+ All Categories
Home > Documents > Lazarev Diagnosticarea Karmei

Lazarev Diagnosticarea Karmei

Date post: 18-Sep-2015
Category:
Upload: expertpointofview1395
View: 275 times
Download: 57 times
Share this document with a friend
Description:
Diagnosticarea Karmei
155
Lazarev diagnosticarea-karmei 1. LAZAREV Diagnosticarea karmei Sistemul de autoreglare a câmpurilor şi istoria dezvoltării acesteia „Înainte de lectura acestei cărţi ar fi bine să lăsaţi deoparte orice supărare peDumnezeu, pe părinţi, pe lumea înconjurătoare, pe dumneavoastră înşivă şi pe destin”. Serghei Nikolaevici Lazarev Prefaţă Dotat cu nişte calităţi ieşite din comun, S.N.Lazarev a început încă din tinereţe săpractice, cu rezultate foarte bune, masajul bioenergetic. Parapsihologia şi medicinaneconvenţională deveniseră o adevărată modă în Rusia anilor ´70, căreia nu i s-a sustrasnici autorul cărţii de faţă. Au apărut într-un timp relativ scurt, foarte mulţibioenergoterapeuţi care la prima vedere, făceau adevărate minuni. S.N.Lazarev s-a detaşatînsă de toţi aceşti vindecători printr-un sistem original de abordare a metodelor mediciniineconvenţionale şi prin crearea unei teorii proprii privind utilizarea bioenergiei în terapie.Este vorba de fapt, nu doar de o simplă teorie ci de o descoperire senzaţională, cunoscutădeja pe tot mapamondul şi care ar putea revoluţiona întreaga concepţie contemporanăasupra diagnosticării şi tratării bolilor. Aplicând „masajul” bioenergetic în tratarea pacienţilor săi, S.N.Lazarev a observat căboala de fapt nu se vindecă, ci migrează de la un organ la altul, lucru dovedit şi în cazulmetodelor convenţionale de tratament la care recurge medicina contemporană „oficială”.De pildă, un pacient vindecat de ulcer gastric revine după aproximativ două luni cu oserioasă afecţiune renală, iar la şase săptămâni după vindecarea acesteia, pacientul seîmbolnăveşte de plămâni... Asemenea cazuri, întâlnite cu sutele în practica sa, îl duc peS.N.Lazarev la concluzia că, acţionându-se asupra bolii, se acţionează doar asupraefectului, cauza rămânând, în continuare, neschimbată. Lazarev meditează îndelung laacest fenomen, studiază cu seriozitate textele medicale şi filozofice ale Orientului antic,pentru a ajunge în cele din urmă la conceptul de karmă. Karma, noţiune preluată dinfilosofia orientală şi identificată de multe ori cu destinul, reprezintă în viziunea luiS.N.Lazarev, „un mecanism de răsplătire a faptelor pământeşti”. Cunoscând acestmecanism, (iar scopul cărţii acesta este), omul îşi poate ameliora starea de sănătate, dar şidestinul. Diagnosticarea
Transcript

Lazarev diagnosticarea-karmei1. LAZAREV Diagnosticarea karmei Sistemul de autoreglare a cmpurilor i istoria dezvoltrii acesteia nainte de lectura acestei cri ar fi bine s lsai deoparte orice suprare peDumnezeu, pe prini, pe lumea nconjurtoare, pe dumneavoastr niv i pe destin. Serghei Nikolaevici Lazarev Prefa Dotat cu nite caliti ieite din comun, S.N.Lazarev a nceput nc din tineree spractice, cu rezultate foarte bune, masajul bioenergetic. Parapsihologia i medicinaneconvenional deveniser o adevrat mod n Rusia anilor 70, creia nu i s-a sustrasnici autorul crii de fa. Au aprut ntr-un timp relativ scurt, foarte mulibioenergoterapeui care la prima vedere, fceau adevrate minuni. S.N.Lazarev s-a detaatns de toi aceti vindectori printr-un sistem original de abordare a metodelor mediciniineconvenionale i prin crearea unei teorii proprii privind utilizarea bioenergiei n terapie.Este vorba de fapt, nu doar de o simpl teorie ci de o descoperire senzaional, cunoscutdeja pe tot mapamondul i care ar putea revoluiona ntreaga concepie contemporanasupra diagnosticrii i tratrii bolilor. Aplicnd masajul bioenergetic n tratarea pacienilor si, S.N.Lazarev a observat cboala de fapt nu se vindec, ci migreaz de la un organ la altul, lucru dovedit i n cazulmetodelor convenionale de tratament la care recurge medicina contemporan oficial.De pild, un pacient vindecat de ulcer gastric revine dup aproximativ dou luni cu oserioas afeciune renal, iar la ase sptmni dup vindecarea acesteia, pacientul sembolnvete de plmni... Asemenea cazuri, ntlnite cu sutele n practica sa, l duc peS.N.Lazarev la concluzia c, acionndu-se asupra bolii, se acioneaz doar asupraefectului, cauza rmnnd, n continuare, neschimbat. Lazarev mediteaz ndelung laacest fenomen, studiaz cu seriozitate textele medicale i filozofice ale Orientului antic,pentru a ajunge n cele din urm la conceptul de karm. Karma, noiune preluat dinfilosofia oriental i identificat de multe ori cu destinul, reprezint n viziunea luiS.N.Lazarev, un mecanism de rspltire a faptelor pmnteti. Cunoscnd acestmecanism, (iar scopul crii acesta este), omul i poate ameliora starea de sntate, dar idestinul. Diagnosticarea karmei. Sistemul autoreglrii cmpurilor reprezint debutul editorialal lui S.N.Lazarev, produs n tromb (concomitent la dou edituri din spaiul ex-sovietic)n 1994, fiind prima serie de ase cri cu titlul generic Diagnosticarea karmei.2. Citind aceast carte, vom descoperi plini de surprindere, c omul nu se identific doarcu organismul fizic, ci reprezint o structur cu mult mai complex, n care fizicul estedoar o singur component (i poate c nici cea mai important). Interdependena dintrefizic, psihic, spirit i destin este susinut de argumente convingtoare i mai ales, de faptereale din practica terapeutic a autorului. S.N.Lazarev ne d un rspuns convingtor la oserie de ntrebri care frmnt de mai mult vreme contiinele noastre i anume: Neputem oare vindeca fr s nghiim medicamente i fr s ne operm? Poate fiprelungit viaa omului? Ct? i mai ales cum? Sunt rspunztoare numei genele detransmitere a informaiei ereditare? Ce trebuie s facem pentru a aduce pe lume copiisntoi, ferii de boli i nenorociri? Care este regimul alimentar i comportamentulgravidei n timpul sarcinii? Care sunt cauzele sterilitii i cum pot fi eliminate acestea?Cum pot deveni copiii notri mai cumini i mai silitori la nvtur? Ne pate ntr-adevrsfritul lumii? Exist vrji i blesteme? Cum ne putem apra mpotriva lor? Cum neputem schimba soarta n bine? tim s ne hrnim? i nc multe, multe altele. Crile sale (pentru care S.C.Rovimed Trading deine toate drepturile de publicare nversiunea romneasc, prin Editura Dharana) sunt nite pledoarii convingtoare pentruntoarcerea la valorile primordiale ale eticii i moralitii, ntruct ignorarea acestoraconstituie, n opinia autorului, cauza principal a bolilor i nenorocirilor care ne bntuie,n special n ultimul deceniu i jumtate. Sunt un fel de fir al Ariadnei pentru ieirea dinimensul labirint pe care-l reprezint viaa noastr actual prin care rtcim fr noim. Ilie Danilov Din partea autorului Stimai cititori, nainte de a trece la lectura acestei cri, verificai-v strareaemoional. V recomand cu insisten s nu v apucai de ea dac purtai cuiva pic, dacsuntei iritai sau dac nutrii sentimente negative fa de ceva sau cineva. Avei n fa nu doar o simpl carte axat pe o tem de larg interes ncontemporaneitate, ci de fapt, expunerea unei concepii originale privind nsuirea legilorlumii spirituale care guverneaz lumea material, analiza posibilitilor de acces nuniversul bioenergeticii. Scopul principal al crii este de a lrgi orizonturile cognitive asupra lumiinconjurtoare, de a descoperi i studia mecanismele care o guverneaz i de a expuneregulile de acces n bioenergetic, ntruct autoperfecionarea omului trebuie s nceapprin contientizarea lumii nconjurtoare, prin nelegerea legilor acesteia, princonsiderarea individului ca parte integrant a structurii universului. Lumea contemporan s-a ndeprtat mult de izvoarele primare ale spiritului. Easeamn cu un vas n deriv, fr cpitan, cu mainile defecte, cala plin de bree iechipajul nvrjbit. Unii dintre marinari i dau seama de situaia tragic n care se afl iau nceput s lanseze apeluri pentru reconciliere i pentru repararea navei. Marele necazns, i despre acest lucru nu tie nimeni, const n faptul c vasul se ndreapt sprerecifuri i c nici mcar punerea n funciune a mainilor nu poate salva corabia iechipajul, dac nu va fi modificat cursul navei. Omenirea se afl n faa unei primejdii cu mult mai serioase dect cea nuclear. Esteprimejdia dezintegrrii spirituale. Cele mai cumplite pierderi sunt acelea pe care noi nu lesesizm, nu le simim, deoarece moartea survine mai nti la nivelul biocmpului i numaidup aceea la nivelul corpului. Acum, acest proces se afl foarte aproape de punctul critic,pentru c, ceea ce astzi se afl la nivelul spiritului nostru, mine se va regsi n trupurile3. copiilor i descendenilor notri. Prin urmare, cu ct este mai deteriorat spiritul nostruastzi, cu att va fi mai deteriorat sntatea spiritual i fizic a urmailor notri. Cunotinele pe care le-am dobndit prin studierea structurii biocmpurilor umanesunt deosebit de serioase. Potenialul spiritului acumulat de ctre sfini, prezictori,ntemeietori ai religiilor mondiale, este aproape n totalitate epuizat, iar gndirea noastrstrategic precar, reprezint n prezent un pericol serios. Uriaul potenial albioenergeticii este orientat nu spre nelegerea lumii nconjurtoare sau spre pronosticareai prevenirea unor poteniale probleme, ci spre rezolvarea unor sarcini tactice primitive,de moment. Omenirea a ajuns la acel hotar, dincolo de care ne ateapt sau renatereaspiritual, sau pieirea. Salvarea st n cutrile individuale ale spiritului de ctre fiecareom n parte, n contientizarea fiecruia dintre noi a rspunderii ce o poart pentru soartaoamenilor i viaa Universului. Imaginai-v urmtoarea situaie: un om care dorete s devin conductor auto esteaezat la volan, legat la ochi, i se arat pe ce pedal s apese pentru a accelera i cuaceasta se ncheie instruirea ca ofer. Cam acelai este i nivelul cunotinelor actuale ndomeniul bioenergeticii, cunotine care pot fi dobndite ntr-un timp relativ scurt i lapreuri destul de piperate n mulimea colilor de parapsihologie. Aceste coli difer unade cealalt numai prin marca mainii i prin capacitatea cilindric. De nceput, ns,trebuie s se nceap cu studierea regulilor de circulaie i a prilor componente aleautomobilului. i nc un amnunt! Pentru tratarea exhaustiv a temei, m-am vzut obligat