+ All Categories
Home > Documents > Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine(...

Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine(...

Date post: 14-Feb-2018
Category:
Upload: haliem
View: 233 times
Download: 1 times
Share this document with a friend
23
Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei noastre ignorante Puterea acceptarii propriei ignorante The Power of accepting our own ignorance Motto: "Doar mintile deschise au capacitatea de a-si accepta propria ignoranta; In timp ce mintile incuiate au certitudini si se cred unice detinatoare ale adevarului" (Mirahorian); Introducere Puterea lui Socrate /The Power of Socrates Tipuri de cunoastere si de putere Puterile supranaturale Supernatural powers Adevarata cunoastere si putere in mesajul lui LaoTzu Unde se afla tezaurul de cunoastere ? Cum se contacteaza ? Calea de realizare in taoism : dezvatarea, deprogramarea, golirea, scaderea, vidarea Patanjali despre cunoasterea mijlocita, cunoasterea directa si desavarsiri(capacitati divine; siddhis) Calea de realizare in instructiunile de aliniere (Yoga Sutra) ale lui Patanjali Eckhart Tolle -Puterea lui "nu stiu"
Transcript
Page 1: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei noastre ignorante

Puterea acceptarii propriei ignoranteThe Power of accepting our own ignorance

Motto: "Doar mintile deschise au capacitatea de a-si accepta propria ignoranta;

In timp ce mintile incuiate au certitudini si se cred unice detinatoare ale adevarului" (Mirahorian);

IntroducerePuterea lui Socrate/The Power of SocratesTipuri de cunoastere si de putere Puterile supranaturale Supernatural powersAdevarata cunoastere si putere in mesajul lui LaoTzuUnde se afla tezaurul de cunoastere ? Cum se contacteaza ?Calea de realizare in taoism: dezvatarea, deprogramarea, golirea, scaderea,

vidareaPatanjali despre cunoasterea mijlocita, cunoasterea directa si desavarsiri(capacitati divine; siddhis)Calea de realizare in instructiunile de aliniere(Yoga Sutra) ale lui PatanjaliEckhart Tolle -Puterea lui "nu stiu"

Page 2: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Cunoasterea este cel mai mare obstacol in trezire/ Norul necunoasterii/The Cloud of Unknowing

Invulnerabilitatea /Invulnerability /InvulnérabilitéNorul necunoasterii/The Cloud of UnknowingEliminarea cunoasterii orizontale/ éliminer la connaissance/ discarding knowledge

Introducere

Oracolul din Delphi l-a numit pe Socrate cel mai intelept dintre greci, fiindca doar el era constient de propria sa ignoranta./The Oracle of Delphi proclaimed Socrates to be the wisest man in Greece, because he alone was aware of his own ignoranceAcceptarea propriei ignorante este calea cunoasterii de sine, care conduce la adevarata cunoastere(directa) si la adevarata putere(nemijlocita).Martin Luther King spunea: "Pana ce nu te vezi "nimic, Dumnezeu nu poate face mare lucru din tine". Adica, elibereaza-te din cuirasa egoului, corpului si a mintii, care nu lasa loc revarsarii gratiei divine in noi, care nu ne lasa sa devenim templul in care sa se manifeste puterea divina omniprezenta, care nu permite vindecarea, restabilirea armoniei si a unitatii dintre parte(picatura) si intregul omniprezent(oceanul).Marele Meister Eckhart a spus foarte frumos: "Indumnezeirea nu este atinsa printr-un process de adăugare a ceva în suflet, ci printr-un proces de golire(dezvatare; deprogramare; deconditionare; scadere a cunoasterii orizontale sau mijlocite; vedeti si articolul: Mersul pe apa: Dezvatarea de limitarile care ne-au fost inoculate http://laotzu1.multiply.com/journal/item/25 )." The great Meister Eckhart said very beautifully, "God is not attained by a process of addition to anything in the soul, but by a process of subtraction (unlearning, decontitioning, forgetting, see also: "Walking on Water: Unlearning our limitations". Deprogramming, deconditioning. Vedeti: Comentariul capitolului 11 din Lao Zi/Lao Tzu/Lao Tseu intitulat

Principiul goliriihttp://www.scribd.com/doc/36339652/Capitolul-11-Principiul-goliriiNu ne putem elibera daca nu suntem fiinte constiente de inchisoarea construita pentru noi: conditionarea/dresarea/domesticirea/virusarea care ne-a fost implantata pt a ne identifica cu o existenta separata ca ego(eu sunt), cu mintea(cuvintele, gandurile, credintele, ceea ce cunoastem), corpul(sex, varsta, aspect, perceptii, senzatii) si cu ceea ce credem ca posedam(nume, faima, avere, informatii, rang, statut ori pozitie in ierarhia economica, sociala, politica, profesionala..)/You cannot free yourself if you are unaware of the prison built for you: your conditioned indentification with your knowledge, body and mind.

Aceasta era Puterea lui Socrate/The Power of Socrates

Socrate deosebeste cunoasterea mijlocita, de cunoasterea nemijlocita. Prima este o acumulare de umbre( fiindca este mijlocita de simturi si gandire care genereaza impulsuri ce se proiecteaza pe ecranul mental- peretele pesterii pe care vedem umbrele). Aceasta cunoastere indirecta, care este o suma de modele, teorii si de credinte iluzorii, se substituie adevaratei cunoasteri si e cauza pentru care omenirea sufera de orbire (ignoranta) si neputinta. Intotdeauna calea de trezire a fost ingropata de urmasi, discipoli. Platon(in Republica VII) ne spune ca “Alegoria pesterii” este un exemplu dat de maestrul sau Socrate si il utilizeaza (pt a ilustra calea filosofului) si il deturneaza de la menirea sa (rostul metaforei era trezirea oamenilor, trecerea la cunoasterea directa; eliberarea din pestera intunecata: mintea). Cea de a doua cunoastere este directa, nemijlocita de simturi si gandire(proiectii, umbre) si o intalnim in cunoasterea de sine, care este simultan si cunoasterea universului(din cauza unitatii informationale dintre parte si intreg existenta intr-un univers holografic). Pentru ca cea de a doua sa fie posibila trebuie sa ne golim de tot ceea ce stim, sa acceptam/recunoastem ca noi ca ego si ca minte nu stim. Recunoasterea propriei ignorante este calea de deschidere si de renuntare la tot ceea ce stim prin cunoastere mijlocita("a privi"), pt a trece la starea in care se manifesta cunoasterea nemijlocita("a vedea").Noul nivel de cunoastere conduce la un nou nivel de putere, despre care toate traditiile vorbesc, ca despre adevarata putere, capacitatea nemijlocita de actiune, numita divina, desavarsire(siddhis), de care se bucura toate fiintele umane, care si-au regasit statutul divin(care au ajuns in centrul fiintei lor; la izvorul divin, la scanteia divina, la Altar)..

