiu s joace ah doar 2 (4 %) joac zilnic, 11 joac sptmnal (20 %), cele mai multe joac lunar (31 %), 16 (30 %) persoane joac anual, iar 8 (15%) joac ocazional.

7. Ai achiziionat vreodat un joc de ah ?

Nu

Da, pentru mine

Da, pentru alt persoan

Aceasta este o ntrebare care presupune o alegere unic din partea subiecilor, dintr-un set de alternative propuse. Dorim s aflm dac persoanele chestionare au achiziionat vreodat un joc de ah.

Rezultate

Indicator cantitativIndicator procentual

Nu1830%

da, pentru mine3050%

da, pentru alt persoan1220%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s Din cele 60 de persoane chestionate 18 (30 %) nu au achiziionat niciodat un joc de ah, 30 de persoane (50 %) au achiziionat pentru ele iar restul, de 20 % au achiziionat pentru alte persoane.

8. La ce vrst ai achiziionat/primit un joc de ah ?

0 4 ani

5 12 ani

13 18 ani

19 32 ani

33 59 ani

peste 60 aniAceasta este o ntrebare care presupune o alegere unic din partea subiecilor, dintr-un set de alternative propuse. Dorim s aflm care ar fi vrsta la care o persoan intr n posesia unui joc de ah.

Rezultate:Indicator cantitativIndicator procentual

0 4 ani23%

5 12 ani2644%

13 18 ani1830%

19 32 ani712%

33 59 ani23%

peste 60 ani00

nu am achiziionat primit 58%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s Din cele 60 de persoane chestionate cele mai multe, n numr de 26 (44 %) au ntrat n posesia unui joc de ah n copilrie, cnd aveau vrsta cuprins ntre 5 - 12 ani. 18 pesoane (30%) au primit/achiziionat un joc de ah cnd aveau vrsta cuprins ntre 138 ani, 7 persoane (12%) au primit/achiziionat un joc de ah cnd aveau vrsta cuprins ntre 19-32 ani, 2 persoane (3%) ntre 33-59 ani i 2 persoane (3%) ntre 0-4 ani.

5 persoane din cele 60 nu au joc de ah acas; nu au primit i nu au achiziionat niciodat.9. Cum percepei jocul de ah ?

ca un mod de relaxare

ca un mod de antrenare a minii

ca o pierdere de timp

un joc educativ

un joc total neinteresantAceasta este o ntrebare cu alegere multipl din mai multe variante posibile. Dorim s aflm cum percep jocul de ah persoanele chestionate.

Rezultate:Indicator cantitativIndicator procentual

ca un mod de relaxare2527%

ca un mod de antrenare a minii4549%

ca o pierdere de timp 00

un joc educativ2224%

un joc total neinteresant00

EMBED MSGraph.Chart.8 \s Din cele 60 de persoane chestionate 45 persoane (49 %) percep jocul de ah ca un mod de antrenare a minii.10. Care credei c este vrsta potrivit pentru nceperea practicrii jocului de ah ?

0 4 ani

5 12 ani

13 18 ani

19 32 ani

33 59 ani

peste 60 aniAceasta este o ntrebare care presupune o alegere unic din partea subiecilor, dintr-un set de alternative propuse. Dorim s aflm care ar fi vrsta potrivit pentru nceperea jocului de ah.

Rezultate:Indicator cantitativIndicator procentual

0 4 ani12%

5 12 ani5186%

13 18 ani712%

19 32 ani12%

33 59 ani00

peste 60 ani00

EMBED MSGraph.Chart.8 \s

Din cele 60 de persoane chestionate, 51 (86 %) au rspuns c intervalul de vrst cel mai potrivit pentru nceperea practicrii jocul de ah este cuprins ntre 5-12 ani, iar 7 persoane (12 %) au rspuns c intervalul de vrst cel mai potrivit pentru nceperea practicrii jocul de ah este cuprins ntre 13-18. 11. Ce fel de alternativ considerai c este jocul de ah pentru petrecerea timpului liber ?

foarte bun

bun

satisfctoare

rea

foarte rea

Aceasta este o ntrebare semantic n scar. Prin intermediul acestei ntrebri am solicitat persoanelor anchetate s-i spun prerea cu privire la jocul de ah ca alternativ de petrecere a timpului liber.