s facpublice o parte din informaiile referitoare la mecanismul ptrunderii n structuracmpurilor. Nu sftuiesc pe nimeni, din cei ce vor citi cartea, s ncerce s fac la fel camine. Acest lucru este periculos nu numai pentru omul care ar ncerca, din frivolitate, s-mi repete experiena, ci i pentru rudele acestuia. De aceste probleme se poate ocupanumai un cerc foarte restrns de oameni, care au anumite nclinaii i care au efectuat ofoarte serioas pregtire n domeniu. n fine, muli cititori vor gsi n carte fapte neateptate i absolut inedite, care-i vortrimite cu gndul la scene din literatura tiinifico-fantastic. Eu ns, sunt cercettor i, orict vi s-ar prea de incredibile faptele expuse sauconcluziile la care am ajuns, v asigur c ele constituie o realitate, probat i confirmat,nu o dat, de rezultatele activitii mele. S.N. Lazarev Capitolul I Concepia sistemului de autoreglare a cmpurilor i istoria dezvoltrii acesteia Cnd un clugr, care n decursul a zece ani ncheiai s-a rugat la Dumnezeu s-i deadarul vindecrii, primindu-l, s-a dus s-i comunice stareului vestea, acesta i-a poruncits se ntoarc n chilie i s se roage la Dumnezeu s-i ia acest dar i s i-l dea pe acela dea-i vedea propriile pcate. Rezultatele cercetrilor mele n domeniul bioenergeticii au fost determinate de oactivitate de peste douzeci de ani, de o nelegere filosofic a lumii, ct i de confirmareafr echivoc n activitatea practic a principalelor premise teoretice i filosofice.4. Despre ce este vorba n aceast carte? n prezent n faa omenirii stau problemefoarte serioase i de rezolvarea sau nerezolvarea acestora depinde viitorul nostru altuturor, ndeobte se consider c principalele probleme se datoresc dezechilibruluiecologic, pericolului nuclear i altor zeci de factori externi. n realitate ns cauzaprincipal a rului st chiar n om i pentru ca s putem schimba lumea, mai nti ar trebuis ne schimbm noi nine. S te schimbi pe tine nsui este mult mai dificil dect sschimbi lumea nconjurtoare. Noi nu dispunem n prezent de prghiile, mijloacele isistemele necesare pentru modificarea radical a modului nostru de gndire, aconcepiilor noastre, a spiritualitii noastre. Cile propuse de filosofii contemporani sunt,n cel mai fericit caz, o ncercare de reconsiderare a bagajului cunotinelor noastre, ntimp ce eforturile ar trebui canalizate spre nelegerea lumii, spre cutarea cilor deautoperfecionare. Ca s poi schimba lumea, ca s poi exercita o influen asupra ei,trebuie mai nti s-o nelegi ntruct nelegerea lumii reprezint nceputul schimbrii ei.Adeseori avem o reprezentare deformat despre lume ncercnd s o subordonmorbete, cnd de fapt noi o distrugem, distrugndu-ne, totodat, i pe noi. Ar trebui s necontientizm gradul dependenei noastre fa de lume i, legat de aceasta, s cunoatemlegile dup care fiineaz i se dezvolt lumea. Cercetrile pe care le efectuez sunt orientate n primul rnd n direcia nelegerii aceea ce reprezint omul, nivelul su contient i cel subcontient i Universul. Este timpul s renunm la reprezentarea materialist primitiv conform creiaomul ncepe i se sfrete cu existena sa fizic. Omul este un sistem informativ-energetic foarte complex din care doar cteva procente l constituie corpul fizic, 95-98%reprezentnd-o straturile informativ-energetice ale subcontientului, att denecunoscute nou ca i Universul nsui. Ocupndu-m de problemele sntii umane i de prevenirea bolilor, caut nprimul rnd cauzele apariiei acestora i de fiecare dat m conving de necesitateaperfecionrii spirituale i intelectuale a omului. Din pcate n prezent nu dispunem deun sistem unitar de cunotine care s ne permit s descifrm virtuile bioenergeticefr s pricinuim ru oamenilor. Posibilitile bioenergeticii sunt att de mari, nctptrunderea n acest domeniu trebuie fcut cu mult pruden, n mod gradat i trebuienceput prin promovarea eticii umane. Etica i nelegerea lumii constituie cel mai bunsistem de securitate, ns anume aceste cunotine sunt nc mult prea firave. Fiecareproces serios trebuie bine pregtit. Desconsiderarea acestei cerine, n loculrevirimentului spiritual i al transformrilor benefice, poate duce la degenerare i lapieire. Din pcate astfel de tendine, astfel de procese exist deja n stare embrionar. Am s ncerc s desluesc cauzele strii fizice alarmante a oamenilor, s indicposibilitile i modalitile de modificare a acesteia prin intermediul corecieistructurilor fine ale cmpurilor, s definesc raportul corect fa de bioenergie, fa decreterea posibilitilor umane. nelegerea lumii nconjurtoare i o nalt autodisciplintrebuie s stea la temelia schimbrii spiritului nostru i a sufletului. Acum aceastareprezint condiia obligatorie a supravieuirii. Informaiile coninute n aceast carte neajut s ne dm seama de complexitatea problemelor care stau astzi n faa fiecrui om,mai ales c n ultimii civa ani s-au intensificat procesele energetice pe pmnt i acumceea ce se numete karma n bioenergetic, o adevrat Lege a talionului, acioneaz dezece ori mai repede ca nainte. Noua mea concepie asupra lumii s-a cldit de-a lungul ntregii mele viei. nc dincopilrie am simit n mine nite disponibiliti uriae, ns le-am dirijat n mod intuitivnu n direcia intensificrii lor, ci asupra contientizrii lumii, pentru c am simitntotdeauna c nelegerea e mai important dect acumularea i dezvoltarea capacitilor.5. Am auzit de multe ori despre puterea blestemului, c acesta poate fi transmis nfamilie din tat n fiu. n literatura beletristic pot fi gsite multe astfel de exemple.Asupra mea a avut un impact foarte puternic ntmplarea descris de E. P. Blavatskaia ncartea Din peterile i hiurile Industanului, pe care am citit-o prin anii aptezeci. Autoarea crii, n peregrinrile ei prin India, a stat de vorb cu descendentul unuirege foarte puternic i temut cndva, care i-a povestit nite lucruri uluitoare: ntr-unadin cltoriile sale, regele, dup cum o cereau obiceiurile pmntului, a oferit nite darurifoarte bogate nelepilor care l-au ntmpinat, ns a uitat s aduc daruri pentru unul dincei prezeni, care, jignit de moarte, 1-a blestemat pe rege. ngrozit, regele i s-a aruncatla picioare i 1-a implorat s-1 ierte. i atunci s-a ntmplat, dup prerea mea, lucrul celmai interesant. neleptul i-a rspuns c era deja prea trziu. Blestemul a nceput sacioneze i nu mai putea fi oprit. Regele urma s-i piard tronul, ns neleptul i-a promiss fac tot ce-i sttea n putin pentru a-i fi cruat viaa suveranului i a descendenilorsi. Ulterior aa s-a i ntmplat: regele i-a pierdut tronul, iar urmaii si s-au risipit prinntreaga Indie. Drumul meu ctre bioenergie a trecut prin cunoaterea metodelor magiei ivrjitoriei i a practicilor tmduitorilor populari i ale vracilor. Am cltorit mult prinar, am ntlnit muli vrjitori, vraci i tmduitori i le-am studiat metodele. De fiecare dat cnd analizam o informaie nou doream s cunosc cauzaprimordial, s neleg care este izvorul nenorocirilor familiale, de ce exist familiicare se sting i boli ereditare... Pentru mine era absolut clar c genele nu pot constitui sursa acestei informaii. Eatrebuie s se fi pstrat i transmis urmailor numai prin intermediul cmpurilor. Cndaceast convingere a atins un anumit nivel, nu mi-a mai rmas dect un fleac": s gsescn biocmpurile umane acele structuri care ndeplinesc acest rol, pstreaz i transmitinformaia d i n generaie n generaie. Aceste structuri n existena crora credeam cufermitate, le-am numit grupri informative stabile i de pe la mijlocul anilor optzeci m-amcznit s le identific n cmpul bioenergetic uman. Am reuit acest lucru abia la nceputul anului 1990 absolut ntmpltor. La institutulde medicin Nr. 1, unul din bioenergeticieni m-a rugat s-1 ajut s lmureasc un cazcomplicat. Bolnavul avusese cmpul energetic frnt, care s-a refcut dup terapie, pentruca, dup o anumit perioad de timp, s apar din nou ruptura. Ceea ce s-a ntmplat n continuare poate fi numit iluminare. Cmpul moale,de vat al bolnavului, pe care l-am interpretat ntotdeauna ca poriune vid, a devenitdintr-o dat elastic, am simit c reacioneaz la intervenia mea. Simeam cu minilenite structuri puternice care traversau locul sincopei cmpului. Dintr-o dat, mi s-a schimbat ntreaga reprezentare ce-o avusesem pn atunci:ceea ce nainte luam drept ruptur, a devenit pentru mine o structur stabil careproducea deformarea cmpului prin care se produceau pierderile de energie. Mi-am dat seama c n acel cmp am gsit ceea ce numim stare patologic, ceva cedetermin starea fizic a omului. Acest fapt a marcat o schimbare calitativ acunotinelor mele, fiindc mi ddea posibilitatea de a diagnostica bolile pn ca ele s sematerializeze la nivel fizic i deci mi permitea nu numai s tratez, ci s i previn bolile. Am decis c se poate forma un grup de operatori care s fie instruii n aceastmetod i care s se ocupe de profilaxia multor maladii, mai ales c pentru acest lucrunu se cerea nici un fel de medicamente, ci doar o bun stpnire a metodei Fericii acei cecred... Am tratat n acest fel timp de un an i am considerat c aceste structuri determinnumai starea corpului. ncetul cu ncetul ns au nceput s se acumuleze fapte care nuse circumscriau acestei reprezentri. n procesul terapiei, pacienilor li se modifica n mod6. sesizabil caracterul i destinul. Analiznd aceste modificri, am observat c boala,caracterul i destinul se gsesc ntr-un fel de interdependen i c aceast conexiuneeste extrem de variat. Deformrile observate ale structurilor cmpurilor se produc n chipdiferit. Acestea pot fi diverse boli, devieri psihice, deformarea patologic acaracterului, traumatisme, insuccese n via. Cnd m-am aplecat mai cu atenie asupraacestor fapte, am ajuns la concluzia c sntatea, caracterul i chiar soarta omului suntdeterminate de structurile karmice. Toat informaia legat de om i de starea corpului sueste cuprins n cmpul bioenergetic, existnd o legtur dialectic ntre cmpuri istructuri fizice care se influeneaz reciproc. Destinul i caracterul omului sunt deasemenea codate n structurile cmpurilor bioenergetice i, dac se va aciona asupraacestora, cu timpul ele ar putea fi ameliorate. Cu ct m adnceam mai mult n acest studiu,cu att apreau fapte mai senzaionale. Am s ncerc s dezvlui diapazonul de posibilitiale metodei pe exemplele terapiei diverselor boli, ale