+ All Categories
Home > Documents > web design.docx

web design.docx

Date post: 23-Dec-2015
Category:
Upload: daniel-chiru
View: 31 times
Download: 0 times
Share this document with a friend
14
Facultatea de Stiinţe Economice şi Administrarea Afacerilor Web-site pentru promovarea viitorului model de telefon Samsung GALAXY S-VI 1
Transcript
Page 1: web design.docx

Facultatea de Stiinţe Economice şi Administrarea Afacerilor

Web-site pentru promovarea viitorului model de telefon Samsung GALAXY S-VI

Proiect realizat de:

- Chiru Daniel, Informatică Economică, an III, 8721

1

Page 2: web design.docx

Cuprins:

A. DESCRIERE SITE-ULUI…...............................................................................................pag. 3

B. STRUCTURA APLICATIEI..............................................................................................pag. 6

C. TEHNOLOGII INVATATE...............................................................................................pag. 8

1. HTML.........................................................................................................................pag. 82. HTML 5......................................................................................................................pag. 83. CANVAS CU HTML.................................................................................................pag. 84. CSS.............................................................................................................................pag. 95. JavaScript...................................................................................................................pag. 96. VRML........................................................................................................................pag. 107. GreenFoot..................................................................................................................pag. 108. PHP............................................................................................................................pag. 10

2

Page 3: web design.docx

A. DESCRIEREA SITE-ULUI:

Acest Web-Site presupune promovarea noului telefon Samsung Galaxy S-VI, care urmeaza a fi lansat imediat in perioada urmatoare, avand ca scop descrierea amanuntita a caracteristicilor noului telefon, design, functii smart, si nu in ultimul rand posibilitatea de a precomanda telefonul.

Web-Siteul contine atat o sectiune de stiri cat si sectiuni referitoare la descrierea device-ului, galerie foto, slideshow, poze editate special in photoshop pentru efecte cat mai atragatoare ochiului, sigla, si un meniu cu toate temele realizate pe parcursul semestrului.

Ca si tehnologii Web folosite sa folosit in special: HTML, CSS, JAVASCRIPT, etc.

1. Pagina de start a Site-ului:

2. Pagina de descriere a Telefonului:3

Page 4: web design.docx

3. Galeria Site-ului:

4. Pagina de precomanda a Site-ului:4

Page 5: web design.docx

5. Pagina cu Temele facute in semestrul anterior:

5

Page 6: web design.docx

B. STRUCTURA APLICATIEI:

1. Realizarea butoanelor de din Bara principala:

6

Index.html

Article.html

About-us.html

Galerie.html

Contact-us.html

Teme .html

PoezieCV.html

GreenFoot.gfar

Om.wrl

Casuta.html

LogIn.php

afis.html

meniu.html

SchimbaBaza.html

Formular.html

Nr_Complexe.html

Style.css

Reset.css

Html5.js

Photoscript.js

Slideshow.js

Script.js

Images, etc.

Page 7: web design.docx

5. Realizarea sectiuni de stiri:

5. Realizarea Slideshow-ului:

A. TEHNOLOGII INVATATE:7

Page 8: web design.docx

1. HTML

HyperText Markup Language (HTML) este un limbaj de marcare utilizat pentru crearea paginilor web ce pot fi afișate într-un browser (sau navigator). 

Consider ca acest limbaj de interpretare este o unealta extreme de utila in construirea paginilor web. Folosit impreuna cu alte tehnologii, precum CSS, JavaScript, PHP, se poate construi un site complet, foarte bine structurat.

Limbajul este unul dintre cele mai usoare limbaje de programare.

2. HTML 5

Este a 5-a revizuire a standardului HTML (creat in 1990).

Principalele obiective au fost acelea de a îmbunătăți limbajul cu un suport pentru cele mai recente apariții multimedia în același timp menținândul ușor de citit de oameni și bine înțeles de computere și device-uri .

În special, HTML5 aduce multe noi caracteristici sintactice. Acestea cuprind elemente ca <video<audio>, <header> și <canvas> elemente HTML, precum și integrarea conținutului SVG care a înlocuiește utilizarea tag-ului generic <object>.

Alte noi elemente ca <section>, <article>, <header>, și <nav> sunt proiectate să îmbunătățească conținutul semantic al documentelor. Noi atribute au fost introduse în același scop, în același timp unele elemente și atribute au fost îndepărtate. Unele elemente ca <a>, <cite> și <menu> au fost schimbate, redefinite și standardizate.