Rezultate:Indicator cantitativIndicator procentual

foarte bun2135%

Bun3050%

satisfctoare915%

Rea00

foarte rea00

EMBED MSGraph.Chart.8 \s Din cele 60 de persoane chestionate, 21 (35 %) consider c jocul de ah este o alternativ foarte bun pentru petrecerea timpului liber, 30 (50 %) consider c este o alternativ bun, iar restul de 15 % c este o alternativ satisfctoare.12. Credei c un joc de ah electronic ar putea sa atrag mai mult atenie dect un joc de ah clasic ?

Da

Nu

nu este nici o diferenAceasta este o ntrebare care presupune o alegere unic din partea subiecilor, dintr-un set de alternative propuse.

Rezultate:Indicator cantitativIndicator procentual

Da2745%

Nu2440%

nu este nicio diferen915%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s

Din cele 60 de persoane chestionate 27 (45%) cred c un joc de ah electronic ar atrage mai mult atenia dect un joc de ah clasic, iar 24 (40%) nu sunt de aceast prere. Restul persoanelor n proporie de 15 % sunt de prere c nu este nici o diferen ntre un joc de ah electronic i un joc de ah clasic.

Avnd n vedere faptul c aproximativ jumtate din cei chestionai cred c un joc de ah electronic ar atrage mai mult atenia dect un joc de ah clasic, acest lucru ne indic c avem anse de reuit privind introducerea noului produs pe pia.

13. Care este venitul familiei dumneavoastr ?

mai puin de 1.000 lei

1.000 1.500 lei

1.500 2.000 lei

mai mult de 2.000 lei

nu tiu

nu rspund

Aceasta este o ntrebare care presupune o alegere unic din partea subiecilor, dintr-un set de alternative propuse. Dorim s aflm care este venitul potenialilor clieni.

Rezultate:

Indicator cantitativIndicator procentual

mai puin de 1.000 lei1017%

1.000 1.500 lei58%

1.500 2.000 lei813%

mai mult de 2.000 lei1830%

nu tiu47%

nu rspund1525%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s Din interpretarea rezultatelor reiese c cel puin jumtate(8% + 13% + 30%) dintre cei chestionai i-ar permite achiziionarea unei table de ah electronice.14. Unde locuii?

n mediul rural

n mediul urban

Aceasta este o ntrebare dihotomic, nchis. Dorim s aflam din ce mediu provin persoanele pasionate de ah.

Rezultate:

Indicator cantitativIndicator procentual

n mediul rural2542%

n mediul urban3558%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s

Din cele 60 de persoane chestionate 25 (42 %) sunt din mediul rural, iar 35 (58 %) sunt din mediul urban.

Din interpretarea rezultatelor reiese c indiferent de mediul de provenien cei chestionai sunt interesai de jocul de ah.15. Ai dori s achiziionai un joc de ah electronic ?

Da

NuAceasta este o ntrebare dihotomic, nchis. Aflm dac cei interdievai sunt dispui s cumpere o tabl de ah electronic. n cazul n care se ofer rspuns negativ, chestionarul se ncheie.

Rezultate:

Indicator cantitativIndicator procentual

Da4270%

Nu1830%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s

Din cele 60 de persoane interdievate 42 (70 %) ar fi interesate s achiziioneze un joc de ah electronic. 18 persoane (30 %) nu sunt interesate de astfel de joc.

Avnd n vedere c 70% dintre persoanele chestionate ne-au oferit rspuns pozitiv la aceast ntrebare, este un lucru ncurajator pentru succesul lansrii pe pia a unui joc de ah electronic.16. Ct suntei dispus s cheltuii pentru achiziionarea unei table de ah electronice ?

mai puin de 100 lei

100 200 lei

200 300 lei

mai mult de 300 lei

n cazul n care respondentul ofer rspuns pozitiv la ntrebarea 15, aflm ct este dispus s cheltuiasc pentru achiziionarea produsului nostru.