coreciei unor situaii complicatedin viaa oamenilor, s demonstrez virtuile metodei pe exemplul testrii unor evenimente,al unor obiecte din lumea nevie i al altor cercetri. La nceput am lucrat cu metodele tradiionale ale influenrii bioenergetice. n spital era internat o femeie cu o supuraie a plmnilor, fiind ntr-o stare grav.Medicii curani au ncetat s mai spere n nsntoirea ei. La rugmintea fiicei bolnaveiam nceput s-o tratez de la distant. Dup un anumit timp de la nceperea aciuniimele, bolnava a renunat la masca de oxigen. Medicii nu puteau pricepe ce se ntmpl.Femeia se nsntoea vznd cu ochii. I-a revenit culoarea n obraji. S-a ridicat din pat ia cerut s mnnce, dei de cteva zile refuza hrana. Un alt caz s-a ntmplat cu fratele meu. Fiind chirurg i opernd o femeie n vrst,cu organismul foarte slbit, el s-a tiat la mn. I s-a umflat mna i ganglionii limfatici, anceput infectarea sngelui. Starea l u i era destul de grav. Antibioticele nu scdeauinfecia. Atunci am ncercat s-1 tratez eu. Dup cteva minute de la nceperea edinei asimit nepturi ca de ac n ganglioni dup care a nceput s se retrag tumefacia, iar pesteo or temperatura a sczut pn la normal, semn c organismul ncepuse s se vindece. Cum am nceput s vindec oamenii? Aproximativ zece ani mi i-am petrecutcercetnd i studiind literatura consacrat tehnicilor orientale i mi-am fcut o preredespre aciunea bioenergetic asupra omului. Odat am nceput s tratez. M-a ndemnatctre aceasta un episod care m-a frapat din biografia l u i Rasputin. Autoarea evocrilordespre Rasputin a venit la acesta ntr-o stare deprimant, fiindc la Kiev era pe moarteprietena ei. Aflnd despre acest lucru, Rasputin i-a promis c o va salva. El s-a dus nmijlocul ncperii i, sub ochii vizitatoarei, a nceput s pleasc pn cnd s-afcut alb ca varul. A stat aa vreo dou minute dup care i-a recptat culoareanormal i i-a spus: Totul e n regul. Prietena ta va tri. Dup cteva zile femeia aprimit o telegram prin care era anunat c prietena ei a nceput s se nsntoeasc;medicii erau uimii, ns viaa ei era n afara pericolului. Cnd s-a mbolnvit fetia unor prieteni, mai nti de pojar, apoi au nceput complicaiile -meningit i congestie pulmonar - mi-am amintit de Rasputin i am decis s-mi ncercinfluena. Voiam foarte mult s- o ajut, era o dorin imens de a-mi face datoria i dacerau anse mcar una la mie, eram hotrt s-o fructific. Luni, n jurul orei dou, dupamiaza, m-am concentrat i am transmis fetiei dorina mea sincer ca ea s sensntoeasc. Am simit n mod fizic c ceva s-a ntmplat cu mine, am reuit s-oinfluenez. De atunci am cptat convingerea c pot fi de folos n acest fel. Cnd miercurim-am ntlnit cu tatl fetiei, am aflat c era ceva mai bine.- Cnd s-a produs ameliorarea? am ntrebat eu.- Acum dou zile, pe la dou dup mas, a fost rspunsul.7. n 1988 am fost solicitat de mama unei fetie a crei vedere a nceput s scadvertiginos. Fetia a fost internat la Institutul de medicin Nr. 1 ns, n pofida tuturoreforturilor medicilor, nu s-a putut stabili cauza bolii, iar vederea continua s senruteasc. Nu a fost evideniat vreo infecie, iar tratamentul cu antibiotice nu ddeanici un fel de rezultate. Vederea la ochiul stng era ase, iar la cel drept de cincizeci la sut,continund s scad. Am nceput s lucrez cu fetia de la distan. Dup prima edin amobservat o ameliorare i am propus s continui tratamentul cu nc dou-trei edine.Dup dou sptmni fetia s-a vindecat i a fost externat cu vederea restabilit ntotalitate. Cauzele bolii nu le-am depistat nici eu, ns am reuit s-i restabilesc vederea. A trecut timpul. Fetia avea vederea normal ns, peste cteva luni a nceput, dintr-o dat, s acuze dureri la rinichi, ea a fost adus la spital cu o criz acut de colici renale.I s-au administrat antibiotice i, din nou, nici un fel de ameliorare. Dup un timp a fostexternat cu analizele proaste i cu dureri de rinichi. Eu am efectuat cu ea patru edinei din nou am vindecat-o complet. Eram fericit: medicina era neputincioas, nici unmedicament nu a putut s-o ajute, antibioticele n-au avut nici un efect, n timp ce eu - amreuit. Pe atunci ns nu nelegeam ct de strns interacioneaz organele, nu tiam cboala se poate muta dintr-un organ ntr-altul i cu att mai puin tiam c din aceastnlnuire fac parte i caracterul, destinul, spiritualitatea i ali parametri ai omului. Prin urmare, fata era sntoas. Au mai trecut doi ani. Cnd nivelul cunotinelormele a mai crescut, am constat c organismul uman este un sistem unitar n caresntatea, destinul, caracterul, psihicul sunt indisolubile. ntlnind-o pe mama fetiei amaflat cu amrciune c aceasta, dei perfect sntoas, are un destin nefast. La testare,valoarea parametrului destin era profund negativ. Aceasta poate duce, de regul, la marineplceri. Atunci am neles c, gndindu-m numai la sntate, concentrndu-m numai asupracorpului, eu am promovat un singur punct nodal al sistemului om i le-am distrus petoate celelalte. Eu am vindecat omul, ns nu am ndeprtat cauza bolii sale i ea s-a mutatasupra parametrilor destinului. Am neles c trebuie s m ocup de tratamentulorganismului ca sistem unitar. Aceasta mi-a permis s vd acele simptome, acele cauzereale care vor influena n mod direct totul. Dup cum au demonstrat-o testele, cauza tuturor neplcerilor pacientei mele aconstituit-o o suprare puternic a mamei pe tatl su n timpul sarcinii. Acest lucru adeterminat deformaia structurilor cmpurilor bioenergetice responsabile de sntatea idestinul fiicei. n decursul ctorva ani m-am ocupat de terapia de la distan i am lucrat cu minile.Prima oar am neles imperfeciunea acestei metode cu vreo cinci ani n urm. Tratamcopiii ntr-o familie i, atrgndu-mi atenia starea precar de sntate a buniciiacestora, m-am oferit s o tratez. Bunica a refuzat. Mi-a spus c din cauza stenocardiei, eii vine salvarea la u de cte cinci-ase ori pe sptmn, dar c ea s-a resemnat i numai crede c poate exista vreo ameliorare. Cercetndu-i cmpul, am vzut c are inimasntoas. Am fcut cu ea cteva edine i de fiecare dat starea de sntate a femeii sembuntea. La a treia edin am simit la mn o deformaie a cmpului n regiuneainimii. Am trecut de cteva ori cu mna pe deasupra i deformaiile au disprut, cmpuls-a uniformizat. Dar, peste cteva, zile criza s-a repetat. Atunci am presupus c trebuie s fie vorba de un mecanism care mi era necunoscut.Trebuia s-1 descifrez. Analiznd starea pacientei am simit c aceasta este determinat deun eveniment din viaa ei.- Ce vi s-a ntmplat acum doi ani? am ntrebat-o eu.- Mi-a murit sora.8. - Ce ai simit atunci?- Era att de sntoas, de puternic i a murit iar eu, bolnav, cum m vedei, triesc. Am neles care era cauza bolii: n subcontient a rmas un stres colosal care-iprovoca crizele de stenocardie. Pentru a-1 anihila, trebuia schimbat optica femeii,atitudinea ei fa de via i moarte. I-am explicat c moartea e o trecere ntr-o alt starei c ea nu trebuie privit att de tragic. Nu trebuie s regrei trecutul fiindc,regretndu-1, omul ncearc, n subcontient, s-1 schimbe, s dizloce ceea ce n nici uncaz nu trebuie micat din locul su. Acest lucru cere o uria cheltuial necontrolat deenergie. Pentru a stopa scurgerile de energie care pot duce la urmri din cele mai grave,organismul le blocheaz prin intermediul bolii la nivelul fizic. Am efectuat cu femeiacteva edine de antrenament autogen i crizele cardiace n-au mai reaprut. Un stres puternic, un dezacord n privina unui lucru sau regretarea trecutuluisusinute emoional, se depoziteaz n subcontient i provoac maladii grave,ntruct creeaz deformaii ale structurilor cmpurilor bioenergetice. Printr-o corecieenergetic poate interveni nivelarea acestor structuri, ns nu ntotdeauna i, ceea ce-imai important, cauza bolii nu dispare i, n orice moment, ea poate aciona ntr-un altloc. Cazul evocat a confirmat c, fr o metod precis de diagnosticare, frnelegerea cauzei care a generat boala, tratamentul pe dibuite este lipsit de oriceperspectiv. Dac eu nu pot s explic n ce mod vindec i cu ce vindec, aceasta nu-ialtceva dect o orbecial prin ntuneric. Perfecionarea ulterioar a metodei a avut loc n cadrul Institutului de medicin Nr. 1,unde m-am ocupat de tratament i unde am fost preocupat de rezolvarea problemeiproteciei terapeutului mpotriva aciunii cmpurilor negative. Am lucrat luni n ir, nsprogresele erau nesemnificative. Odat, tratnd o femeie de deochi, am vzut structuraacestei maladii n cmpul bioritmic i am neles c, ndeprtnd structura, poate findeprtat deochiul. Atunci n-am bnuit c era vorba de o structur karmic,considernd-o un rezultat al influenei patologice din partea unei alte persoane asuprabiocmpului. Pe toi cei care au prezentat astfel de deformaii i-am tratat prin ndeprtareamecanic a structurilor respective i pacienii s-au simit mai bine. Apoi ns au aprutpacieni la care deformaiile biocmpurilor nu puteau fi rezultate ale deochiului. Vine, de exemplu, la mine o femeie cu un copil mic. Vd c att ea, ct i copilulprezint deformaii identice ale structurilor bioenergetice, determinate de un evenimentconcret n viaa femeii, deformaiile mamei aprnd cu civa ani mai devreme. tiam dejac deformaiile de acest gen sunt legate de tulburri de ordin etic i c ele apar atunci cndomul urte sau e foarte suprat pe cineva. Puteam s ndeprtez aceste deformaii prinmijloace magice de tipul vrjitoriei cu privirea sau cu minile. nelegerea faptului c maflam nu n faa unui cmp fizic, ci a unui cmp informativ, a venit mai trziu i de aceeametoda de tratament a rmas cea tradiional pentru bioenergetician: m-am concentrat, amtrecut cu palmele pe deasupra i deformaiile s-au corectat. Exact atunci m-am decis s-mi verific capacitatea de efort maxim i am nceput sprimesc zilnic cte treizeci-patruzeci de pacieni. Voiam s tiu ct pot rezista.Senzaiile erau neobinuite. Peste o sptmn am nceput s obosesc. Veneam acas maimult mort dect viu, culoarea feei mi devenise verzuie. Apoi am observat c ceva sentmpl cu bioenergia mea. Aveam senzaia c mi fierb creierii. Am procedat ns caun cercettor: am continuat experimentul. Eram curios s aflu cum se va descurcaorganismul meu ntr-o atare situaie. i organismul n-a gsit calea cea mai bun... Amneles acest lucru nu dintr-o dat. Aveam la tratament o femeie tnr. n dou edine i-am eliminat durerile