Page 3: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Tipuri de cunoastere si de putere/ Puterile divine sau supranaturale Supernatural powers

Nu doar "cunoasterea(mijlocita) inseamna putere(mijlocita, magica, instrumentala, tehnologica)", ci si recunoasterea propriei noastre ignorante, care ne deschide poarta catre cunoasterea nemijlocita si puterea directa, holografica sau divina. Atat timp cat credem ca stim ceva, ca urmare a proceselor de cunoastere mijlocita(in sanskrita: jnana), ramanem prizonieri in pestera(realitatea secunda; vedeti articolul: O realitate separata/ A Separate Reality http://www.scribd.com/doc/27464855/ ) si tinem locul ocupat, adica ramanem inchisi pentru adevarata cunoastere(nemijlocita; in sanskrita: prajna) si adevarata putere(directa; divina). Acesta distinctie intre cele doua tipuri de cunoastere si de putere era cunoscuta atat de civilizatiile care ne-au precedat, cat si in traditiile spirituale autentice. Trecerea de la cunoasterea mijlocita("a privi") la cunoasterea nemijlocita ("a vedea") presupune intelegerea si acceptarea propriei noastre ignorante, drept baza sau punct de plecare pentru practica trezirii, care realizeaza golirea, deconditionarea prin asezare in starea de prezenta constienta acum si aici. In the same way as "(Mediated) Knowledge is (mediated; technological, magical) Power", also "direct knowledge is direct, divine or holographic power" . The first step to enter the gate to access direct knowledge and power is to be aware of your own ignorance. Vedeti si articolul: Puterile supranaturale Supernatural powershttp://www.scribd.com/doc/45380709/Puterile-supranaturale-Supernatural-powers

Adevarata cunoastere si putere in mesajul lui LaoTzuLa aceasta cunoastere si putere se refera Lao Tzu si in capitolul 33.

Page 4: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Mai sus este ilustrat capitolul 33

33.1. Cel ce cunoaste pe altii [cunoastere mijlocita a lumii exterioare] are eruditie [are experienta; ramane toata viata in "mica sala a inteligentei", prizonier al cunoasterii indirecte]/ He who knows others has knowledge [erudition; experience; remains a prisoner of second reality or indirect knowledge projected on the mental screen, on the wall of the cave of Socrate]自知者明。33.2. Doar cel ce este constient de Sine este Iluminat[doar cel ce se cunoaste intra in "marea sala luminoasa inteligentei", unde se manifesta cunoasterea nemijlocita sau "adevarata cunoastere"]./The one who is aware

Page 5: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

of himself is Enlightened [he enters mahat, the great enlightened hall of direct knowledge]勝人者有力,33.3. Cel ce invinge pe altii [ce impune vointa sa, altora] are forta fizica [putere mijlocita; instrumentala],/ The one who conquers others has physical force. 自勝者強。33.4. Doar cel ce se cucereste pe Sine este cu adevarat puternic[doar cel ce-si stapaneste propriile pasiuni este unit cu forta Spiritului (Shen); devine flautul in care canta divinitatea si realizeaza accesul la adevarata putere: capacitatea directa, divina sau nemijlocita de actiune]. / The one who conquers himself is strong(is the flute in which the Divine(Shen) sings].

Lau Tzu revine in capitolul 71 asupra distinctiei dintre cunoasterea mijlocita(indirecta) si cea nemijlocita(directa).

71.1. A cunoaste(mijlocit) insemna a nu cunoaste [cel ce stie(mijlocit: simturi, procesare logica si analogica; autoritati: parinti, texte sacre, sfinti, maestri) este constient ca nu stie nimic (intelege ca "a privi" umbrele proiectate pe ecranul mental-peretele pesterii este cu totul altceva decat "a vedea")].71.2. Aceasta este perfectiunea [acela este superior si are adevarata cunoastere].71.3. A nu cunoaste si a crede ca stii totul 71.4. Aceasta este eroarea [ boala; slabiciunea] comuna a oamenilor.71.5. [Doar] cel ce intelege [ce-si da seama; este constient de] gresala [boala; slabiciunea] sa, nu mai comite greseala [eroarea; cel ce-si simte slabiciunea (devine constient de boala sa) se vindeca].71.6. Sfantul [inteleptul] fiind constient [avand clarvedere; vazand totul] nu mai comite nici o eroare [scapa de efectele pagubitoare ale unei astfel de boli (dezordini); evita ingamfarea (trufia) si exteriorizarea].71.7.Si de aceea el evita orice eroare [teama de exteriorizare si de ingamfare il protejeaza de eroarea comuna tuturor oamenilor].

Unde se afla tezaurul de cunoastere ? Cum se contacteaza ?

Intr-un univers holografic intregul tezaur informational se afla in fiecare parte a sa. Adica, aici unde ne aflam. Nu in locuri indepartate, ci chiar inlauntrul nostru.Isaac din Siria stia acelasi lucru: "Incearca sa intri in tezaurul tau si vei gasi tezaurul Cerului; Celui ce se cunoaste pe sine toate lucrurile ii sunt date. Fiindca a te cunoaste pe tine insuti reprezinta implinirea tuturor lucrurilor".Iisus a afirmat : «Impărătia lui Dumnezeu nu vine în asa fel ca să izbească privirile. Nu se poate zice: Uite-o aici! sau: "Uite-o acolo!" Căci iată că Impărătia lui Dumnezeu este înlăuntrul vostru"» (Luca 17.20-21; Rom.144.17; Vers.23)].Singurul contact cu Banca de date a realitatii holografice este posibil in ceea ce exista Acum si aici. Nu in ceea ce nu exista: ce a existat (trecut), ce va exista(viitor). A trai in trecut(regrete, amintiri) sau in viitor(dorinte, planuri, asteptari) ne rupe de poarta realitatii, pe care se poate intra prin prezenta(constienta impartiala) in ACUMCum se contacteaza acest tezaur sau banca de date a universului?Prin eliberare din minte, ego. Pentru aceasta este necesara eliminarea identificarii eronate cu acestea prin intrarea in starea de repaus(la nivel somatic, energetic si mental)Vedeti Prezentarea Metodei de Relaxare Pilotata creata de Mirahorian http://www.scribd.com/doc/30731329/http://www.docuter.com/viewer.asp?documentid=9990853884bd9e533a9fc21272571187

Handbook Manual de Relaxare Pilotata Auditiv http://www.scribd.com/doc/21536063/

Vedeti doua introduceri in acest domeniu:

Page 6: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Puterea lui ACUM/ The Power of NOW de Eckhart Tolle traducere de Dan Mirahorian(ultima varianta de corectura)http://www.docuter.com/viewer.asp?documentid=7799863954bd9ea04d99131272572420

Constienta /Awareness de Anthony de Mello traducere de Dan Mirahorianhttp://www.scribd.com/doc/36597538/Constienta-Awareness-Anthony-de-Mellohttp://www.docuter.com/viewer.asp?documentid=3579101424c7ca61cac3811283237404http://www.docstoc.com/docs/55067532/Constienta-Awareness-de-Anthony-de-Mello-traducere-de-Dan-Mirahorian

Lao Tzu afirma in capitolul 47 :

47.1. Fara sa treci pragul usii[fara sa iesi din corp] **47.2. Se poate cunoaste [intreg] universul,47.3. Fara sa privesti pe ferestrele simturilor,47.4. Se poate vedea Calea Cerului [poti descoperi principiile ce guverneaza toate lucrurile*]47.5. Cu cat mergi mai departe [cu cat cauti mai mult in afara (cu cat te risipesti; te exteriorizezi)],47.6. Cu atat mai putin cunosti [cu atat te indepartezi de adevarata cunoastere].