Rezultate:

Indicator cantitativIndicator procentual

mai puin de 100 lei1638%

100 200 lei2048%

200 300 lei512%

mai mult de 300 lei12%

EMBED MSGraph.Chart.8 \s

Din cele 42 de persoane care au rspuns pozitiv la ntrebarea 15, doar una singur (2 %) este dispus s cheltuiasc mai mult de 300 de lei pentru achiziionarea unei table de ah electronice i 5 persoane (12 %) ntre 200-300 lei. Cele mai multe persoane n numr de 20 (48%) sunt dispuse s cheltuiasc ntre 100-200 lei, iar restul de 38 % nu vor s dea mai mult de 100 de lei.

Produsul nostru va avea preul de 199,99 lei.

42 (vor s achiziioneze)-16 (nu vor s dea mai mult de 100 de lei)=26 (persoane care i permit achiziionarea).42100%

26X%

X=2600:42=62 %

62 % din cele 42 de persoane i permit achiziionarea unei table de ah electronice.

Fcnd o corelaie ntre rezultatele ultimelor dou ntrebri ajungem la concluzia.

18(nu vor s achiziioneze)+16(nu vor s dea mai mult de 100 lei)=34(nu vor cumpra un joc de ah electronic)

60(persoane chestionate)-34(nu vor cumpra un joc de ah electronic)=28(poteniali consumatori din cei chestionai)

60100%

26X%

X=2600:60=43%

43% din cele 60 de persoane pot fi poteniali consumatori ai unei table de ah electronice.

IV. Operaionalizare:

Culegearea datelor a fost realizat de 3 persoane care au mprit 60 de chestionare persoanelor pasionate de jocuri care stimuleaz gndirea logic, n perioada 18 22 decembrie 2013.

V. Bugetul: financiar

Cercetarea realizat nu a necesitat un buget ridicat.

chestionare: 60 x 0.1 lei = 6 lei

deplasare:

Corocieti 2 x 8 lei = 16 lei

Mihoveni 2 x 3 lei = 6 lei

Radui 2 x 7 lei = 14 leiconsumabile: 5 leiTOTAL:

47 lei resurse umane

Culegearea datelor a fost realizat de 3 persoane (Apvloaie Ancua, Achiei Tatiana, Ciot Andreea) care au mprit 60 de chestionare persoanelor pasionate de jocuri care stimuleaz gndirea logic.

timp

mprirea chestionarelor a fost realizat n perioada 18 22 decembrie 2013.

Centralizarea datelor i introducerea acestora n format electronic a fost realizat n perioada 3-4 ianuarie 2014.

C. Planul de marketing

I. Configurarea produsului:Produsul este componenta esenial a mixului de marketing, celelalte trei elemente clasice ale acestuia sunt strict determinate de el, deoarece, se distribuie i se promoveaz produsul i tot lui i se stabilete preul.

S.C. ATTAC S.R.L ofer clienilor si produsul tabl de ah electronic ntr-o singur variant putnd fi folosit n dou moduri. Datorit faptului c este prevzut cu o suprafa touch-screen, aceasta permite juctorului s o foloseasc fr piesele obinuite, iar persoanelor care prefer jocul clasic, pot folosi cele 32 de piese.

Etapele de creare a produsului tabl de ah:

Identificarea avantajului de baz

n prima etap de creare a produsului tabl de ah electronic se identific avantajul de baz, adic acel avantaj care l determin pe juctor s achiziioneze produsul. Din cercetarea de marketing efectuat, am observat c pentru juctori, jocul de ah reprezint un mod de antrenare a minii, dar i un mijloc de relaxare. Elaborarea produsului generic (esena produsului)

n aceast etap trebuie s identificm principalele avantaje pe care cumprtorul le caut pentru a-i satisface necesitile personale prin produsul nostru. Pe lng faptul c jocul de ah este vzut de ctre persoanele care joac, sau nu, ca un mod de antrenare a minii i un mod de relaxare, acesta mai este vzut i ca un joc educativ, dezvoltnd aptitudinile matematice i calitile manageriale ale juctorului. mbuntirea produsului generic cu un set de caracteristici considerate necesare, solicitate de consumatorii crora produsul le este destinat