i i-am spuss mai vin o dat, la un control de rutin. Cnd a venit data urmtoare, am observat la ea9. nite modificri ciudate: devenise palid, i-au aprut nite reacii alergice i devieri deordin psihic. Nu mai nelegeam nimic, l-am cerut telefonul de acas i am ncercat s-otratez de la distan. Prin telefon am rugat-o pe mama tinerei s noteze absolut tot ce sentmpl cu fiica sa. Era un caz ieit din comun: pentru prima dat mi se ntmpla ca stareapacientului s se nruteasc dup intervenia mea. i nc n mod considerabil. Prinlocurile peste care trecusem cu mna, la o distan de 20-30 cm de corp, fetei i-au apruterupii i mncrimi. Cnd am c i t i t nsemnarea mamei, mi-am dat seama cu groaz de ceeace se ntmpl. Am neles c ceea ce fac este vampirism. i furam energia.Suprasolicitndu-mi organismul, mi-am provocat un vampirism subcontient i amnceput s le fur energia pacienilor mei. Trebuia s ntrerup tratamentele, deoareceorganismul meu acum, n orice situaie critic, va alege aceast cale - furtul bioenergieide la o alt persoan. ntruct lucrez la distan, pot fura bioenergie de la orice om. Era osituaie fr ieire. M-am decis s renun pentru totdeauna la bioenergetic, fiindc activitatea meaulterioar n-ar fi avut nici un sens. Nu m-am ndeprtat de principiile clasice de lucruale bioenergeticienilor contemporani ns, crendu-mi o stare de suprasolicitare, amconstatat c metoda acumulrii energiei i masajul fr contact nu sunt eficiente. Ele nu ducla acea terapie ctre care am tins toat viaa. Eu pot trata prin intensificarea voinei, de ladistan, cunosc toate tipurile de masaj punctural, stpnesc bine metodele de tratamentprin tehnicile respiratorii i prin regimul alimentar. ns am neles c toate aceste metodepot constitui simple paleative care nu-1 pot vindeca pe om. Am fost atunci sprijinit moral de doctoria mpreun cu care lucram. Ea m-a rugat snu trag concluzii pripite, s m odihnesc i s reflectez. Exact n acea perioad am primitinvitaia de la medicul spitalului din satul Voznesenie de a veni la ei de Pate. Era oocazie ct se poate de potrivit. M-am gndit c, odihnindu-m i analiznd n detaliusituaia, voi fi n msur s iau o hotrre. Speram n subcontient s primesc un semnoarecare dac trebuie sau nu s-mi continui activitatea i dac voi gsi soluia. Am plecat la lacul Onega. Am vizitat bisericua din lemn din secolul alaisprezecelea. Ziua de Pati a fost minunat, cu schimbri rapide n starea vremii: mainti a nins, apoi a plouat, s-a nseninat i, deodat, chiar deasupra capetelor noastre aaprut curcubeul: m-am scldat n lac i m-am simit ca un nou nscut. Mi-a revenitncrederea n faptul c trebuie s continui activitatea. Trebuia ns gsit o metod care spermit tratarea omului fr a-1 influena energetic. i eu am nceput s-o caut. Am ncercat s acionez asupra structurilor karmice pe care le vedeam n nsui omuldin faa mea. Gsind cauzele care au determinat deformarea structurilor karmice, le-amexplicat pacientului. Am renunat total la utilizarea minilor. A fost o perioad chinuitoarepentru c la nceput nu stpneam chiar foarte bine metoda i rezultatele erau cu multmai slabe fa de cele obinute prin aciunea minilor. Cteva luni bune le-am pierdut cuperfecionarea metodei dup care, ncetul cu ncetul, au nceput s apar i rezultatele lacare nu puteam ajunge acionnd cu minile. Atunci am neles c viitorul aparineacestei metode, c mai nti i nti trebuie gsite cauzele tulburrilor karmice,cercetate, trebuie studiat informaia i transmis oamenilor pentru c de vindecat potvindeca sute, pe cnd de explicat cauzele bolii i cile de a scpa de ea o pot face pentrumilioane de pacieni. Din acel moment eu am devenit cercettor i numai cercettor.Manifestarea vampirismului n procesul activitii terapeutice m-a determinat s nelegfaptul c apariia bolii este legat de dezechilibrul semnelor eticii, de aceea i remediulei trebuie orientat ctre contientizarea acestor dezechilibre, ctre schimbarea concepieiindividului. Boala reprezint unul din mecanismele dezvoltrii spiritului. Acest adevr neeste cunoscut de mult vreme. Noi doar l-am ignorat un timp. El este expus n Crile10. Sfinte. Principalul e s nelegem propriile noastre greeli, s ni le contientizm i,prin spovedanie, s intrm n armonie cu Universul, cu Divinitatea. Vznd structurile karmice ale omului eu pot aprecia orice intervenie terapeutic. Euvd cum se modific structura fizic i bioenergetic a omului prin contientizareafaptelor sale, ntruct corpul depinde de spirit i n acelai timp influeneaz spiritul. Deaceea actul terapeutic trebuie ndreptat i asupra trupului i asupra sufletului, n primulrnd asupra sufletului i spiritului pentru c ele sunt primordiale. ndeprtarea deformaiei structurilor bioenergetice prin contientizare, prin cin drezultate uimitoare n restabilirea sntii oamenilor la nivelul fizic. i ntruct, ntreapariia deformaiei biocmpurilor i apariia bolii la nivelul fizicului exist un anumitinterval de timp, metoda este de nenlocuit pentru un diagnostic precoce. Fiecare caz a constituit o ncercare de a ptrunde n problemele de fond ale bolii, otentativ de nelegere a ceea ce reprezint n fapt starea de boal, de unde a aprut i ce roljoac n viaa omului. Am explorat biocmpul cu ajutorul minilor, al ramei i alpendulei. n 1986 am fcut cunotin cu V.B. Polikov, eful laboratorului de msurtoribiologice. Unul din meritele colii lui Polikov consta n faptul c el aplica n mod constanti cu mult succes metoda pondero-motoro-grafiei n diagnosticarea bolilor, ajungnd la unnalt grad de precizie a diagnosticului expres al cmpurilor fizice ale obiectului, att ladistan ct i prin contact. n metoda de lucru a lui Polikov eu am descifrat ceea ce eracel mai important pentru mine: pe primul plan era pus diagnosticul, iar influenarea peplanul al doilea. Asimilnd ponderomotorografia am continuat totui un timp s investighez doarboala, nu ns i cauzele acesteia, ocupndu-m insistent de depistarea cmpurilorinformaionale. La finele anului 1990 mi s-a cristalizat impresia c izvorul maladiilor lconstituie dezechilibrul cmpurilor bioenergetice i c trebuie tratat nu organul bolnav,ci cmpul. Doctrinele filosofice ale Orientului confirmau faptul c baza o constituiestructurile fine ale cmpurilor bioenergetice care sunt n legtur cu spiritul nostru, lucrupe care eu l simeam n subcontient. Vedeam deformaiile cmpurilor care nrureaustarea fizic a omului. Vedeam structurile informaionale aprute n cazul multor boli i,acionnd asupra lor, fceam coreciile de modificare nu numai a strii fizice, ci i a altorparametri informatico-energetici ai sistemului uman. ncetul cu ncetul, se cristalizauelementele unui sistem ce permitea practicarea unei puternice influene n sensulvindecrii nu numai a bolilor prezente, ci i a celor viitoare ntruct deformaia structuriicmpurilor ncepe cu cinci-zece ani nainte de apariia bolii la nivel fizic. Convingndu-m de faptul c deformaiile cmpului determin diverse deviaii lanivel fizic, mi-am impus s nu mai acionez bioenergctic. Sarcina mea consta ndiagnosticarea precis, n tiina de a analiza situaia i de a gsi cauza primordial.Boala este un bec rou care avertizeaz asupra faptului c omul se afl pe un drumgreit. ntotdeauna noi am privit boala ca pe o catastrof i am ncercat s-o eliminm,n timp ce ea constituie n fapt un avertisment n legtur cu nite erori i acioneaz spre ane salva. Omul bolind i chinuindu-se, trebuie s-i contientizeze greelile comise,trebuie s se perfecioneze spiritual, s caute noi ci de dezvoltare. Acest fapt m-andemnat s studiez parametri spiritualitii umane. Metoda mea de cercetare a karmei poate fi numit premoniie practic. Eu vdnu att evenimentele ca atare, ct legile care au fost nclcate, vd, ntr-o form abstract,ceea ce s-a ntmplat. Cunoscnd dependena omului de structura cmpurilor, amanalizat legturile dintre comportament, instanele etice, sntate, forma deformaieistructurilor i, prin contientizarea acestor dezechilibre, am aplicat tratamentul. M-amprevalat de noiunea clasic de Karma, considernd c n viaa prezent sau ntr-una din11. cele trecute omul a nclcat ceva i acum este bolnav. ntruct cercetarea vieilortrecute ale omului este deosebit de dificil, m-am mulumit cu cercetarea celei prezente iefectul a fost superior aceluia obinut prin acionarea cu minile. E drept c au fost unelenuane. Cnd mi se aducea cte un copil de dou - trei luni cu o boal grav era, desigur,uor de spus c el a pctuit ntr-o via trecut i c acum trebuie s plteasc. ns euvedeam c deformaia structurilor cmpurilor copilului corespunde cu deformaiastructurilor cmpurilor mamei i de aceea se impunea concluzia c structurilecmpurilor se transmit de la prini la copii. Era descoperirea unui nou mecanism al transmiterii informaiei congenitale. Cndcorectam deformaiile cmpului mamei, copilul se nsntoea vznd cu ochii. Am nelesct de mult depinde sntatea copilului de comportamentul mamei n special din ultimiiciva ani de dinaintea naterii sale. O ur puternic, nutrit n timpul sarcinii, de regulconstituie motivul traumatismului copilului sau al mbolnvirii organelor dispuse nregiunea capului: pot aprea tulburri ale vederii sau auzului. O suprare puternic amamei l face pe copil s fie suprcios. Faptele mamei determin soarta i sntateaviitorului om. Liniei paterne iniial nu i-am dat atenie, abia mai trziu am neles cresponsabili pentru corpul i spiritul copilului sunt n egal msur ambii prini. Priniile transmit copiilor o informaie complet a comportamentului lor i al strmoilor lor.Aceast informaie st la baza formrii destinului copilului, a corpului, caracterului ispiritului acestuia. Cercetrile pe care le efectuez, prin fiecare fapt concret, confirm unitatea lumiinconjurtoare, a naturii vii i nevii, a organismelor inferioare i superioare. Trebuie s mrturisesc c acest lucru l-am intuit dintotdeauna i tot ce sepetrecea n jur confirma aceast unitate. Copilria mi-am petrecut-o la Marea Azov. Priveam cum deasupra bancurilor de nisipse zbenguiau petiori mruni srind n crduri din ap pentru a-i executa dansurilelor, alunecnd pe suprafaa apei sprijinii n vrfurile codielor. La fel se pot zbenguicopiii diferitelor fiine raionale necunoscute nou i nenelese de noi. Odat, cnd eram la pescuit, am avut ocazia s observ un pete