Home >Documents >tu esti sau sora ta - carti de dragoste PDF giannyjollys · PDF file Ida lucra ca redactor...

tu esti sau sora ta - carti de dragoste PDF giannyjollys · PDF file Ida lucra ca redactor...

Date post:18-Oct-2020
Category:
View:118 times
Download:15 times
Share this document with a friend
Transcript:
  • TRACY PEARSON

    Tu e[ti, sau

    sora ta?

    ALCRIS M-94

    giannijollys

  • Capitolul 1

    Ida lucra ca redactor adjunct la un reputat ziar financiar,

    care se bucura de o mare influen]` \n domeniul

    investi]iilor. Datorit` acestei slujbe stabile [i specializate, se

    credea la ad`post de orice surpriz` nepl`cut`, [i privea

    viitorul cât se poate de lini[tit`. Dar \ntr-o bun` zi…

    Imediat ce intr` \n birou, sim]i c` ceva era \n neregul`.

    Un fel de tensiune plutea \n aer… {i, nu dup` mult timp,

    redactorul-[ef, Ray Conreid, o chem` pentru o \ntrevedere special`.

    – Iar e vorba despre Charlotte, sunt sigur` de asta…

    murmur` Ida, presim]ind c` avea s` urmeze ceva r`u.

    – Da, oft` Ray. Ascult`, Ida, [tiu c` n-ai ce face dac`

    sor`-ta \]i seam`n` atât de bine [i dac` e gata s` fac` orice

    pentru cariera ei de manechin, dar vezi tu, ast`zi suntem

    \ntr-o situa]ie delicat`…

    giannijollys

  • – Ce-a mai f`cut? \ntreb` Ida, resemnat`. Ce ai s`-i

    repro[ezi?

    – Eu, nimic… dar directoarea… {tii bine ce ifose \[i d`

    doamna Philmont, care este peste m`sur` de decent`.

    Ei bine, din p`cate a citit \n Paris-Flash despre ultima

    escapad` a surorii tale [i, culmea, ieri a dat peste fotografia

    ei \n pagina central` din Playboy… A crezut c` e[ti tu…

    – Dar i-ai spus c` este Charlotte, nu-i a[a?

    – Bine\n]eles c` i-am spus, [i i-am repetat. Ea sus]ine c`

    nu asta-i problema, [i c` \n orice caz, cititorii ziarului

    nostru vor crede c` e[ti tu, lucru care poate s` ne afecteze

    credibilitatea… Ei [tiu cum ar`]i, [i dac`-]i asociaz` chipul

    cu nudul din Playboy, de bun` seam` c` nu vor mai apela

    la sfaturile tale referitoare la investi]ii [i burs`… |n]elegi ce

    vreau s` spun?

    – Foarte bine, Ray. {i te-a pus pe tine s`-mi spui cum

    stau lucrurile, nu-i a[a?

    – Ida, \mi pare r`u, te rog s` m` crezi. S` [tii c`

    desp`gubirile care ]i se ofer`…

    Ida nu-l ascult` mai departe. |n felul acesta, \ncepu s`

    citeasc` anun]urile de slujbe de la mica publicitate, s`

    caute s` stea de vorb` cu cât mai mul]i. Trecuse peste

    numeroasele refuzuri pe care le primise [i se trezi \ntr-o

    bun` diminea]` la sediul publica]iei Magazines Royaumont.

    Se c`uta un jurnalist. O \ntâmpin` o secretar` foarte

    6 TRACY PEARSON

  • elegant`. Da, domnul Royaumont avea s-o primeasc`, dar o

    mic` surpriz` \l f`cuse s` decaleze \ntâlnirea cu o jum`tate

    de or`… Putea s` a[tepte acolo, sau s` se duc` s` bea o

    cafea la bufetul de la parter, dat fiind faptul c` lucr`rile de

    renovare nu se terminaser` \nc`…

    Ida, care se sim]ea pu]in nervoas`, opt` pentru a doua

    variant`. Când ajunse la bufet, fu surprins` s` vad` c` nu

    era nimeni. Nici m`car un automat de cafea la orizont…

    Mesele albe erau imaculate. |n condi]iile astea, era clar c`

    nu putea r`mâne acolo. Un zgomot de glasuri de la cap`tul

    coridorului \i atrase aten]ia; se duse \ntr-acolo, deschizând

    cu grij` o u[`, apoi, alta.