Calea de realizare in taoism : dezvatarea, deprogramarea, golirea, vidarea, scaderea, non-actiunea(wei wu wei)

Lao Tzu, care recomanda golirea de tot ceea ce stim(cap.11), scaderea cunoasterii mijlocite(cap. 48), iesirea din minte(abandonarea cautarii exterioare) si scoaterea dopului (ego-ului) din flautul in care canta divinitatea, fiindca totul se afla prezent acum si aici in noi insine( cap 47)

Page 7: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jossee published books:vedeti cartile si articolele publicate pe:

http://www.scribd.com/MIRAHORIANhttp://www.scribd.com/essenza_divina

Page 8: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

11.7. De aceea ceea ce exista (uneltele, ca si mintea) [plinul, vazutul; cunoscutul; manifestatul; You] confera avantaje[posibilitati; favorizeaza] Therefore: the being – it thereby takes advantage,11.8. Insa ceea ce este absent [vidul; golul; nevazutul; nemanifestatul; Wu] permite utilizarea [fara golul launtric al mintii nu se pot folosi ocaziile de iluminare si eliberare; orice intrebare(in jap.: mondo; in lb.chineza: wen-ta;

問答 wen4 da2) este o cerere de golire care este urmata de umplerea cu un raspuns; metoda mondo(lit.: intrebare/raspuns) a fost reluata si dezvoltata in aceea a koan-ului]

22.3.Cel ce se tine gol [fara preocupari, dorinte] va putea fi plin.22.6.Cel ce imbatiseaza multe va pierde tot [multiplicitatea rataceste si risipeste forsele; studiul si eruditia aduc indoiala si amplificarea atasarii de lumea fenomenala].

27.99. Aceasta inseamna a poseda de doua ori lumina [cunoasterii].

Scaderea, diminuarea, deprogramarea

48.1.Cel ce dedica studiului [invataturii], creste zi de zi cunostintele sale [sporeste zinic: grijile, dorintele, cautarea, ratacirea si agitatia]*.48.2.Cel ce consacra Caii (lui Tao), diminueaza din zi in zi [ratacirea; agitatia (nelinistea sufleteasca); atasarea; perturbatiile; impurificarea]48.3.Diminueaza si inca diminueaza [micsoreaza continuu faptuirea (agitatia; tulburarea inimii)],48.4.Pana cand inteleptul [sfantul] ajunge sa nu mai faptuiasca [ajunge la nonactiune (Wu-Wei) in care nu ramane nimic sa nu poata faptui].48.5.Prin nonactiune nu mai exista nimic care sa nu poata fi facut [faptuit].48.6.De aceea prin nefaptuire [nonactiune (Wu-Wei)],48.7.Se castiga [se cucereste] universul [lumea].

Page 9: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Iesirea din minte 19.1. Alunga cugetarea [suprima gandirea, inteligenta, prudenta] si renunta la cunoastere [care prin experienta, eruditie si griji, te leaga de exterior si de trecut]*,19.2.si poporul va avea de o suta de ori mai mult profit.19.10.Alunga cunoasterea [exterioara] [experienta; eruditia; gandirea (verbala)] daca vrei sa te bucuri de o viata fara griji [fara suferinte; fara risipire in timp (trairi in trecut ori in viitor) si spatiu (exteriorizare permanenta); daca vrei sa fii una cu Tao (Calea)].

20.1. Abandoneaza cautarea [studiul; comparatia; diferentierea; nu cauta placerea (aprobarea; fructul subiectiv) renunta la acumularea experientei si cunoasterii exterioare; nu cauta eruditia] si vei fi eliberat de toate grijile [nelinistea; sperante desarte]** 20.6. Trebuie sa ne ferim de aceasta cautare exterioara [studiul; eruditia] de care si oamenii (profani) se tem [caci orice studiu este interminabil; o ratacire nesfarsita].20.7. Dar nu ca ei cu spiritul tulbure si pierzandu-ne echilibrul mental.20.8. Ci intelegang ca orice studiu este sterp [fara folos; nociv] si fara sfarsit [o risipire a vietii si a sanselor realizarii de sine (eliberarii)].

Lao Tzu: 10.11. Realizezi mintea iluminata care penetreaza si intelege totul fara sa utilizeze procesele mintii profane[stie si infaptuieste totul nemijlocit ramanand in repaus absolut; mintea iluminata este ca si Tao omniprezenta, inradacinata in paradoxala "actiune fara actiune" (Wei-Wu-Wei)],10.12. Desi pare nestiutoare si nu se foloseste de ratiune si de memorie[invatare].[Lao Tzu, cap 10]

14.17.A cunoaste ceea ce este Obarsia [taina; inceputul;originea din care s-a desfasurat totul],14.18. Inseamna a contacta imediat [direct; experimental] punctul nodal al lui Tao

16.7.A face reintoarcerea la radacina, inseamna a te instala in seninatatea inceputului [in: calmul; repausul; linistea; tacerea primordiala]16.8. A te instala in "seninatatea dintai" inseamna a te reintoarce la destin [ la izvorul vietii; la starea originara; inseamna a regasi ordinea (viata) odata cu pacea.]16.9.A regasi destinul-corpul cauzal [ordinea simplitatii starii primordiale; propriei naturi a omului], inseamna a cunoaste nemijlocit constantul [invariabilul;nestramutarea; imuabilul, eternul; permanentul(Chang)]16.10.A cunoaste nemijlocit constantul, inseamna a te Ilumina (Ming)*

Recititi cartea lui Lao Tzu pe: MIRAHORIAN: RETEA TAOISM, ZEN, ACUPUNCTURA, QIGONG, KI-KOU, REIKI, ALCHIMIE INTERNAhttp://laotzu.spruz.com/http://taozenacupuncture.grouply.comhttp://grou.ps/laotzuhttp://dmtao.blogspot.comhttp://www.scribd.com/essenza_divinahttp://www.myspace.com/dmlaotzuhttp://laotzu1.multiply.com/http://laotzutao.spaces.live.com/http://www.flickr.com/photos/dmtao/http://laotzulaozi.wordpress.com/http://www.psi-sciences.com/

Patanjali despre cunoasterea mijlocita, cunoasterea directa si desavarsiri(capacitati divine; siddhis)

Patanjali incadreaza cunoasterea corecta(mijlocita)(jnana) in randul vrittis-urilor (impulsurilor; umbrelor proiectate pe peretele pesterii)[vedeti YS 1.5-11], adica in categoria fluctuatiilor mentale, care intretin gratiile

Page 10: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

inchisorii(realitatea secunda) . Aceste vrittis trebuie eliminate, pt. a trece la cunoasterea nemijlocita(prajna)

Page 11: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see
Page 12: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see
Page 13: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Calea de realizare in instructiunile de aliniere(yoga sutra) ale lui Patanjali

Stingerea umbrelor(vrittis) de pe ecranul mental prin asezarea corpurilor grosiere si subtileVedeti Yoga Sutra (Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos

Aforismele lui Patanjali/ Yoga Sutra of Patanjali/ Instructiuni de Aliniere de Dan Mirahorianhttp://www.scribd.com/doc/31059885/http://www.scribd.com/doc/21570310http://www.scribd.com/doc/25425558/

Eckhart Tolle -Puterea lui "nu stiu"vedeti mai jos si cele doua filme dedicate acestui subiect traduse in lb.

romana Eckhart Tolle -Puterea lui "nu stiu"-1 din 2 - subtitrare RO

http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=8027530302398191157

Eckhart Tolle -Puterea lui "nu stiu" -2 din 2 - subtitrare RO

http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=-2156272969604426727

Pentru cei care au tradus in lb. romana aceste doua discursuri ale lui Eckhart Tolle puterea recunoasterii propriei ignorante a devenit:

"Puterea Nestiintei" adica "Puterea Ignorantei"(o regretabila dovada de orbire din partea celor care fac eforturi laudabile pt. informarea si "iesirea

din matrix" a semenilor lor pe: http://fymaaa.blogspot.comPuterea lui "nu stiu" 1 din 2

http://fymaaa.blogspot.com/2009/02/eckhart-tolle-puterea-nestiintei...