Deoarece n urma cercetrii de marketing, majoritatea respondenilor consider c acest joc trebuie practicat nc de la o vrst mic 5-12 ani, urmat de segmentul de vrst 13-18 ani i a nclinaiilor generaiilor tinere nspre tehnologia modern, firma noastr propune o mbinare a nevoilor i dorinelor consumatorilor prin introducerea pe pia a tablei de ah electronic.

Produsul mbuntit

n aceast etap am adugat unele avantaje i servicii suplimentare pentru a determina consumatorul s aleag produsul nostru din toate celelalte produse existente pe pia la momentul de fa. Avnd n vedere faptul c 45% din persoanele chestionate au zis c un joc de ah electronic ar atrage mai mult atenia dect un joc de ah clasic acest lucru constituie un avantaj pentru noi. Produsul potenial

n aceast etap, care este i ultima, am definit produsul potenial. Acesta const ntr-o tabl de ah electronic pe care clienii au oportunitatea de a o personaliza, de a o utiliza dup propriul plac.

1. Consideraii generale:

Acest joc de ah electronic are o suprafa sensibil la atingere (touch-sensitive) pentru a putea sesiza poziia pieselor i iluminarea cmpurilor de joc cu 16 LED-uri, care creaz un efect de iluminare deosebit datorit pieselor transparente.

El poate juca mpotriva unui juctor uman, avnd 20 niveluri de dificultate, mprite n 4 stiluri de joc: agresiv, normal, defensiv i aleatoriu.

Pentru nceptori, n special copii, el se poate programa s joace la 5 niveluri diferite, n funcie de care calculatorul sacrific n mod deliberat piese de ah, pentru a facilita ctigarea partidei de ctre juctorul uman.

Acest tip de programare are un impact psihologic deosebit, fiind un element de atracie a copiilor ctre jocul de ah, permindu-le s ctige partide, chiar dac sunt nceptori.

Pentru facilitarea nvrii ahului, calculatorul indic juctorului uman dac o mutare este optim sau nu, astfel nct acesta s evite comiterea unor greeli flagrante de joc, datorate neateniei sau gradului de pregtire.

Funciile care pot fi folosite cuprind: Sugestie, Take Back (mutare napoi), Mutare, Verificare i Multimove (pentru a arbitra un joc ntre doi juctori umani).

2. Pornirea jocului:

Pentru a ncepe un joc nou, aezai piesele pe tabla de ahi apsai butonul ON. Apoi apsai NEW GAME. Se aude o melodie, iar luminile se aprind succesiv pe linia 1, indicnd faptul c albul mut.

Putei oricnd ncepe un joc nou, apsnd NEW GAME. n acest caz, numai nivelul i stilul de joc vor fi salvate.3. nregistrarea mutrilor: Pentre a nregistra o mutare apsai uor pe piesa pe care dorii s o mutai. Cel mai simplu este s nclinai uor piesa ntr-o parte i s apsai uor cu marginea piesei pe centrul ptratului. Putei de asemenea s apsai csua (ptratul) cu degetul. Vei auzi un sunet caracteristic i csua se lumineaz iar LED-urile csuelor parcurse se aprind i se sting succesiv. Computerul calculeaz urmtoarea sa micare.4. Mutri neregulamentare:

Dac ncercai s facei o mutare ilegal sau imposibil, vei auzi un semnal care v spune c mutarea nu este permis i calculatorul nu a luat-o n considerare.

Dac ncercai o mutare ilegala sau dac ncercai s mutai o pies a adversarului, vei fi avertizai de un semnal sonor.

5. Sunete i efecte de lumin:

Dac preferai s jucai n tcere, apsai scurt SOUND-COLOR.