sinuciga.Apropiindu-m de mal, am vzut un pete nu prea mare care respira cu greutate. Am vruts-1 pun n ap, ns el a srit dintr-o dat i a disprut n adncul rului. Dup ctevaminute, saltul pe uscat s-a repetat, dup aceea din nou n ap. Eram uimit i am nceput s-1 urmresc atent. Era unul i acelai pete care, prinaceast manier curioas, cuta s descifreze ceva anume n lumea nconjurtoare. El srea cu ncpnare pe uscat i dup aceea n ap, riscndu-i viaa ntructexista posibilitatea de a i se slei puterile pentru a se putea rentoarce n ap sau sgreeasc i s sar ntr-o alt direcie. i continua ns salturile fr s greeascvreodat. Cine dintre noi n-a cunoscut mcar o dat n via avertismentul animalelor? Cnd lucram ca ghid pe lacul Ria, am vzut ntr-o zi pe crare un arpe btut cupietre. Mi s-a tcut mil de el i l-am pus ntr-o pung de polietilen pentru a-i da drumulundeva n pdure, ct mai departe de oameni. arpele nu era prea mare, avea pieleaalbicioas i eu, nu tiu de ce, am zis c nu e veninos. El zcea fr vlag pe fundulpungii fr s dea semne de nviorare. Am nceput s m deprind cu el i, uitnd c epericulos, l atingeam din cnd n cnd cu mna. El a rmas mult timp inactiv dup care, peneateptate, printr-o rsucire agil a capului, a mucat punga i a gurit-o. Am neles c era un avertisment, l-am dus mai departe de crare i i-am dat drumul niarb. arpele a nceput s se mite ncet, trndu-se spre nite pietre iar eu, n joac, amnceput s-1 in de coad. El i-a ntors capul spre mine privindu-m rbdtor,ateptnd s-i dau drumul. Eu continuam s-1 in i, dintr-o dat, cu viteza fulgerului,12. arpele s-a rsucit i capul su a aprut lng mna mea. M privea fr s m mute, daravertizndu-m. Nu v imaginai ct de mare mi-a fost mirarea cnd, peste cteva zile, la uninstructaj, ni s-a prezentat plana n care era figurat cunotina mea. Era vorba devipera Koznakov, originar din Munii Kaukaz i a crei muctur veninoas estemortal. Unul din primele cazuri cnd am reuit s modific nu numai starea fizic a omului, ci ipe cea psihic, a fost urmtorul: O fat iubea puternic un tnr, ns ei n-au putut rmnempreun i s-au desprit. Dup civa ani de la desprire, fata a fost urmrit deaceast dragoste, poate nu chiar de dragoste, ns de ceva indescifrabil, foarte chinuitor.Ea i ddea seama c nu trebuia s fie ataat de el, ns acest ataament exista i, pur isimplu, o distrugea. Aducea mai mult a blestem dect a dragoste. Fata a fcut cunotin cuali tineri n sperana c i va plcea vreunul din ei, ns, nimic!.. Am nceput s analizezdac ea are vreo vin. Rezultatul testrilor a fost negativ. Cine-i de vin? O femeie. O rud. Chiar bunica ei. Spre marea mea uimire, fata tia despre ce-i vorba. n tineree, bunica ei a iubitfoarte mult un om, dar s-a cstorit cu un altul, din interes. Bunica a ucis iubirea din eai din omul iubit, iar nepoata trebuia s plteasc prin chinurile sale ceea ce fcusebunica. Dup discuia cu bunica i contientizarea de ctre aceasta a faptului c i-aomort dragostea, c a nclcat legile supreme, fata a scpat de suferine. Eu am neles cprin aceast metod se poate nu numai vindeca, ci i ajuta sufletele oamenilor, destinelelor. Cel care cunoate ct de ct literatura esoteric sau filosofia Orientului, sigur a auzitde cele o sut opt legi care guverneaz Universul. Eu am ncercat nu o dat s le depistez nbibliografie ns, din pcate nu le-am gsit nicieri expuse n totalitate. Probabil c ncnu se cuvine s le cunoatem pe toate... Experiena mea de bioenergetician confirm faptul c printre nenumratele pcate pecare oamenii le comit n viaa pmntean de zi cu zi, este unul care-i cel mai grav:uciderea iubirii din noi nine, n cele mai variate forme. Toate celelalte pcate suntsecundare i sunt o urmare fireasc a lipsei de iubire fa de Dumnezeu, de Univers, decei apropiai, de copii, de natur, de oameni... Urmtoarea ntmplare mi-a ntrit convingerea c diagnosticul karmic permitevindecarea sufletelor oamenilor. Odat m-a solicitat o femeie care, din cnd n cnd, aveanite momente cumplite de criz, cnd simea cu acuitate imboldul de a se defenestra, de ase sinucide, nutrind dorina insurmontabil de a muri. Ea i-a rugat pe cei apropiai:Legai-m de pat, inei-m! Crizele s-au intensificat i au nceput s se repete din ce nce mai des. Femeia se temea c nu va mai putea rezista i c va avea un sfrit tragic.Investigaiile mele au scos la iveal faptul c cea care nclcase legile fusese mama femeii.Mama a fost iubit extraordinar de mult, de un om de care ea i btea joc. i procura oimens satisfacie cnd vedea c cineva depinde de ea. Mama a ucis iubirea i viaa dinbrbatul care o diviniza. Cuvintele, gndurile i faptele ei au creat un program deomucidere care s-a ntors ca un bumerang, ns nu asupra ei, ci asupra fiicei. ntoarcerea programelor negative uneori se produce nt-un ritm lent i nu ntotdeaunaasupra autorului ci, foarte des, asupra copiilor sau a rudelor. Dup discuia dintre fiic imam i dup contientizarea de ctre aceasta a vinei pe care o purta, crizele au ncetat. Amneles ct de strns este legtura dintre moralitatea prinilor notri, a frailor, surorilor iale rudelor i sntatea, psihicul i soarta noastr. Fiecare nou comunicare cu pacienii mei m ducea la descoperirea de noi elementeale sistemului pe care eu l numesc acum sistemul autoreglrii cmpurilor.13. Sistemul autoreglrii cmpurilor reprezint o conexiune invers a Universului. Esenalui const n aceea c orice fapt a omului, bun sau rea, se rentoarce la acesta n virtuteaunitii cmpului informativ al Universului. Auzim de fiecare dat c faptele bune sunt rspltite, iar cele rele se pedepsesc ns,cu toate acestea, n lumea ce ne nconjoar nu se nmulesc faptele bune, iar cele relenu scad. Una din explicaii ar fi, dup prerea mea, cea dat de preafericitulAugustin: Dumnezeu pedepsete ntotdeauna rul dar, cum acest lucru se ntmpl cuntrziere, omul, pn la primirea pedepsei, are suficient rgaz pentru a mai pctui.Aceast explicaie corespunde pe deplin funcionrii mecanismului de transmitere ainformaiilor prin intermediul structurilor cmpurilor. Pentru mecanismul autoreglrii cmpurilor nu exist indivizi, exist doar procesulnegativ care trebuie stopat i mecanismul de blocare al acestui proces se declaneazautomat. nainte, mecanismul punitiv se ntindea pe parcursul ctorva generaii, fcndu-se simitprin apariia bolilor i nenorocirilor la nepoi i strnepoi sau n vieile ulterioare ale celorvinovai. Acum viteza acestor procese a crescut att de mult, nct omul are timp splteasc pentru faptele sale nc n aceast via att cu sntatea proprie, ct i cu cea acopiilor si. Rscumprarea pcatelor prin sntatea copiilor pare absurd din punctul de vedere alindividului, ns la nivelul cmpurilor nu exist indivizi, ci idei, fiecare om fiind o sum aunor anumite programe, iar mecanismul blocrii funcioneaz mpotriva ideilor iprogramelor nocive. Copilul intensific toate programele prinilor, de aceea i este nevoits dea un tribut mai greu. Este drept c n ultimii cinci - zece ani a crescut brusc iresponsabilitatea individual a omului. Motivele acestui fenomen mi sunt deocamdatneclare. Copiii sunt ca o lup pentru pcatele din lumea celor aduli. Muli au observat ccopilul are un comportament mult mai ru n prezena prinilor dect n prezenastrinilor, cnd el devine cuminte i asculttor. n majoritatea cazurilor acest fapt este unefect al mecanismului karmic. n timpul comunicrii copilului cu prinii are loc ointensificare i o activizare a programelor, att a celor pozitive ct i a celor negative carei-au fost transmise de prini n mod ereditar prin intermediul cmpurilor. n ultimul timp,cercetnd multiple probleme, am descoperit c nu numai copiii motenesc karma prinilor,ci i prinii suport, la nivelul cmpurilor, consecinele comportamentului i faptelorcopiilor. nc de la vrsta de opt ani i jumtate, gndurile, vorbele i comportamentulcopilului influeneaz starea cmpurilor, adic spiritul, destinul i sntatea prinilor.Cu dou mii de ani n urm, acest proces ncepea de la vrsta de treisprezece -paisprezece ani. ncepnd s m ocup de studiul i purificarea karmei, am ncetat s mai fiu bolnav,ns a aprut o alt problem. Mi-a crescut brusc bioenergia i fora de influenare i mi-a fost extrem de greu s mechilibrez. Cea mai mic suprare pe cineva aducea prejudicii sntii i destinuluipersoanei pe care m supram. Speram c voi rezolva aceast problem i totul va fi n regul. Printr-opermanent autoeducare am reuit s m debarasez de ranchiun, de ur, de tririnegative, ns a aprut o problem cu mult mai grav. Acum trebuia s-i controlez pe ceice m nconjurau, fiindc orice suprare a acestora pe mine, orict ar fi fost ea demic, constituia un pericol fizic pentru cel ce se supra. Acest fapt m-a condus la nelegerea unuia din motivele tragediei rii noastre. Omulcu karma purificat sau nchis este strns legat de divinitate, de aceea agresiuneandreptat mpotriva sa acioneaz mpotriva Universului.14. Dac omul atac individual, el pltete individual, dac atac n calitate dereprezentant al societii, pltete ntreaga societate. De aceea, exterminarea n anii douzeci, din ordinul lui Lenin, a clerului, demolareabisericilor i mnstirilor, era tot una cu atentatul asupra Universului. Dup aceasta, trebuias urmeze n mod inevitabil explozia de violen i crime. Societatea a pltit cumilioane de viei pentru nclcarea legilor supreme ale eticii. Amintirea erorilor societii se gsete n fiecare din noi i toate pcatele inenorocirile societii se pstreaz n subcontientul omului, n karma acestuia. nc n-am apucat s uitm cuvintele unui cntec funest: S fiarb-n inimirzvrtirea... Iat c acest cntec conine, din punct de vedere energetic, un colosalprogram distructiv orientat mpotriva viitorului i a Universului. Sunt de multe ori solicitat n cazurile de enurez la copii. Eu explic c enureza estedoar vrful aisbergului. De regul enureza apare ca urmare a faptului c mama copiluluii-a reprimat dragostea pentru un anumit brbat. Dac aceasta a fost puternic i pe operioad de timp mai ndelungat, atunci femeii i se deformeaz structura cmpului lanivelul primei ceakre1. Ca urmare, la copil poate aprea nu doar enureza, ci i tulburri iprobleme n viaa privat, maladii cardio-vasculare, diverse maladii n regiunea capului.Enureza poate fi i un rezultat al ntreruperii sarcinii, deoarece femeia n acest caz nu facealtceva dect s ucid o iubire. Necunoscnd acest lucru, mamele se adreseaz adeseorimedicului psihiatru sau hipnotizorului, acesta dispune i copilului i dispare enureza, nsrmne programul de distrugere a iubirii i vieii i, ntruct sistemul de blocare alcomportamentului aberant este eliminat, se poate presupune c el n via va ndepliniprogramul de distrugere a iubirii la proporii mult mai mari comparativ cu mama sa. O femeie s-a adresat de mai multe ori medicilor, acuznd o stare proast a sntiisale, ns investigaiile nu au dus la nici un rezultat: concluzia medicilor a fost c nuexist nici un fel de motive de boal. Nici umblatul pe la babe nu i-a adus nici oameliorare. Deochiul puternic pe care acestea l-au presupus nu a putut fi ndeprtat, ba maimult, chiar ele s-au mbolnvit dup comunicarea cu bolnava. Cercetnd cauza, amvzut c era vorba de un deochi invers i care ntr-adevr nu poate fi eliminat prindescntecele populare.