Page 14: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Cunoasterea mijlocita este cel mai mare obstacol in trezire(eliminarea cunoasterii orizontale/ éliminer la

connaissance/ discarding knowledge si realizarea cunoasterii nemijlocite) Norul necunoasterii/The Cloud of Unknowing

Invulnerabilitatea /Invulnerability /Invulnérabilité

In Calea vidului perfect (cartea a II-a Huag Ti/Huang Di, povestirea a 12-a) Lieh Tzu/Lie Zi /Lie Tseu vorbeste despre invulnerabilitate(trecerea prin stanci si prin foc) care se realizeaza prin eliminarea cunoasterii orizontale/ éliminer la connaissance/ discarding knowledge. Invulnerabilitatea este o capacitate extraordinara de actiune directa, care este mentionata si de Patanjali ca desavarsire(siddhis) si se manifesta dupa trecerea la cunoastere nemijlocita.

"Siang Tseu din Tchao (ministru de stat al Tsin în secolul al V-lea i.e.n; numele de " China" vine de la cuvantul "Qin"/Ts'in) a mers la o vanătoare, în muntii Tchong Chan(Munţii Centrali 中山 Zhong shan), insotit de o sută de mii de oameni. Pentru a scoate fiarele sălbatice din vizuinile lor ei au dat foc la tufisurile uscate şi focul s-a propagat in pădure, astfel încat incendiul era vizibil de la o depărtare de o sută de leghe. In mijlocul flăcărilor, au văzut un bărbat ieşind dintr-o stâncă, care parea ca era clatinat de flăcări(toata lumea a vazut efectul caldurii si al focului asupra imaginii obiectelor situate in spatele ecranului de foc), si se deplasa prin fum. Toti spectatorii au considerat că aceasta fiinta nu putea sa fie decat o fiinta transcendentala sau un spirit.Dupa ce focul a trecut, omul a ieşit calm, ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat.Surprins, Siang tseu l-a retinut pe acel om şi l-a examinat cu atenţie. Ori, el era un om ca toti ceilalţi, poseda forma şi caracteristicile unui om, respira şi vorbea ca un om.Siang tseu l-a întrebat: "Prin ce mijloc secret poţi supravieţui în stâncă, poţi să pătrunzi in roci şi prin ce alt mister poti sa realizezi şederea/trecerea prin foc?"Acel om a spus:- Ce este o stâncă? Ce este un foc? Siang Tseu din Tchao a spus: - Aceea din care ai iesit este o stâncă; acela prin care aţi trecut, a fost focul. - Ah! a spus omul, nu ştiam nimic.Marchizul Wen din Wei, după ce a ascultat relatarea acestui fapt, l-a întrebat pe Tseu Hia(discipol al lui Confucius si apoi maestru al prinţului de Wen Wei 425-387 i. e.n) ce credea despre acest om.- Am auzit de la maestrul meu, a spus Tseu Hia, că cel care a atins uniunea

perfectă cu tot ce este(Tao, intregul; universul; cerul), nu mai este rănit de către nici o fiinţă; poate pătrunde in metal şi piatră, la voia sa; poate merge pe apă şi prin foc la dorinta sa. [Vedeti Nota 1]

- "Puteţi să faceţi la fel?", a întrebat Marchizul Wen ? - Nu, a declarat Tseu Hia, pentru că încă nu am reuşit să elimin cunoasterea(inteligenţa; inţelepciunea) mea si sa curăţ impurităţile din inima mea ( sa scap de voinţa mea; sa ies din mintea mea si sa ma reintorc in inimă, spatiul din afara spatiului); eu nu sunt incă decat un discipol. - "Şi maestrul dumneavoastră de ce nu o face, are el acest dar?", a întrebat Marchizul Wen. - Da, a declarat Tseu Hia, "maestrul(Confucius) este desigur capabil, dar el a fost, de asemenea in stare să renunte să facă paradă "Marchizul Wen a fost foarte mulţumit si lamurit de răspuns "

Nota 1: Afirmatia despre starea divina de invulnerabilitate a omului apare in Chuang Tzu capitolul 19 (Semnificatia vietii ) iar nu in Confucius. Textul lui Lieh Tzu face din Confucius un maestru spiritual care a realizat starea divina, lucru care nu este real. "Maestrul Lieh-tzu l-a întrebat pe Kuan Yin "omul perfect nu este sufocat cand merge pe sub apă; nu este ars cand merge prin foc; nu tremura de ameţeală, atunci când se ridică deasupra tuturor fiinţelor din lume. Permiteţi-mi să va întreb cum a atinge o astfel de invulnerabilitate. "Asta vine, răspunse Kuan Yin , de la faptul că el păstrează un suflu pur, dar nu de la inteligenta sa, de la abilitatea lui, de la fermitatea sau îndrăzneala lui. Stai jos ..

Page 15: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Maître Lie-tseu demanda à Kouan Yin : « L'homme parfait n'est pas asphyxié en nageant sous les eaux; il n'est pas brûlé en marchant sur le feu; il ne tremble pas de vertige lorsqu'il s'élève au-dessus de tous les êtres du monde. Permettez-moi de vous demander comment il parvient à une pareille invulnérabilité. -Cela vient, repondit Kouan Yin, de ce qu'il a conserve un souffle pur, mais non de son intelligence, son habilite, sa fermete ou son audace. Asseyez-vous,.. (Liou Kia-hway Chapitre 19. Avoir une pleine compréhension de la vie)

"Lieh-tzu l-a intrebat pe Yinn (Yinn-hi), gardianul de la granita, un confident al lui Lao-tzu:/ Lie-tzeu demanda à Yinn (Yinn-hi), le gardien de la passe, confident de Lao-tzeu :- Supra-omul pătrunde în toate corpurile (piatra, metal, se spune in glosa), fără a

simţi nici o rezistenţă din partea acestora şi nu este ars de foc; nici o înălţime nu-i provoaca vertij; din ce cauza puteti sa-mi spuneti ?/ Le sur-homme pénètre tous les corps (pierre, métal, dit la glose) sans éprouver de leur part aucune résistance ; il n’est pas brûlé par le feu ; aucune altitude ne lui donne le vertige ; pour quelle raison en est-il ainsi, dites-moi ?

-- Numai, a spus Yinn, pentru că el a păstrat curat şi intact spiritul vital originar primit la naşterea lui; nu prin vreun procedeu sau formulă. Stai jos, si iti voi explica asta.— Uniquement, dit Yinn, parce qu’il a conservé pur et intact l’esprit vital originel reçu à sa naissance ; non par aucun procédé, aucune formule. Asseyez-vous, je vais vous expliquer cela. (Leon Wieger Tch19.B. Chapitre 19. Sens de la vie)

Tous les êtres matériels ont chacun sa forme, sa figure, un son, une couleur propre. De ces qualités diverses viennent leurs mutuelles inimitiés (le feu détruit le bois, etc.). Dans l’état primordial de l’unité et de l’immobilité universelles, ces oppositions n’existaient pas. Toutes sont dérivées de la diversification des êtres, et de leurs contacts causés par la giration universelle. Elles cesseraient, si la diversité et le mouvement cessaient. Elles cessent d’emblée d’affecter l’être, qui a réduit son moi distinct et son mouvement particulier à presque rien.