Efectele sonore vor fi astfel eliminate de ctre calculator. Pentru a reactiva sonorul apsai din nou acelai buton.

Dac preferai s jucai fr efecte de lumin, apsai butonul SOUND-COLOR timp de 3 secunde i l putei reseta n acelai fel.

6. Niveluri de dificultate:

Jocul de ah are 20 de niveluri de dificultate. Primele nivele 1-3 sunt pentru copii i nceptori (calculatorul face erori n mod deliberat). Gradul de dificultate crete treprat cu fiecare nivel.7. Specificaii tehnice:Cod produs101

ProductorATTAC

ModelTS1800

Caracteristici- tabla sensibil la atingere (touch-sensitive)

- 20 niveluri de dificultate

- 4 stiluri de joc: agresiv, normal, defensiv i aleatoriu

- 5 niveluri diferite de trie a jocului

- 16 LED-uri de semnalizare a poziiei csuelor

- funcii: Sugestie, Take Back, Mutare, Verificare, i Multimove

Greutate

Dimensiuni930g35x35 cm

Alimentare4 baterii AA 1.5V obinuite (incluse n pachet)

8. Caracteristici fizice:

La prima vedere o tabl de ah este un ptrat mprit n 64 de ptrele mai mici, numite cmpuri. Spre deosebire de clasica tabl de ah, cea electronic este mai atractiv, fiind n pas cu noile tehnologii, util, uor de manevrat, mutrile putnd fi efectuate cu ajutorului ecranului touch-screen.

Produsul nostru are inclus n pachet piesele necesare jocului de ah: 16 pioni, 4 ture, 4 nebuni, 4 cai, 2 regine i 2 regi. Piesele sunt prevzute cu o interfa senzorial care comunic cu tabla n momentul efecturii unei mutri. Deasemenea este ncorporat un cronometru care msoar timpul de joc, numrul de mutri i numrul de piese care au fost eliminate din cmpul de joc al adversarului.

Pentru tabla de ah electronic folosim dou culori alb i negru. n ceea ce privete varianta personalizat a produsului nostru, clienii au posibilitatea de a-i alege paleta de culori.9. Ambalaj:

Ambalajul are rolul de a proteja produsul n timpul transportului, n depozit sau n magazin, dar i atunci cnd ajunge n posesia cumprtorului. ntruct este un produs predispus uzurii fizice, am ales s l ambalm ntr-o cutie de carton n trei straturi, care ofer avantajul reciclrii.

De asemenea, ambalajul mai are rolul de a comunica i promova produsul, captnd atenia i oferind avantaj diferenial atunci cnd se afl pe rafturile pline cu produsele concurenei.

10. Eticheta:

Eticheta produsului tabl de ah electronic prezint i descrie produsul, specificnd numele, dimensiunile i coninutul.

S.C. ATTAC S.R.L.

Tabl de ah electronic,35x35cm,ecran touch-screen

32 piese

cronometru 199.99 RONII. Preul

n activitatea oricrei ntreprinderi productoare de bunuri i servicii, preul deine un rol special, de maxim importan pentru atingerea obiectivului final pe care aceasta i-l propune maximizarea profitului.

Preul este una din cele patru variabile clasice ale mixului de marketing, care are cea mai mare influen n activitatea ntreprinderii n general, a celei de marketing, n mod special, deoarece el afecteaz nemijlocit i prompt: profitul, volumul vnzrilor, cota de pia i poziia pe care aceasta o ocup pe pia n complexul economic naional.

Piaa tablei de ah are deja fixate unele limite n ceea ce privete preul i n ceea ce privete concurena. Piaa noastr int este format din segmentul de vrst cuprins ntre 5-19 ani, cu domiciliul pe teritoriul judeului Suceava, iar n ceea ce privete situaia financiar a potenialilor notri clieni, acetia dispun de venitul pe familie peste medie-2000 lei.