3. CANVAS CU HTML

Elementul HTML5 Canvas reprezintă o planșă în context 2D, în care browserele moderne pot desena un set de forme definite prin intermediul unor metode specifice în limbaj JavaScript. In <canvas> toate funcțiile de umplere cu culori se execută liniar prin suprapunere.

Elementul Canvas permite randarea formelor 2D si a imaginilor bitmap. Este un model procedural low-level care actualizeaza un bitmap si nu beneficiaza de scene grafice built-in. Este usor de folosit, avand o sintaxa usor de inteles si accesibila pentru majoritatea utilizatorilor.

Cu putina imaginative se pot crea obiecte 3D extreme de interesante.

8

Page 9: web design.docx

4. CSS

CSS (Cascading Style Sheets) este un standard pentru formatarea elementelor unui document HTML. Stilurile se pot atașa elementelor HTML prin intermediul unor fișiere externe sau în cadrul documentului, prin elementul <style> și/sau atributul style. CSS se poate utiliza și pentru formatarea elementelor  XHTML, XML și SVGL.

Standardul CSS ajuta la dezvoltarea noilor concept in web design si ajuta la transformarea dinamica a paginilor realizate cu limbajul HTML. Folosite impreuna, acestea pot modifica in totalitate stilul aplicatiei web.

Este foarte usor de folosit si ofera posibilitatea utilizatorilor de a-si pune amprenta pe site, personalizandusi propria creatie.

5. JavaScript

JavaScript (JS) este un limbaj de programare orientat obiect bazat pe conceptual prototipurilor. Este folosit mai ales pentru introducerea unor funcționalități în paginile web, codul Javascript din aceste pagini fiind rulat de către  browser. Limbajul este binecunoscut pentru folosirea sa în construirea siturilor web, dar este folosit și pentru acesul la obiecte încastrate (embedded objects) în alte aplicații.

Utilizarea acestei tehnologii ofera utilizatorilor o usurinta mai mare in scriptarea paginilor web, facilitand crearea de meniuri, verificarea datelor introduse si efecte animate. Este o tehnologie puternica, cu un limbaj asemanator limbajelor de programare pecum Java. Se folosesc functii, metode si obiecte, ceea ce ofera o usurinta in scrierea codului.

Este extrem de util in momentul in care doresti sa realizezi anumite functii precum cele de schimbare a unor poze la un interval de timp, acesta fiind doar un exemplu din multitudinea de functii pe care le poate avea.

6. VRML

9

Page 10: web design.docx

VRML (Virtual Reality Modeling Language) este un limbaj de descriere a simulărilor interactive de tip multi-participant, a lumilor de tip reţea şi Internet şi hyper-legături cu World Wide Web. Toate aspectele afişării lumilor virtuale ca şi interacţiunile şi interlegăturile, pot fi specificate utilizând VRML. În felul acesta, VRML a devenit limbajul standard de simulare interactivă a lumilor virtuale în World Wide Web.

La cel mai înalt nivel de abstracţie, VRML este o cale de descriere a obiectelor. Teoretic, obiectele pot conţine orice: geometrie 3D, date MIDI (Musical Instrument Digital Interface), imagini JPEG etc.

Este un limbaj foarte interesant care iti ofera posibilitatea de a crea orice imagnatia iti permite, se invata destul de usor, si poate deveni foarte practic mai ales daca activezi intr-un domeniu de proiectare.

7. GreenFoot

Greenfoot este un mediu de dezvoltare Java interactiv. Acesta a fost dezvoltat initial pentru scopuri educationale in cadrul liceului.

Programarea in Greenfoot, la nivel de baza, contine doua clase built-in, World si Actor. Instanta clasei World reprezinta „lumea” in care executia Greenfoot se va produce. Subclasele clasei Actor sunt obiecte care pot exista in „lume”.

8. PHP

PHP este un limbaj de programare. Initial a fost folosit pentru a produce pagini web dinamice si utilizat pe o scara larga in dezvoltarea paginilor si aplicatiilor web.

Se foloseste in special inglobat in codul HTML, dar noile versiuni permit crearea de aplicatii independente.

Se foloseste in programarea server-side.

Este un limbaj simplu, eficient, flexibil si sigur (pune la dispozitia programatorului un set eficient de masuri de siguranta).

10


Recommended