Acesta fiinta (sfatul taoist perfect) nu mai este in conflict cu nici o fiinţă, pentru că este stabilit în infinit, şters în nedeterminat./Cet être (le Sage taoïste parfait) n’entre plus en conflit avec aucun être, parce qu’il est établi dans l’infini, effacé dans l’indéfini.

El a reuşit şi se ridice pana la punctul de plecare al transformarilor, punctul neutru în care nu există conflicte. Il est parvenu et se tient au point de départ des transformations, point neutre où pas de conflits.

Prin concentrarea naturii sale, prin hrănirea spiritul sau vital, prin adunarea tuturor puterile sale, el se uneste cu izvorul tuturor manifestarilor. Natura sa fiind reintregita, spiritul său vital fiind intact, nimic nu-l poate leza.Par concentration de sa nature, par alimentation de son esprit vital, par rassemblement de toutes ses puissances, il s’est uni au principe de toutes les genèses. Sa nature étant entière, son esprit vital étant intact, aucun être ne saurait l’entamer. ( Wieger Chapitre 19. Sens de la vie)

Benedykt Grynpas Une chasse par le feu(O vanatoare prin incendiere);

Siang Tseu de Tchao (ministre de l'Etat de Tsin au V-eme siècle avant JC) partit en chasse, accompagné de cent mille hommes dans le Tchong chan. On mit le feu à la forêt au moyen de brousailles désséchées et la flamme se répandit dans le lointain.Soudain, on vit apparaître un homme qui sortait d'un mur de rochers, montant et descendant avec la fumée et les étincelles. Tous pensèrent qu'il s'agissait d'un esprit.Le feu éteint, l'homme sortit calmement comme si de rien n'était.Siang tseu fut grandement surpris; il retint l'homme et l'examina attentivement. Or, il possédait la forme et les traits d'un homme, respirait et parlait comme un homme.

Page 16: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Siang tseu l'interrogea : "Par quel moyen secret peux-tu subsister dans le rocher et par quel autre mystère peux-tu traverser le feu ?" L'homme répondit en ces termes :" qu'appelez-vous rocher, qu'appelez-vous feu ?"Siang tseu dit : "L'endroit d'où tu es sorti, il y a un moment, c'est un rocher et ce que tu as traversé, on l'appelle le feu."L'homme dit : "J'ignore ces choses-là"Le marquis Wen de Wei entendit la chose et s'en ouvrit à Tseu Hia (disciple de Confucius.Il aurait été le maître du prince Wen de Wei (425 - 387) " Quelle sorte d'homme, demanda-t-il, est-ce là ?"Tseu Hia répondit : "D'après les paroledu maître (Confucius) que j'ai entendues, celui qui réalise l'harmonie s'identifie totalement avec les êtres, de sorte que ceux-ci ne peuvent plus ni le blesser, ni le heurter : il peut dès lors pénétrer les métaux etla pierre et déambuler dans l'eau et le feu ".Le marquis de Wen dit encore : "Pourquoi n'en faites vous pas autant ?"Tseu Hia répliqua :" Se défaire de son esprit, éliminer la connaissance, moi, Chang, je ne le puis encore. Mais comme nous avons le temps, nous pouvons toujours nous entretenir à ce sujet ".Le marquis dit :" Pourquoi le maître ne l'a-t-il pas fait ?"Tseu Hia s'exprima ainsi : "Le maître en était bien capable, mais il était aussi capable d'y renoncer".La réponse plut grandement au marquis de Wen.

Leon Wieger lie2.K. Menant avec lui un train de cent mille personnes, Tchao-siang-tzeu chassait dans les monts Tchoung-chan. Pour faire sortir les bêtes sauvages de leurs repaires, il fit mettre le feu à la brousse. La lueur de l’incendie fut visible à cent stades de distance. Au milieu de ce brasier, on vit un homme sortir d’un rocher, voltiger dans la flamme, se jouer dans la fumée. Tous les spectateurs jugèrent, que ce ne pouvait être qu’un être transcendant.Quand l’incendie eût passé, il vint, tranquille, comme si de rien n’était. Surpris, Tchao-siang-tzeu le retint et l’examina à loisir. C’était un homme fait comme les autres. Tchao-siang-tzeu lui ayant demandé son secret pour pénétrer les rochers et séjourner dans le feu, cet homme dit :— Qu’est-ce qu’un rocher ? Qu’est-ce que du feu ?Tchao-siang-tzeu dit :— Ce dont vous êtes sorti, c’est un rocher ; ce que vous avez traversé, c’était du feu.— Ah ! fit l’homme, je n’en savais rien.Le marquis Wenn de Wei ayant entendu raconter ce fait, demanda à Tzeu-hia ce qu’il pensait de cet homme.— J’ai ouï dire à mon maître (Confucius), dit Tzeu-hia, que celui qui a atteint à l’union parfaite avec le cosmos, n’est plus blessé par aucun être ; qu’il pénètre à son gré le métal et la pierre ; qu’il marche à volonté sur l’eau et dans le feu.— Vous, demanda le marquis, possédez-vous ce don ?— Non, dit Tzeu-hia, car je n’ai pas encore réussi à me défaire de mon intelligence et de ma volonté ; je ne suis encore que disciple.— Et votre maître Confucius, possède-t-il ce don ? demanda le marquis.— Oui, dit Tzeu-hia, mais il n’en fait pas parade.Le marquis Wenn fut édifié.

Lionel Giles: Chao Hsiang Tzu led out a company of a hundred thousand men to hunt in the Central Mountains.Lighting the dry undergrowth, they set fire to the whole forest, and the glow of the flames was visible for a hundred miles around. Suddenly a man appeared, emerging from a rocky cliff, [1] and was seen to hover in the air amidst the flames and the smoke. Notes [1]That is to say, passing miraculously out of the actual stone itself.

Everybody took him for a disembodied spirit. When the fire had passed, he walked quietly out, and showed no trace of having been through the ordeal. Hsiang Tzu marvelled thereat, and detained him for the purpose of careful examination. In bodily form he was undoubtedly a man, possessing the seven channels of sense, besides which hisbreathing and his voice also proclaimed him a man.

Page 17: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

So the prince inquired what secret power it was that enabled him to dwell in rock and to walk through fire.“What do you mean by rock ?” replied the man; “what do you mean by fire?Hsiang Tzu said: “What you just now came out of is rock; what you just now walked through is fire.""I know nothing of them," replied the man."It was this extreme feat of unconsciousness that enabled him to perform the above feats."The incident came to the ears of Marquis Wên of the Wei State, who spoke to Tzu Hsia about it, saying: “What an extraordinary man this must be!"“From what I have heard the Master say," replied Tzu Hsia, “the man who achieves harmony with Tao enters into close unison with external objects, and none of them has the power to harm or hinder him. Passing through solid metal or stone, walking in the midst of fire or on the surface of water—all these things become possible to him."“Why, my friend," asked the Marquis, “cannot you do all this?” “I have not yet succeeded," said Tzu Hsia, “in cleansing my heart of impurities and discarding Wisdom.I can only find leisure to discuss the matter in tentative fashion."“And why," pursued the Marquis, “does not the Master himself perform these feats?"“The Master," replied Tzu Hsia, “is is able to do these things, but he is also able to refrain from doing them." Which answer hugely delighted the Marquis.