- I-ai dorit foarte mult rul colegei de serviciu - i-am explicat eu femeii. Acestaeste motivul strii dumneavoastr proaste. Programul dumneavoastr de dorin arului s-a ntors mpotriva dumneavoastr i v-a deformat cmpul. Cum se simte colegadumneavoastr?- E n concediu de boal, dar nu-i bolnav ea, ci copilul.- i n cmpul ei i n cel al copilului este prezent programul rului ce i l-aidorit. Din aceast cauz, copilul e bolnav, ntruct el este mai puin imun dectmama sa. Dumneavoastr suntei vinovat de boala copilului. Avei i dumneavoastrcopii?- Da, un fiu. I-am investigat cmpul fiului pacientei mele i am constatat aceleai deformaiiputernice, provocate de programul dorinei de a face ru. Este un exemplu tipic de modul cum noi, fr s tim ce facem, ne ruinm pe noinine, pe copiii notri i pe oamenii cu care intrm zilnic n contact. Cnd m aflam nc la nceputul activitii de cercetare a structurilor karmice, a venitla mine la control o pacient. Ea prezenta puternice dureri de cap, se simea ru.- Acum cinci zile i-ai dorit rul soului dumneavoastr i nc foarte puternic.- Este exclus, mi-a rspuns femeia, mi iubesc foarte mult soul i nu pot s-i doresc rul.15. Eu am insistat.- I-ai dorit rul. Constat o foarte mare, foarte puternic dorin de a i se ntmpla cevaru pe care ai avut-o n urm cu cinci zile, seara.- Cum a fi putut s-i doresc rul, dac el a ntrziat vreo dou ore dup serviciu, iar eueram foarte nelinitit?Atunci am neles.- Ce ai simit?- M obseda o tmpenie.- tii ce se ntmpl? Cnd v gndii c se poate ntmpla ceva ru, dumneavoastratragei nenorocirile. i cu ct vi le reprezentai ntr-un mod mai real, cu att maimare e rul pe care-l provocai. Disciplinarea contiinei acum, cnd oamenii au ajuns la un nalt nivel bioenergetic,joac un rol foarte important. Una din legile Universului este aceea de a nu face ru nicimcar cu gndul. Aceast lege, mai ales acum, nu este un simplu principiu abstract, eatrebuie s devin un mod de existen. Investigaiile pe care le efectuez zilnic prindiagnoza bioenergetic m-au dus la convingerea c respectarea normelor etice este ocondiie esenial i un mijloc unic de supravieuire i, n acelai timp, cel mai bunsistem de aprare. Noi cutm mereu primejdia n jurul nostru, cnd cel mai marepericol ce ne pndete se afl chiar n noi i ne macin pe nesimite. Rdcinileprimejdiei se gsesc n lipsa de nelegere a lumii, n lipsa de nelegere a tot ce sentmpl, n comportamentul nostru greit care duce la ruinarea noastr din interior.Catastrofele, comarurile cu care ne luptm n permanen sunt consecine aleimperfeciunii noastre spirituale. Eforturile ndreptate ctre lupta cu umbra, cu efectul, nupot elimina cauza principal - decderea spiritual - ce se manifest n prezent i pecare prea puini o pun n legtur cu toate nenorocirile noastre. Cazul urmtor a deschis o nou perspectiv n cercetrile pe care le-am efectuat. M-asunat o femeie i mi-a spus c are nite complicaii grave legate de un lucru ciudat, deun fenomen nebulos. Toi cei care au ncercat s-o ajute, aveau parte de neplceri,necazuri sau se mbolnveau. Femeia avea o cunotin care se ocupa de bioenergie i anceput s o trateze. Ea simea o permanent presiune psihic. S-a dus la o bab, oprezictoare, dar aceasta, privind-o, i-a spus: Nu cred c i-a putea fi de vreun folos.Pentru o zi, aceasta a reuit s-o fac pe femeie s se simt mai bine, ns dup aceeatotul s-a reluat de la capt. Am nceput s-o tratez. Ameliorarea a venit destul derepede, au ncetat efectele secundare, ns eu am observat c au nceput s mi sembolnveasc rudele i toate cu simptome identice: dureri n articulaii i anemie. Amnceput s caut cauza i am descoperit c este vorba de o persoan care acioneazmalefic asupra pacientei mele. ntruct m ocup destul de mult vreme debioenergetic, n momentul cnd s-a produs atacul mpotriva mea i a rudelor mele,am avut dorina de a recurge la ceea ce se cheam magie, la mijloacele acesteia pentrua-1 opri pe cel vinovat. Atunci am fost pus n faa situaiei de a alege drumul pe caretrebuia s-1 urmez. Nu mi-a fost uor s renun la metoda violenei, cu att mai mult cu ct ndelungatamea practic n domeniul bioenergeticii, studiul literaturii esoterice, mi ddeau unavantaj larg de influene de acest gen. Eu ns am ncercat s rspund nu printr-olovitur care s-i fac omului un ru, ci ajutndu-l. Cnd un om este supus unui atac bioenergetic, cauza poate fi culpa personal sauculpa ascendenilor si. Dac rspunzi printr-o lovitur bioenergetic, apare o reacie n16. lan, ntruct lovitura este o nclcare grosolan a legilor Universului creia, n modfiresc, i va urma o nou pedeaps. Putea fi oare salvat omul? Testele bioenergetice au artat c omul care a acionatasupra femeii, era el nsui nevinovat. Cauza principal a ceea ce se ntmpla cu femeia eracuprins n karma acesteia. Bunica femeii, n anii si de tineree, a iubit un om ns nu adorit copilul i a fcut avort. Uciderea iubirii i a copilului a dus la situaia c pentruaceste fapte au trebuit s plteasc fiica i nepoata, urmaii ei adic. Aceast plat apcatelor ancestrale a mbrcat cele mai diverse forme: dureri ale trupului,deformarea destinului, tulburri psihice. Renunnd la contralovitura bioenergetic euam obinut o victorie asupra mea nsumi pentru c n acea situaie complex cndsimeam imboldul de a rspunde prin for, eu n-am mers pe aceast cale, ci am reuit sm stpnesc. A fost o victorie n urma creia am neles o dat pentru totdeauna c n-amniciodat dreptul ca la violen s rspund tot prin violen. Studiind mai n detaliuprincipiile sistemului autoreglrii cmpurilor bioenergetice, am vzut la ce poate ducefolosirea, n aparen justificat, a metodelor violenei la nivelul cmpurilor. Legile civile de cele mai multe ori nu corespund cu legile Universului. Dac cinevam lovete, m simt ndrituit s ripostez cu pumnul. Aceasta nu nseamn ns c pot faceacelai lucru i la nivelul bioenergiei. Sunt niveluri absolut diferite. n cazul loviturii cupumnul sufer unul singur - cel care primete, n cazul loviturii bioenergetice, ntructomul este, la nivelul biocmpurilor, ntr-o conexiune direct cu toate rudele sale, cu copiiisi, lovitura traverseaz ntregul lan al rudeniei. i, ca recul, vine pedeapsa mpotrivaagresorului i a familiei acestuia. Mi-am dat seama c ridicarea puterii de influenare bioenergetic a omului i cereacestuia o atenie mai mare fa de aciunile, gndurile i strile sale emoionale: nutrebuie rostit nici o fraz categoric pn cnd aceasta nu e bine cntrit deoarece eareprezint un act de influenare. Am neles de ce se spune n Biblie despre blajinitate ismerenie: este n primul rnd vorba de inerea n fru a propriilor posibiliti bioenergetice. De ce atunci magicienii i vrjitorii pot folosi diverse metode de influenare, inclusivviolena? Meditnd asupra acestui lucru am neles c acetia vd nu ntregul, ci doar omic parte i ei vindec straturile inferioare i trupul, transfernd toate deformaiile depe un anumit sector asupra ntregului. Procednd astfel, ei nu fac altceva dect s amnebolile. Spre deosebire de sfini, care prin etica lor superioar se ridicau pn lanelegerea i viziunea adevratelor cauze i conexiuni ale legilor vieii, care aveau viziuneantregului, vrjitorii acioneaz numai ntr-o anume ni ce le-a fost permis i de aceeamuli dintre ei au o specializare ngust. Este de reinut faptul c de magie s-au ocupat oamenii cu anumite aptitudini i cu okarm bun, de aceea greelile comise de ei n timpul practicilor magice se acumuleazi se vor rsfrnge asupra urmailor lor. Am testat o singur aciune i anume ceea ce se ntmpl cnd vrjitorul saubioenergeticianul scoate din bolnav energia negativ. Metode pentru acest lucru existfoarte multe: dirijarea ei n ap, n plante, n figuri de cear, n animale domestice,asupra unei companii de soldai sntoi i puternici, n centrul Pmntului, n Cosmos sauarderea prin diverse modaliti. La nivelul cmpului, aceast energie care coninencrctura de agresivitate, intr n cmpul obiectului asupra cruia a fost orientat. ldeformeaz i se ntoarce automat n cmpul vindectorului i a persoanelor apropiateacestuia. De aceea, orice metod de vindecare care nu se bazeaz pe promovarea spirituluiuman, duce la degradare. ndeprtarea unor anumite simptome nu constituie nici pe departesemnul unei nsntoiri reale.17. Nu demult a venit la mine o femeie:Acum trei luni ai tratat o cunotin de a mea i i s-a resorbit total un fibrom. Nu mi-amimaginat c, cerndu-i iertare, poi s scapi de o asemenea boal!- Pentru mine, nu-i nimic de mirare n acest caz. Metoda se perfecioneaz continuu iacum nu numai c se amelioreaz starea funcional a pacienilor dar adeseori sunteliminate deformrile organice. De ce depinde rezultatul tratamentului? n primul rnd degsirea i interpretarea corect a cauzelor bolii, de starea mea fizic i sufleteasc nmomentul tratamentului, de starea karmei bolnavului i de gradul de contientizare,a greelilor comise de acesta. Cnd mi-am nceput practica terapeutic, duceam un mod de via obinuit: mncamcarne, beam vodc, adeseori mi ieeam din srite. Pe atunci vindecam prin masajulfr contact. Ulterior, analiznd rezultatele activitii mele, mi-am schimbat n chipsubstanial modul de via i comportamentul. Cu o zi nainte de a da consultaiibolnavilor, m mulumesc cu un minimum de hran, iar n zilele de consultaie itratament nu mnnc absolut nimic. Pasionat de diagnosticare, de evidenierea unor noi posibiliti ale metodei,uneori uit de pericol. Iar n munca la nivele de o asemenea finee este necesar s-ipstrezi tot timpul vigilena treaz. Recent, un cunoscut m-a rugat s consult o femeie. Aveam vreo patruzeci de minutelibere, aa c am fost de acord. A intrat o femeie, extrem de frumoas i foarte plin desine. S-a aezat i a nceput s m msoare plin de curiozitate. Probleme avea foartemulte. Egoismul ei exacerbat i o tendin extrem spre avantajele materiale erau motiveleunor boli aflate ntr-un stadiu incipient. Astfel de oameni sunt foarte greu de tratat pentruc sunt desprii de mine prin scepticismul lor i prin nencredere. Eu i explic motivele,iar femeia transform ntlnirea noastr ntr-o conversaie. Eu ns trebuie s-o convingcu orice pre i astfel de cazuri dificile m ajut s gsesc noi dovezi i explicaii alecauzei bolii unui om.