    Se trezi \ntr-un imens studio fotografic unde zumz`ia o

    mul]ime de lume, cu treab`. Nimeni n-o lu` \n seam` [i

    atunci se a[ez` lâng` u[`, pe un scaun liber. |n definitiv,

    poate avea s` lucreze aici [i vroia s` vad` cum se proceda.

    Privi cu interes ceea ce se \ntâmpla. La prima vedere, se

    lucra la o prezentare a modei de toamn`.

    Totu[i… Afar`, abia \ncepuse prim`vara.

    Ida le privi cu simpatie pe manechine. Jurnalist` fiind,

    nu le invidiase niciodat` meseria, [tiind bine c` nu era o

    via]` prea u[oar` \n fa]a obiectivelor aparatelor de

    fotografiat, cu fulgerele blitzurilor \n ochi… Charlotte \i

    spusese asta de multe ori.

    TU E{TI, SAU SORA TA? 7

  • – Haide, Miranda, f` un efort! E[ti o mo[tenitoare

    frumoas` care \[i face plimbarea de diminea]` \n Hyde

    Park, nu o pu[toaic` ce a[teapt` un b`iat \n col]ul str`zii…

    |ncerc` s`-l vad` pe fotograful care p`rea atât de exigent

    cu modelul lui. Tot ce putea s` z`reasc`, era silueta unui

    b`rbat bine f`cut.

    – E mai bine, draga mea. Capul pu]in mai pe spate!

    Uite… asta e! R`suce[te-te, s` se-nvârteasc` fusta…

    {i mai!… |nc`!

    Se plimba printre modele, rând pe rând complice [i

    neiert`tor, f`cându-le repro[uri [i complimente, trecând de

    la un aparat la cel`lalt; avea dou` ag`]ate de gât, [i trei

    instalate pe trepieduri.

    – O.K., am terminat pentru ziua de azi!

    Manechinele, oftând obosite, au coborât de pe podium.

    Proiectoarele puternice s-au oprit cu o ultim` sclipire

    brutal` [i Ida, orbit`, clipi din ochi.

    – Fir-ar s` fie, unde-i miss "nu-[tiu-cine", cu care trebuie

    s` fac prezentarea inelelor?

    Fotograful era nervos.

    – A spus c-o s` \ntârzie pu]in, r`spunse un tip blond,

    m`run]el, care trebuie s` fi fost secretarul lui.

    Fotograful trase o \njur`tur` [i se \ntoarse.

    Ida \nm`rmuri; \i vedea chipul pentru prima dat`.

    Era foarte frumos, avea profilul ascu]it al unui arab, p`rul

    8 TRACY PEARSON

    giannijollys

  • foarte \nchis la culoare [i ochi care, de la distan]`, p`reau

    a fi negri. L`]imea umerilor f`cea un contrast pl`cut cu

    delicate]ea gesturilor lui când \[i manipula aparatele.

    |i examina hainele, când cel vizat se opri brusc, v`zând-o.

    – Ia spune, e[ti de mult aici?

    – Eu?! bomb`ni intrusa, luat` prin surprindere, eu…

    – Trebuie s` [tii c` n-ai voie s` intri! Mi-e groaz` de

    musafirii nepofti]i. |n sfâr[it… dac` Tony a uitat s` aprind`

    becul ro[u…, atunci ai putea s` fii de folos cu ceva.

    Instintctiv, tân`ra femeie se f`cu mic` pe scaun, ca [i

    cum s-ar fi preg`tit pentru un atac.

    – S` fiu de folos cu ceva… dar cum?

    – E[ti surd`? interveni fotograful repezit. „Fata cu

    mâinile" nu-i aici, [i trebuie s` fac fotografii cu ni[te inele.

    Ai [i tu mâini, [i ai putea s` le folose[ti. O.K.?