Norul necunoasterii/The Cloud of UnknowingOsho vorbeste in cartea Tao: The Pathless Path, [Vol 1, Chapter 11 Realitatea este cea care functioneaza/Reality... That which works pagina 173 ] despre distinctia dintre knowledge/ cunoastere si knowing/a cunoaste, iar aceste etichete verbale desemneaza cunoasterea orizontala mijlocita si cunoasterea verticala sau nemijlocita. "Există o distincţie foarte importantă care e nevoie să se facă la început : distincţia întrecunoaşterea mijlocită şi cunoaşterea nemijlocită . Cunoaşterea mijlocită doar pare să ştie, dar de fapt nu ştie. Cunoaşterea nemijlocită pare să nu ştie, dar ştie Cunoaşterea mijlocită este împrumutată, cunoaşterea nemijlocită este una proprie. Cunoaşterea mijlocită este verbală, cunoaşterea nemijlocită este realizata prin traire, experimentare. Cunoaşterea mijlocită este o adunatura de informaţii culese de ici şi colo. Cunoaşterea nemijlocită este existenţială: aţi trăit, a venit chiar prin experienţa dumneavoastră, este o experienţă. Atunci când se întâmplă sa apara cunoaşterea nemijlocită, ea eliberează fiinta umană [adevarul elibereaza, dar el nu poate fi comunicat verbal, fiindcă este o experientă directă; nu poti comunica prin cuvinte ce este iubirea cuiva care nu a trait-o]. Prin cunoaşterea mijlocită, fiinta umană devine prizonieră.”

"Cunoaşterea mijlocită inlantuie/inrobeste/mentine gratiile inchisorii;Cunoaşterea nemijlocită eliberează"

"Iar paradoxul este că omul care are cunoaştere mijlocită susţine ca el ştie şi omul care realizeaza cunoaşterea nemijlocită nici macar nu ştie că el ştie.Omul care realizeaza cunoaşterea nemijlocită ramane gol, inocent. Există în Occident un foarte celebru tratat mistic - singurul în Occident. Nimeni nu ştie cine l-a scris, nimeni nu ştie de la cine a venit, dar trebuie să provină dintr-o experienţă extraordinară."

"Numele tratatului este Norul necunoasterii/The Cloud of Unknowing. Este de la un om care a realizat cunoaşterea nemijlocită, dar el o numeşte Norul necunoasterii. El spune: "Când am ajuns să ştiu, am uitat toată cunoaşterea mijlocită; toată cunoaşterea mijlocită a dispărut."

"Nu mai este nevoie de cunoaşterea mijlocită(umbre) atunci când vezi. Când nu vezi, te agati de cunoaşterea mijlocită, deoarece numai prin aceasta poti pretinde că ştii. Când vezi, poţi uita cunoaşterea mijlocită. Când nu vezi, cum sa iti poţi permite să o uiţi ?"

Page 18: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

"Cunoaşterea nemijlocită este aproape ca si necunoasterea, deoarece în Cunoaşterea nemijlocită se suspenda dualitatea cunoscator-cunoscut, dispare ego-ul, cunoscătorul, ego-ul nu există. In cunoaşterea mijlocită există o diviziune: diviziunea obiect/cunoscut şi subiect/cunoscător, separarea dintre subiect şi obiect. In cunoaşterea nemijlocită nu există nici o separare sau dualitate. Cunoaşterea nemijlocită nu este divizată, este unificată, nondualistă, ea uneşte. "

Eliminarea cunoasterii orizontale/ éliminer la connaissance/ discarding knowledge

Daca nu suntem convinsi de aceasta interpretare a lui knowledge si knowing iata cum explica Osho diferenta dintre knowledge si knowing in Tao: The Three Treasures, Vol 3 pagina 2-3

"Religia(inteleasă ca experientă de re-legare la intreg, realizată in cursul experientei mistice) nu este cunoaşterea orizontală/mijlocită, ci ea este procesul de cunoaştere nemijlocită. Cunoaşterea mijlocită este a minţii(se conjugă cu verbul "a avea”), in timp ce procesul de cunoaştere nemijlocită este al fiintării(se conjuga cu verbul "a fi”), iar diferenţa şi distanţa dintre aceste doua tipuri de cunoastere, este extrem de mare. Diferenţa nu este numai cantitativă, este, de asemenea calitativă. Cunoaştere mijlocită şi cunoaştere nemijlocită - ele sunt la fel de diferite ca şi cerul şi iadul, pământul şi cerul, asa ca primul lucru este să se înţeleagă diferenţa dintre cunoaşterea mijlocită şi cunoaşterea nemijlocită. Cunoaşterea mijlocită nu este niciodată a prezentului, acesta este întotdeauna a trecutului. In momentul în care spui că ştii că este deja un lucru mort, este deja ceva care a lasat urme in memorie, este ca şi praful agăţat de tine. Tu te-ai miscat deja departe de aceasta.“Religion is not knowledge, it is knowing. Knowledge is of the mind, knowing is of the being, and the difference and the distance, is tremendously vast. The difference is not only quantitative, it is also qualitative. Knowledge and knowing – they are as different as heaven and hell, earth and the sky, so the first thing to understand is the difference between knowledge and knowing.Knowledge is never of the present, it is always of the past. The moment you say you know it isalready a dead thing, it has already left its marks on the memory, it is like dust clinging to you. Youhave already moved away from that.

"Cunoaşterea nemijlocită(directă, nemediată) este întotdeauna imediată, cunoaşterea nemediată este aici şi acum. Nu puteţi spune nimic despre ea, puteţi doar sa fiti ea. In momentul în care dvs. vorbiţi despre ea, chiar şi cunoaşterea nemediată devine cunoaştere mediată; de aceea toţi cei care au cunoscut-o, spun că nu se poate comunica verbal(este o experienta, o stare de functionare holografică). In momentul în care vorbesc despre ea(cobor in minte) şi însăşi natura sa se schimbă, ea a devenit cunoaştere mediată. Nu mai este fenomenul viu frumos al cunoaşterii nondualiste/nemijlocite. Cunoaşterea nemijlocită(directă, nemediată) nu are nici trecut, nu are viitor, are doar prezent. Şi amintiţi-vă, că prezentul nu face parte din timp. (clipa "acum" nu are dimensiuni temporare CATE SECUNDE ARE ACUM?)Knowing is always immediate, knowing is here and now. You cannot say anything about it, you can only be it. The moment you speak of it, even knowing becomes knowledge; that’s why all those who have known, they say it cannot be said. The moment you speak of it the very nature of it changes; it has become knowledge. It is no more the beautiful alive phenomenon of knowing.Knowing has no past, it has no future, it has only the present. And remember, present is not part oftime.

Acum/NowDe obicei oamenii cred că timpul este împărţit între trecut, prezent si viitor. Ei se inşeală total. Timpul este împărţit între trecut şi viitor, prezentul nu este de loc o parte a timpului. Nu poti prinde sau tine prezentul în timp. Incercaţi acest lucru şi veti eşua. Incercaţi

Page 19: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

să-l apucaţi şi va fi întotdeauna in afara razei dumneavoastră de acţiune, deoarece prezentul este o parte din eternitate(realitatea atemporală, eternă, omniprezentă) şi nu o parte a timpului.People ordinarily think that time is divided between past, future and present. They are absolutelywrong. Time is divided between past and future, present is not a part of time at all. You cannot catch hold of it in time. Pursue it and you will miss. Try to grasp it and it will always be out of your reach, because it is part of eternity not part of time.Prezentul este locul in care eternitatea intersectează timpul si trece in timp. Este un punct de întâlnire unde eternitatea(realitatea atemporală, sursă) şi temporalul( realitatea tranzitorie, manifestată) se întâlnesc. In prezent este cunoaşterea directă, în trecut este cunoaşterea indirectă. Present is eternity crossing time. It is a meeting point where eternity and the temporal meet.In the present is knowing, in the past is knowledge.