- Dac celula ia totul numai pentru sine, i explic eu pacientei, un timp oarecareea se simte bine ns, dup aceea, aciunile ei distrug organismul i odat cu el piere icelula. Pn la un anumit punct, egoismul este normal, ns omul care nu se gndetedect la sine, ncearc s ucid Divinitatea i Universul. Sigur, acest lucru nu poatecontinua mult vreme. Mai devreme sau mai trziu, programul de nimicire a Universuluitrebuie s fie blocat prin intermediul bolilor, al traumatismelor i al nenorocirilor.- Dumneavoastr nu cumva vrei s m facei s cred n Dumnezeu?- Credina n Dumnezeu este problema dumneavoastr personal. Eu descriu cauzelembolnvirii dumneavoastr. Putei s nu credei n Dumnezeu ns suntei obligat siubii Universul i sufletul acestuia. Egoismul, lcomia nemrginit pentru bunurilemateriale, ucid sentimentul cel mai important - iubirea. Purtai n cmpul dumneavoastrun program de distrugere a Universului i, ceea ce-i mai trist, nu vrei s-1 stopai. Duelul verbal rencepe. Nu mai gsesc argumente pentru a o convinge pe femeie, nsncep s fac ceea ce se cheam purificarea karmei. Cmpul a fost curat, ns eu nunumai c nu simt nici o satisfacie, dar mi apare un simmnt neplcut. Femeia ia totulca pe o distracie.- Spunei c nu-i bine s te ocupi numai de problemele materiale, dar viaa te oblig laaa ceva.- Am avut multe posibiliti de a ctiga o grmad de bani, dar am preferat s m dediccercetrilor. Acum am patruzeci de ani, locuiesc ntr-o camer de paisprezece metriptrai, ntr-un apartament comun cu o familie compus din patru membri, n schimbam posibilitatea de a v ajuta. i nu numai pe dumneavoastr, ci i pe mine. Cndbunstarea material este mai presus de cerinele spirituale, aceast satisfacie de18. moment este cldit pe moartea sufleteasc. Imaginai-v c suntei ntr-un restaurant,unde totul n jur arde, n timp ce dumneavoastr v vedei n linite de farfuria din faadvs. Pentru muli oameni, acum este mult mai important ceea ce se afl n farfuria lor,dect ceea ce se ntmpl n jur.- i cum, dumneavoastr i vindecai n felul acesta pe pacieni?- Da, n primul rnd cu ajutorul nelegerii. ns, n ciuda simplitii aparente, este oocupaie foarte serioas.- Pentru dumneavoastr sau pentru mine?- n primul rnd pentru mine.- Cum s neleg acest lucru?- Uitai cum: ai avut programul de distrugere a Universului de cinci sute de uniti, boalade trei sute cincizeci de uniti. Acum boala e zero, iar programul de distrugere detrei sute cincizeci. Aceasta nseamn c eu v-am vindecat corpul, nu ns i spiritul,adic am nclcat principiul cel mai important - vindecarea prin intermediulnelegerii. Acum mi rememorez cum am fost nainte de ntlnirea cu acea femeie i dup. Lanivelul cmpului, mi s-a nnegrit total plmnul stng, ficatul i partea inferioar aabdomenului. - Trebuie s pltesc pentru faptul c n-am reuit s v explic motivele boliidumneavoastr.- i ce vei face acum?- Am s ncerc s gsesc mijlocul de a v convinge. Dac voi gsi motivul pentru carenu v-am putut convinge, voi fi sntos, dac nu, va trebui s pltesc. n acel moment am neles ce greeal am fcut n discuia cu femeia.- Eu trebuia s v aduc la cunotin ntreaga informaie legat de stareadumneavoastr, ns v-am cruat. V-am spus c pot aprea alte boli dac nu va firestabilit armonia?- Da.- tii c avei un nceput de cancer uterin?- Am simit-o ntotdeauna i m-am mpcat cu acest gnd. Sunt gata s mor linitit.- Moartea dumneavoastr eroic nu va schimba nimic. Programul de dezagregare aUniversului l vei lsa motenire copiilor. Trebuie s v gndii nu la o moarte demn,ci la salvarea spiritului din copiii dumneavoastr. Am tcut amndoi un timp i am vzut cum, n sfrit, au nceput s se ndreptestructurile karmice deformate ale femeii. Aura femeii, pn atunci acoperit aproape ntotalitate de o pat neagr, a nceput s se inunde de o lumin aurie.- Iat c acum programul de distrugere a Universului este la zero, boala de asemenea lazero. Acum i plmnii i ficatul mi sunt curai. Nu i-am mai spus nimic femeii, dar am vzut c n cmpul ei nu mai existmanifestri oncologice. Ea trebuia s tie c, nutrind dragoste fa de Univers iDumnezeu, renunnd la preteniile sale fa de lumea nconjurtoare, ea se va salva deorice maladie grav. A venit la mine la consultaie o femeie i mi-a povestit cu lacrimi n ochi:- M-am desprit de so. Am trit foarte ru cu el. Simeam c are o influen negativasupra mea i c ceva e n neregul cu psihicul meu. Cnd m-am desprit, dei am rmascu trei copii, m-am simit uurat din punct de vedere moral, am nceput chiar s cnt. Nune-am vzut o jumtate de an, ns nu de mult el s-a ntors. Eu am nceput dintr-o dat sm simt ru, fiica a nceput s se manifeste isteric, fiului i-a aprut enureza, cealalt fiicse simea ru. Pot fi toate acestea n legtur cu venirea lui?19. Aici n-au fost necesare investigaii de lung durat.- Din pcate, faptul c ntreaga familie a nceput s se simt ru nu este ntmpltor. Soul dumneavoastr e vampir, el le fur copiilor energia, soarta, sntatea, are o influen nefast asupra caracterului lor, include programele sale negative n structurile cmpurilor copiilor. Este un om destul de egoist. Un astfel de furt masiv de energie de la proprii copii atest faptul c el are karma foarte negativ. Judecnd dup energie, el are o puternic deconectare fa de Cosmos, de dragoste, are o mare agresivitate interioar, egoism, destrmare spiritual, fapt pentru care este nevoit s fie vampir. Este un caz clasic. Vampirismul soului dumneavoastr i vine att pe linie patern, ct i pe linie matern. Ceea ce s-a ntmplat cu copiii, se poate remedia foarte uor, dar de acum ncolo, ei n-ar mai trebui s-i vad tatl. Analiza mea arat c vampirismul e o boal grav, pentru c ea distruge sufletulomului i se transmite urmailor. Urmrile ei se manifest nu dintr-o dat, deteriorareacontinundu-se de-a lungul ctorva generaii. La baza vampirismului st o nelegere incorect a lumii. O tnr m-a ntrebat dac sencarc n mod corect cu energie imaginndu-i un uvoi de flcri albastre care intr nea. Observndu-i structurile karmice n timpul exerciiilor sale, am observat c este onclcare a legilor. Orice furt premeditat de energie: din natur, din Cosmos, de la Soare,este o dovad gritoare a faptului c individului nu-i ajunge energia i c acestatrebuie s-o ia de undeva. Aceasta constituie premisa vampirismului. Principala eroare aacestui comportament const n faptul c omul nu asociaz energia cu spiritualitatea, ci odisociaz. Cnd nutrim dragoste fa de Univers, noi primim o uria cantitate de energie.Trebuie cutate sferele superioare ale bioenergeticii: spiritualitatea, nobleea sufleteasc,dragostea, pentru a primi suficient energie, acest mod de nelegere trebuie s constituieun principiu de conduit n via. De ndat ce ncepem s ne gndim la energie separat,disociind aceast noiune de noiunile de spiritualitate i de etic, ne condamnmstructurile spirituale la srcie, umplnd de energie doar corpul fizic. Omul trebuie s tiec energia pe care el o primete prin intermediul unor simminte superioare, i vindectrupul, destinul i sufletul. Tratarea mecanic a problemei i orientarea spre energia brut,duce la deformri ale structurilor spirituale fine, iar consumul sub orice form duce ladegradare. mi amintesc de un alt caz. Un tnr a fost nvat s se ncarce cu energie dinCosmos. El exersa de cteva ori pe zi i, n cele din urm, a devenit vampirul celuicare-1 nvase. Rezultatul a fost deplorabil: au nceput deformrile structurilor salespirituale. Mi-a venit ideea s testez modul n care i exercita acest procedeu, influenaasupra omului n urm cu 2000 de ani. Testul a evideniat nite parametri foarte nali.Prin urmare, nainte vreme, acest exerciiu ddea rezultate excepionale, ns, aacum nu poi fi n dou locuri n acelai timp, tot aa nu te poi folosi la infinit de vechiletehnici. Uitm c s-a schimbat nu numai omul, ci i lumea care-1 nconjoar. Metodelefizice de perfecionare sunt acum neeficiente. Trebuie s ne orientm n mod obligatoriuspre mbogirea spiritual. Timpul este o categorie nelinear i, dac s-a modificat ntr-att viteza tuturor proceselor, nseamn c trebuie s se modifice i structura energetic alumii nconjurtoare. Iar noi ne comportm de parc nu s-ar fi ntmplat nimic n lume,cutnd sprijin n vechile metode i cunotine. Cu ct descopeream mai multe posibiliti ale metodei de testare, cu att nelegeamcu mai mult claritate complexitatea acesteia. Mi-am dat seama c nu-i chiar att desimplu, pe ct mi se prea la nceputul activitii, s aduni un grup de oameni i s-invei cum s lucreze. Metoda este ntr-att de strns legat de moralitate, de etic, de20. parametri spirituali, nct impune omului nite privaiuni uriae, pe care doar puini suntn stare s le suporte. n contactul cu structurile karmice ale omului, dac eu prezint tulburriasemntoare celor pe care trebuie s le elimin la pacientul meu, trebuie mai nti s leelimin de la mine. De aceea nainte de nceperea tratamentului m verific ntotdeauna svd dac am dreptul s vindec i dac nu, atunci cu ajutorul unei rugciuni mi purific imi nchid karma. Dup cteva luni de consultaii i tratamente, trebuie s efectuez opurificare radical i un post sever. Dar nici acest lucru nu e suficient. Pentru a vindecan mod eficient, fr a produce un ru nici siei, nici pacienilor, vindectorul trebuie sacioneze cu karma blocat, nchis, ceea ce nu are nimeni din numeroasa armat avindectorilor de astzi. Karma nu se poate nchide cu ajutorul diplomei, este necesar opermanent purificare i fortificare a spiritului, deconectarea de tot ceea ce-1 trage pe omla pmnt. Acest lucru i este necesar nu numai vindectorului, ci i oricrui om i nspecial n ultimul timp. ntr-o diminea a fost la mine la consultaie o femeie, iar peste o zi i s-a fcut foarteru; prezenta simptome de gre, dureri de cap.