    Mâinile atât de fotogenice erau pentru moment ag`]ate

    crispat de scaunul pe care st`tuse.

    – Nu! reac]ion` cea solicitat` cu glas ferm. Nici vorb`!

    Nu pentru asta sunt aici.

    Fotograful o privi cu o expresie nedumerit`, apoi,

    neluând-o \n seam`, se duse s` preg`teasc` pe o mas` din

    spate un fond de catifeaua grena, care avea s` fie fundalul

    pentru fotografiile cu inele.

    – Vezi cum e[ti? \ncepu el din nou. Intri f`r` s` ceri

    permisiunea [i \n plus, faci fi]e.

    TU E{TI, SAU SORA TA? 9

  • Draga mea, \mi trebuie dou` mâini [i cum nu le am

    decât pe ale tale…

    – Ah, te-am g`sit!

    Era secretara care o primise când venise.

    – |mi pare r`u c` te-am trimis acolo, am uitat c` bufetul

    e \nchis. Te-am c`utat peste tot. |mi pare bine c`,

    a[teptând, ai g`sit ceva de f`cut.

    – Nu se poate spune c` face mare lucru! interveni

    fotograful.

    Tân`ra femeie zâmbi.

    – Domnul Royaumont te poate primi acum. Vino cu

    mine, te rog…

    „Uf! Ce bine c-am sc`pat de artistul `sta care se leag` de

    prima venit`"… \[i spuse Ida \n sinea ei ajungând la

    ascensor.

    – |l cuno[ti pe Rowan Taylor? \ntreb` secretarul ap`sând

    pe un buton.

    – Nicidecum. Am avut doar timp s` aflu c` nu-i place s`

    aib` public la [edin]ele lui foto, [i se sup`r` foarte u[or…

    Vroia s` fac` un prim-plan cu mâinile mele, dar l-am

    refuzat.

    – Ia te uit`! f`cu secretara, n`ucit`… Ai \ndr`znit a[a

    ceva? {tii câte manechine [i-ar da salariul pe o lun` ca s`

    fac` treaba asta?

    10 TRACY PEARSON

  • Din fericire pentru Ida, ascensorul ajunse. N-avea chef

    deloc, tocmai \naintea unei \ntâlniri importante, s`-[i

    piard` vremea cu capriciile unei vedete.

    Dar \nso]itoarea continu`, \ncercând s` fie

    conving`toare:

    – E celebru, s` [tii. A f`cut fotografii tuturor capetelor

    \ncoronate [i top-modelelor cele mai bine pl`tite de la

    Paris la New York. I-au ap`rut albume… Chiar sunt

    surprins` c` n-ai auzit vorbindu-se despre el…

    – Lucrez \n domeniul financiar, de asta n-am auzit de el,

    veni scurt r`spunsul.

    Dup` câteva minute, Ida strângea mâna unui b`rbat de

    vreo cincizeci de ani, care conducea destinele publica]iei

    Magazines Royaumont, la biroul lui mare, oval, de

    palisandru, pentru moment f`r` nici o hârtie pe el, \n afar`

    de cererea ei de angajare. O invit` s` se a[eze, privind-o

    binevoitor. Ida tres`ri \n clipa \n care \l v`zu

    \ncruntându-se, ca [i cum ar fi recunoscut-o. Pe chip \i

    ap`ruse un zâmbet nedeslu[it, [i tu[i s`-[i dreag` glasul.

    – Curios lucru, domni[oar` Howard, am crezut c` e[ti

    jurnalist`…

    – Chiar sunt! Am f`cut facultatea de jurnalistic` la

    Bloomsbury, [i am o diplom` de lingvistic` [i economie

    financiar` la Cambridge. Am avut deja ocazia s` lucrez la

    câteva ziare…

    TU E{TI, SAU SORA TA? 11

  • – Atunci… obi[nuie[ti s` pozezi \n timpul liber?

    – Nicidecum, dar sora mea geam`n` este manechin [i

    apare de multe

Click here to load reader

Reader Image
Embed Size (px)
Recommended