Inchiderea viitorului- gratiile inchisorii Ori de câte ori ştiţi (mijlocit), începeti sa planificaţi. Cu cât ştiţi mai multe, cu atât mai mult planificaţi. Cunoaşterea mediată înseamnă trecut, iar planificarea înseamnă viitor (observam cele doua dimensiuni in care se deplaseaza mintea).Whenever you know, you start planning. The more you know, the more you plan. Knowing means the past, planning means the future

Atunci nu permiteţi sa existe o libertate in viitor, (fiindca planificarea este) o încercare de a-l ingheţa în funcţie de trecut. (Prin planificare mintea nu) poate sa obtina decat o repetare a trecutului, oricum l-ar modifica sau l-ar infrumuseţa, doar o repetare a trecutului.Then you don’t allow the future freedom, you try to fix it into the pigeon holes of the past. You would like it to be just a repetition of the past, howsoever modified, decorated, but just a repetition of the past.

Un om al cunoaşterii mijlocite(indirecte, mediate de minte prin procesare si stocare) este un om al planificarii(al viitorului care repeta trecutul), iar viaţa este un flux neplanificat. Viata este libertate, nu puteţi pune realitatea in tiparul trecutului, nu se poate clasifica, de aceea un om al cunoaşterii mijlocite rateaza contactul cu viaţa. El ştie mult, şi el nu ştie nimic. El ştie prea mult şi el este doar gol şi sterp. Nu puteţi găsi o persoană mai stearpă decât un om al cunoaşterii mijlocite. El este doar la suprafaţă şi suprafaţa nu are profunzime, deoarece adâncimea vine prin contactul cu eternitatea, cu ceea ce este acum si aiciA man of knowledge is a man of planning, and life is an unplanned flow. Life is freedom, you cannot pigeon hole it, you cannot categorize it, that’s why a man of knowledge misses life. He knows much, and he knows nothing. He knows too much and he is just empty and hollow. You cannot find more shallow a person than a man of knowledge. He is just surface and surface, he has no depth, because depth comes through eternity

Am incheiat citatul si puteti vedea o deplasare intre camerele constiintei descrisa in episodul biblic care relateaza caderea din gradina Raiului dupa ce omul a mancat din pomul cunoasterii mijlocite. Desigur ca daca manca intai din pomul vietii nu pierdea ancorarea indusa de trecerea in cunoasterea dualista. Traditia sufi explica acest lucru prin functionarea in cele doua camere ale constiintei. Camera inferioara sau mica incapere a inteligentei(pestera) este in continuare necesara pt comunicarea orizontala cu semenii. Camera luminoasa sau marea sala a inteligentei(mahat) este accesata numai in cursul transei mistice si a functionarii extraordinare(holografice) pt comunicarea directa cu "ceea ce este".Nu se poate intra cu mintea si egoul in marea sala a inteligentei(mahat). “Te asezi si uiti tot” este o modalitate cunoscuta tuturor misticilor care au trecut in regimul de functionare divina sau holografica. Vedeti Comentariul Capitolului 10 al lui Laozi/Lao Tzu din Daodejing/Tao Te Ching Imbratisarea lui Unu/Embracing the One 刨一 bào yi pao i

Page 20: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Comentariul Capitolului 10 al lui Laozi/Lao Tzu din Daodejing/Tao Te Chinghttp://www.scribd.com/doc/48146245/

Lie Tzu descrie trecerea prin stanci si prin foc a unui om care se mentinea in starea de functionare nemijlocita, invulnerabila. Desigur ca in aceasta stare nu stia, cum facea acest lucru. Daca trecea in camera inferioara devenea vulnerabil.

Situri dedicate

TREZIRE PILOTATA/ GUIDED AWAKENINGMirahorian: Metoda de Relaxare prin Pilotare Auditiva este o cale antica pentru trezire, de reamintire a adevaratei noastre identitati, de vindecare, slabire(scadere in greutate), de cresterea performantelor (artistice, mentale, sportive), de invatare rapida si de acces la Banca de Date a Universului Mirahorian: Guided Relaxation an ancient way for awakening, recalling or remembering our true identity, healing, weight loss, increase in artistic, mental and athletic performances, superlearning and access to the Data Bank of the Universecontact: [email protected] Vedeti mai mult/See more on:http://www.myspace.com/guided_awakeninghttp://guidedawakening.spaces.live.com/http://guidedawakening.multiply.com/http://guidedawakening.wordpress.comhttp://guidedawakening.blogspot.com/http://ro.netlog.com/guidedawakeninghttp://guidedawakening.weblog.ro/http://www.flickr.com/photos/guidedawakening/

1.1.Group Yahoo: http://health.groups.yahoo.com/group/GUIDED_RELAXATION/1.2.Grup Yahoo: http://groups.yahoo.com/group/RELAXAREA_PILOTATAGroup Google: http://groups.google.com/group/guidedawakening

Calea Trezirii/ The Way of Awakening http://awakeningnow.spruz.com/http://trezireapilotata.grouply.comhttp://grou.ps/reteauatreziriihttp://reteauatrezirii.webs.comhttp://guidedawakening.blogspot.com/http://www.flickr.com/photos/guidedawakening/

Trezirea Acum/ Awakening Now Cum sa supravietuim Schimbarilor Planetare ?/How to Survive the Earth Changes ?http://campcinabru.spruz.com/http://trezireacum.grouply.com/http://grou.ps/trezireapilotatahttp://trueidentity1.blogspot.com/

Functionarea Divina/Divine FunctioningCUNOASTEREA ASCUNSA- REINTOARCEREA LA FUNCTIONAREA DIVINAHIDDEN KNOWLEDGE- RETURNING TO DIVINE FUNCTIONINGhttp://divinefunctioning.spruz.com/http://functionareadivina.grouply.com/http://grou.ps/divinefunctioning

Functionarea Holografica/Holographic Functioning Stiinta regasirii statutului si a capacitatilor divine ale fiintelor umane/ The Science of regaining the divine status and capacities of Human Beings/http://functionareaholografica.spruz.comhttp://functionareholografica.grouply.comhttp://grou.ps/holographicfunctioning/

Page 21: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Za Moksha Calea Trezirii sau Eliberarii/ Moksha the Way of Awakening and Liberationhttp://reteaualiterara.ning.com/group/caleaeliberariihttp://zamoksha.blogspot.com/

Calea catre cerul nostru interior/The Way to our Inner Heavenhttp://reteaualiterara.ning.com/group/tao

Lista documentelor pt instruire online

Prezentarea Metodei de Relaxare Pilotata Creata de Mirahorian http://www.scribd.com/doc/30731329/http://www.docuter.com/viewer.asp?documentid=9990853884bd9e533a9fc21272571187

Handbook Manual de Relaxare Pilotata Auditiv http://www.scribd.com/doc/21536063/

Cel mai mare secret /The Secret of Secrets/ Cel mai mare Adevăr/ The Greatest Truth http://www.scribd.com/doc/29366840/http://www.scribd.com/doc/29366540/