Cele mai multe persoane chestionate, sunt dispuse s cheltuiasc ntre 100-200 lei, astfel am stabilit ca preul produsului nostru va fi de 199.99 lei.III. Configurarea promovriiTipul de publicitate ales de firma S.C. ATTAC S.R.L este de produs, ntruct are ca scop stimularea consumului produsului sau serviciului vizat de campanie prin publicitate de informare cu scopul de aducere la cunotina grupurilor int vizate a informaiei privind lansarea pe pia a unui nou produs i anume tabla de ah electronic. Obiectivele campaniei:

Publicul int: informarea persoanelor cu vrsta cuprins ntre 5-19 de ani pasionai de tehnologie, cu venitul familiei peste 1000 lei), dar i a celorlalte persoane pasionate de acest joc

Crearea i mbunatirea notorietii mrcii: dorim ca publicul int s afle de firma noastr i de produsul pe care l comercializm, atrgnd un numr ct mai mare de clieni i devenind ct mai cunoscui.

Semnalizarea diferenierii produsului: dorim s i informm pe consumatori dar si pe nonconsumatorii relativi despre caracteristicile produsului nostru, despre inovaia adus i despre uurina utilizrii tablei de ah electronic.

Atragerea de clieni noi: vrem s atragem din nonconsumatorii relativi prin informarea acestora despre avantajele practicrii jocului de ah iar apoi crearea unei legturi directe ntre joc i firma noastr. Reclama

Text reclam:

n timpul derulrii unor imagini semnificative va aprea urmtorul text:

Unele lucruri sunt prea triste...

sau prea dulci...

Altele prea drgue...

sau prea complicate...

Unele pot fi mici...

Altele puin mai mari...

Unele prea sexy...

prea ciudate...

sau prea periculoase

Altele mai vechi...

mai moderne...

mai deocheate...

sau surprinztoare...

Unele prea jucue...

prea diferite....

sau decisive!

INVESTETE N VIITOR!

Schimb lucrurile n avantajul tu!Joac ah

Cumpr noua tabl de ah ATTAC

i vei da ah mat!

Promovarea vnzrilor:

Pentru a trezi interesul pentru o tabl de ah electronic, vom folosi ca strategie reducerea temporar de pre.

Preul de intrare a produsului pe pia va fi de 170 lei, pe o perioada de 2 luni de zile.

Dupa aceast perioad de reducere temporar de pre, tabla de ah electronic se va vinde cu 199,99 lei. n cazul n care clienii un vor fi mulumii de produs, acetia l pot returna n decursul a 20 zile lucratoare, primindu-i banii napoi.

De asemenea produsul este nsoit de o garanie de 1 an de zile. n cazul n care cumprtorul dorete prelungirea garaniei va plti n plus.

IV. Configurarea distribuiein ceea ce privete distribuia, persoanele din judeul Suceava sunt privilegiate deoarece pot gsi produsul n magazinul partenerului nostru DINOLAND cu sediul n Iulius Mall Suceava.Deasemenea punem la dispoziie site-ul www.attac.ro de unde se poate comanda tabla de ah electronic.Canalul de distribuie cuprinde:

canal de distribuie direct de la noi la consumator prin comenzile online

canal de distribuie indirect prin intermediul distribuitorului DINOLAND.

25

_1450541922.xls

_1450543920.xls

_1450549196.xls

_1450612716.xls

_1450612903.xls

_1450612907.xls

_1450612721.xls

_1450549297.xls

_1450544403.xls

_1450544482.xls

_1450544521.xls

_1450544550.xls

_1450544452.xls

_1450544048.xls

_1450544383.xls

_1450543999.xls

_1450543091.xls

_1450543697.xls

_1450543857.xls

_1450543688.xls

_1450542137.xls

_1450543049.xls

_1450541996.xls

_1450541063.xls

_1450541717.xls

_1450541818.xls

_1450541891.xls

_1450541763.xls

_1450541370.xls

_1450541679.xls

_1450541364.xls

_1450540820.xls

_1450540984.xls

_1450541009.xls

_1450540858.xls

_1450375956.xls

_1450540802.xls

_1450375847.xls


Recommended