Inventor 3D
Capitolul 1: Notiuni de bazaInterfata cu utilizatorulManipularea vederilorPoriectarea pieselor parametrice
Capitolul 2: Tehnici elementare de schitareCrearea schitelor 2DConstrangeri geometriceCotarea schitelor
Capitolul 3: Proiectarea formelor elementareCrearea schitelor elementareCrearea schitelor de nivel mediuEditarea componentelor parametriceEditarea 3D utilizand puncte de controlCrearea corpurilor de parcurs
Capitolul 4: Poriectarea formelor complexeCrearea tesiturilor si a razelor de racordareCrearea gaurilor si filetelorCrearea obiectelor oglindite si a sabloanelorCrearea pieselor cu pereti subitiri
Capitolul 5: AsamblareaProiectarea ansamblelorUtilizarea fisierelor din proiect in ansamble
Capitolul 6: Crearea, plasarea si constrangerea
Constragerea componentelorPlasarea componentelor standardizateCrearea componentelor in ansamblu
Capitolul 7: Interactiunea in ansambluIdentificarea componentelor in ansambluUnelte de analiza si dinamicaPrezentarea ansamblului
Capitolul 8: Crearea elementara a vederilorMediul de creare a deseneelorVederi de baza si vederi proiectareSectiuniDetaliiDecuparea vederilorOrganizarea vederilor
Capitolul 9: Cotare, adnotare si tabeleTehnici pentru cotare automataTehnici pentru cotare manualaAdnotarea gaurilor si a filetelorCrearea axelor, simbolurilor si a liniilor
Tabele de revizie
Capitolul 10: Adnotarea desenelor de ansambluListe de materialeCrearea listelor de componenteCrearea baloanelor
Capitolul 11: Standarde de desenare
Setarea standardelor de deseneare Resurse de desenare
de indicatie
componentelor