Constienta- Cel mai mare dar al fiintei umane/La Conscience- Le plus grand don de l'être humain/The Consciousness-The greatest gift of human beings/ Coscienza-Il dono più grande dell'uomo / http://www.scribd.com/doc/21576071/Capitolul-56-Inflorirea-Vietii-The-Flowering-of-life

Necesitatea vegherii sau a prezentei constiente impartiale pentru eliberare, trezire, iluminarehttp://www.scribd.com/doc/29107653/http://www.scribd.com/doc/29363180

Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei noastre ignorantehttp://www.scribd.com/doc/45237938http://www.scribd.com/doc/44568669/

Puterea tacerii/The Power of Silencehttp://www.scribd.com/doc/45888306/

O REALITATE SEPARATA/ A SEPARATE REALITY http://www.scribd.com/doc/27464855/

Capitolul 33 Calea catre Imortalitate si cunoastere directa http://www.scribd.com/Capitolul-33-Calea-catre-Imortalitate-si-cunoastere-directa/d/21576407http://www.scribd.com/doc/29364120/

Capitolul 11 Principiul goliriihttp://www.scribd.com/doc/36339652/Capitolul-11-Principiul-golirii

Imbratisarea lui Unu/Embracing the One 刨一 bào yi pao iComentariul Capitolului 10 al lui Laozi/Lao Tzu dinDaodejing/Tao Te Chinghttp://www.scribd.com/doc/48146245/

"Ceea ce este esential este invizibil pt ochi; doar cu inima poti vedea cu adevarat !" http://www.scribd.com/doc/21581721/

Page 22: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Care sunt cele patru atitudini corecte pt. a realiza Impacarea, Trezirea, Eliberarea si Iluminarea ? http://www.scribd.com/doc/21537363/

Wei Wu Wei-Abandonarea luptei si intrarea in starea divina de functionare holografica http://www.scribd.com/doc/26758022/

Capitolul 47 Cerul -un loc inlauntrul tau-Universul HolograficImparatia lui Dumnezeu este inlauntrul vostru http://www.scribd.com/doc/26757605/http://www.scribd.com/doc/21576272/

Starile de constiinta, "Deschiderea Cerurilor" si " alinierea taramurilor" http://www.scribd.com/doc/29361934/http://www.scribd.com/doc/29366312/http://www.scribd.com/doc/39574735/

Functionarea Nondualista, Divina sau Holografica in transa mistica si in iubirea autentica http://www.scribd.com/doc/26757511/

Conexiuni si deosebiri intre relaxarea pilotata si alte metode de relaxare http://www.scribd.com/doc/25613896/

Calea catre armonie si trezire expusa de Lao Zi in capitolul 42http://www.scribd.com/doc/38305615/

Marile Ziceri (Mahavakya) si Universul Holografichttp://www.scribd.com/doc/28005586/

Puterea lui ACUM/ The Power of NOW de Eckhart Tolle traducere de Dan Mirahorian(ultima varianta de corectura)http://www.docuter.com/viewer.asp?documentid=7799863954bd9ea04d99131272572420

Suntem aici pentru a permite scopului divin al universului să se manifeste http://www.scribd.com/doc/29342604/

Constienta /Awareness de Anthony de Mello traducere de Dan Mirahorianhttp://www.scribd.com/doc/36597538/Constienta-Awareness-Anthony-de-Mellohttp://www.docuter.com/viewer.asp?documentid=3579101424c7ca61cac3811283237404http://www.docstoc.com/docs/55067532/Constienta-Awareness-de-Anthony-de-Mello-traducere-de-Dan-Mirahorian

Despre cartea Magul din Java - Invataturile unui autentic nemuritor taoist de Kosta Danaoshttp://www.docuter.com/viewer.asp?documentid=19953764224c98282fd60bc1285040175&Despre-cartea-Magul-din-Java---Invataturile-unui-autentic-nehttp://www.docstoc.com/docs/55067666/Despre-cartea-lui-Kosta-Danaos--Magul-din-Javahttp://www.scribd.com/doc/41857062/Magul-Din-Java

Puterile supranaturale Supernatural powershttp://www.scribd.com/doc/45380709/Puterile-supranaturale-Supernatural-powers

Page 23: Puterea lui Socrate sau efectul acceptarii propriei ... · PDF fileacum si aici in noi insine( cap 47) Vedeti Tao Te Ching(Cartea caii spre cer si putere) pe siturile de mai jos see

Teleportarea-Imposibilul exista doar in mintea celor castrati prin-conditionarehttp://www.scribd.com/doc/45366542/

mai trebuie citite articolele publicate in blogul siturilor dedicate instruirii online pt trezire I reconectare cu centrul omniprezent al universului

see published books:vedeti cartile si articolele publicate pe:http://www.scribd.com/MIRAHORIANhttp://www.scribd.com/essenza_divinahttp://www.scribd.com/CampCinabru

Aforismele lui Patanjali/ Yoga Sutra of Patanjali/ Instructiuni de Aliniere de Dan Mirahorianhttp://www.scribd.com/doc/31059885/http://www.scribd.com/doc/21570310http://www.scribd.com/doc/25425558/

Atlas de Acupunctura de Mirahorian/Manual ET de depanare a masinii umane

http://www.scribd.com/doc/21537474/Acupunctura-Atlashttp://www.scribd.com/doc/40281751/Mirahorian-Atlas-Acupunctura

Categorii de puncte de acupunctura/Acupuncture Points Chart http://www.scribd.com/doc/46097455/

Elementul ascuns in Legea celor cinci miscari-Elementul ascuns/The Hidden Element/ El elemento oculto/ L'elemento nascosto/ Die verborgene Element

http://www.scribd.com/doc/21536830/

Ben Shen Sufletele Entităţilor viscerale -Tipuri de energie mentala (manifestari psiho-emotionale) asociate viscerelor/elementelor /Les Ben Shen ou Cinq Ames Vegetatives/ Ben Shen: the Five Psychical-Emotional Phases

http://www.scribd.com/doc/45238132/

Cele opt meridiane curioase sau extraordinare(miraculoase; ancestrale)The Eight Extraordinary Qi Vessels Les Merveilleux Vaisseaux(material util in trecerea la functionarea precelesta/holografica/embrionara care apare dupa trezire, “a doua nastere”)http://www.scribd.com/doc/45988550/Cele-opt-meridiane-extraordinare

Tehnici de reanimare ( 活法 Kuatsu; Kappo) / Techniques de réanimation Resuscitation Techniques /Técnica de reanimación/ Wiederbelebungsmethode(material util in artele martiale si in situatii de urgenta)

QI MAGEN PREZENTARE 2006 http://www.scribd.com/doc/25666743/QI-MAGEN-PREZENTARE-2006

Comentariu-la-Misterul-Ummo-de-Mirahorianhttp://www.scribd.com/doc/21537758/Comentariu-la-Misterul-Ummo-de-Mirahorian

Cheia sanatatii- Metoda Kuhne si a bailor derivativehttp://www.scribd.com/doc/39651205/Mirahorian-Cheia-Sanatatii-Metoda-Kuhne-Si-Baile-Derivativehttp://www.scribd.com/doc/40285310/Cheia-Sanatatii-Metoda-Kuhne-eliminarii-tuturor-maladiilorhttp://www.scribd.com/doc/40288082/Cheia-Sanatatii-Metoda-Kuhne-Ucigasul-maladiilor-Disease-Killer


Recommended