- V-ai suprat pe so asear, n jurul orei apte?- Da, n cursul zilei el a fcut un accident i a boit maina. Eu am reacionat normal nacel moment, ns seara i-am spus tot ce mi-a venit la gur.- n diagnosticarea i tratamentul karmic, are loc o influenare foarte puternic i foarteprofund. Ct timp cmpul nu se stabilizeaz i nu intervine echilibrul, omului i seinterzice cu desvrire s aib reacii emoionale negative. n momentul contactului cuDivinitatea se restabilete armonia structurilor cmpurilor i orice emoie negativproduce puternice contorsiuni. ntoarcerea ctre Dumnezeu nu este o bucat de tort caretrebuie s-i aduc ntotdeauna plcerea, ci un proces complex i plin de rspunderi,chiar dac este necesar. Vreau s povestesc o ntmplare interesant care are un raport direct cu situaiaactual din lume.- n mine a slluit ntotdeauna o mare atracie pentru Divin, mi-a spus un pacient, i,dac m ndeprtam de el, apreau situaii dificile: de dou ori era ct pe ce s mor,povestea cineva. Legtura dintre negarea Divinului i pedeaps era att de evidentnct ea nu putea fi explicat printr-un lan ntreg de concidene. Eram absolut sigur:m pedepsea Dumnezeu.- Ai dreptate, i-am rspuns eu, i pot explica n amnunt sistemul punitiv, cauzaneplcerilor tale, i-am propus eu interlocutorului meu. Cineva spunea c ceasul l-a inventat omul, dar asta nu nseamn c el nsui estevrt n fiecare mecanism de ceasornic. Universul este creat i controlat deDumnezeu, dar asta nu nseamn c fiecare pedeaps vine de la Dumnezeu. Exist unmecanism uimitor al autoreglrii cmpurilor. Ceea ce oamenii atribuie adeseori domeniuluimisticului, poate fi n fond analizat. Tu ai fost al treilea copil din familie, neplanificat i nedorit, de aceea prinii, frvoia lor, i-au dat un puternic program de anihilare. nc din copilrie ai avut un fondvital sczut i ai fost chiar des bolnav. Te-ai nscut n aceste condiii fiindc n altexisten, te-ai dezis de dragostea pentru copii, aa c, judecnd dup bioenergia istructurile tale karmice, nu ai zile multe de trit. Te-ar putea salva doar aspiraia ctreDivin i sentimente nalte. Subcontientul tu tie acest lucru din totdeauna i te-andreptat pe calea cea dreapt n timp ce contiina urma un alt program. De ndat ceprseai calea salvatoare, i se nruiau structurile destinului i te apropiai de moarte. De21. ce n-ai murit? Tu l prseai pe Dumnezeu i spiritualitatea numai la nivelul contiinei,de aceea era ct pe ce s fii omort ntr-o ncierare, era gata s mori ntr-un accidentrutier. Acest lucru atest faptul c programele de negare n-au trecut i n subcontient.Asta nseamn c structurile destinului n-au fost iremediabil distruse. Dac mecanismul denegare a Divinitii s-ar fi instalat, el ar fi trecut i n subcontient i ar fi nceput blocareadestrmrii structurilor destinului fie printr-o boal incurabil, fie printr-untraumatism cu chinuri ngrozitoare. De ce moartea trebuia s fie cumplit? Pentru c chinurile spirituale i fizice purificsubcontientul. Cum are loc acest lucru? Singurul mijloc de a suporta chinurile este nlareaspiritului deasupra acestora, transferarea punctelor de sprijin din trupul care se chinuieasupra sufletului. Acest proces natural are loc n mod automat. Omul care se chinuiedevine mai spiritualizat. Investigarea mecanismelor de transmisie a informaiei cmpurilor mi d dreptul safirm c ntreaga omenire se afl acum ntr-o situaie asemntoare celei descrise mai sus.i fa de omenire are loc acum conectarea unui mecanism analog. Am cercetat karma omenirii. E drept c intrarea n aceasta este un lucru extrem depericulos. Principala nclcare a legilor pe care o comite omenirea o constituiendeprtarea de Divin (nceput nc n secolul al X-lea) i alunecarea ntr-unpragmatism slbatic. Aceast nclcare este prezent n cmpul fiecrui om care trieteacum pe pmnt. Karma societii socialiste conine, pe lng toate acestea, cteva pachete deprograme negative: programul de anihilare a oamenilor (brbai i femei) din cauzaataamentului lor puternic fa de bunurile materiale, n perioada 1919-1937; programulurii fa de oameni, care a debutat la sfritul secolului trecut, i programul de distrugere altatlui, fratelui i fiului, de asemenea din cauza ataamentului puternic fa de bunurilemateriale. De aceea e i att de grea viaa n ara noastr. Dac noi nu vom analiza i nu vom contientiza aceste programe, nu vom reui s leeliminm, pn cnd nu vom plti aceste programe prin chinuri i suferine; vom mpri lainfinit fabricile i uzinele. Iat calea pe care am strbtut-o de la studierea magiei i vrjitoriei prin intermediulmedicinei i eticii pn la filosofia lumii contemporane. La baza existenei Universului stau procesele informaionale. La nceput a fostcuvntul. Ceea ce noi numim Univers, din punctul meu de vedere, putea aprea prin detaareadintr-un nceput Unic, care a existat dintotdeauna i pe care noi l numim Dumnezeu, adou componente: una - materia, cealalt - cmpul informativ. n fiecare din ele,componenta contrarie se gsete n stare latent. Condiia existenei contrariilor oconstituie trecerea lor permanent dintr-una ntr-alta. Cmpul tinde s devin materie,iar materia s devin cmp. Acumularea conexiunilor energetice n materie este o manifestare a procesuluitrecerii componentei materiale n cea informaional. Procesul revers poate avea locsub forma creterii densitii materiei, a masei acesteia sau prin apariia unor organizrimai complexe. Dac lum, de pild, sistemul solar, constatm c elul existenei acestuia lconstituie crearea unor elemente tot mai complexe n Soare, crearea unor conexiuniinformative complexe pe seama apariiei unor noi planete, crearea pe planete a unorstructuri informative complexe pe baza organicului ca o nou treapt a creterii densitii22. informative. Scopul existenei oricrui sistem solar l constituie crearea Vieii n interiorulsu. Ceea ce noi numim spirit, se afl deasupra cmpului informativ i a materiei. La atingerea unei anumite densiti, materia se transform n informaie. Unicitatea(starea materiei concentrat cndva ntr-un punct unic) este Universul. Nivelurile fineale cmpului sunt reprezentate de absena materiei, timpului i spaiului, adic de punct.Punctul tinde s se transforme n infinit, iar infinitul s devin punct. n fiecare punct alcmpului Universului exist o informaie latent n legtur cu ntreg universul. Cualte cuvinte, punctul este un infinit latent, iar infinitul - un punct latent. Exist douteorii privind originea stelelor. Conform primei teorii, a lui Kant - Laplace, stelele auaprut ca urmare a condensrii materiei interstelare. Cea de-a doua, aacademicianului Ambarumian, susine c stelele au aprut din gurile negre.Instabilitatea comportamentului tinerelor stele, puternicele procese eruptive care au locntr-nsele, din punctul de vedere al autorului teoriei, ar atesta existena n acestea aprotomateriei. n lumina acestei concepii ce concur cu investigaiile mele, apariiaunei stele poate fi privit ca un proces dialectic al trecerii informaiei n materie, ca unrezultat al fecundrii materiei interstelare de ctre blocul informaional,materializat ca substan a gurii negre. Apariia stelelor este un rezultat alinteraciunii a dou nceputuri: al Universului treaz i a celui latent. Procesele care auloc n adncul stelelor i n organismul viu sunt identice. Sunt procesele de trecere aenergiei n substan i univers. Dezvoltarea Universului este ruptura unitii la nivelfizic, material i intensificarea unitii la nivelul informativ i al cmpurilor,diferenierea i varietatea tot mai mare la nivelul fizic i unitatea tot mai mare lanivelul cmpurilor. ntr-o anumit etap de dezvoltare, ntre componena fizic i ceainformaional dispar diferenele i ncepe o nou etap de dezvoltare. Aadar, exist ocontradicie. Universul rmne punct la nivelul fix al cmpului i n acelai timp seextinde, crend o nou substan, un nou timp i spaiu. Dezvoltarea urmeaz principiulpendulei: sensul se schimb dinspre unitatea informativ spre sectorul fizic. Orice obiect din Univers poate fi considerat proces i n acelai timp, orice proceseste un obiect. n fiecare proces i obiect au loc micri oscilatorii dinspre unitateainformativ spre diferenierea fizic. Diferenierea fizic trebuie s corespund strictunitii spirituale. Condiia dezvoltrii acestor dou fenomene contrarii o reprezintexistena unui al treilea element care asigur existena latent a unui contrariu n cellalt.Acest rol l ndeplinete energia care acioneaz ca intermediar, care determin dezvoltareaUniversului. Informaia, energia i substana reprezint un tot unitar. Aceast concepie existde mult vreme, de exemplu n cretinism, noiunea de Sfnt Treime (DumnezeuTatl, Dumnezeu Fiul, Sfntul Duh). Orice obiect n dezvoltarea sa repet ciclul dezvoltrii Universului. Rmnndabsolut unitar la acest nivel al cmpului, el se difereniaz la nivel fizic. Pentrudiferenierea la nivel fizic este necesar un proces anterior la nivel spiritual care sgaranteze o nalt rezisten n cazul disocierii fizice. Este evident prioritateaspiritului. n acest mod, legea unitii i luptei contrariilor arat n felul urmtor:nimicul existent eman din sine contrariul su pentru ca apoi s se transforme n cevaabsolut nou. Acum s trecem la problema originii vieii. Pe msura diferenierii lumii fizice,trebuiau s creasc tendinele de ridicare ale unitii la nivelul cmpurilor, de la cele maifine straturi pn la cele mai rudimentare. Gradul de unitate se manifest la acele nivele lacare acesta nu s-a manifestat anterior. O dat cu acumularea diversitii, gradul de unitate, ntr-un anumit sector al spaiului,crete ntr-att de mult nct obiectul se detaeaz de Univers. Aducerea lui la nivelul23. unitii din jur ar nsemna distrugerea lui. Densitatea informaiei crete ntr-att, nctapare o contradicie ntre obiect i lumea nconjurtoare. Viaa este o unitate strategic aobiectului cu Universul prin negarea tactic a acestuia. Putem spune c viaa a aprut nUnivers concomitent n ntreg corpul su i reprezint un organism unitar care icontinu diferenierea ntr-o permanent conexiune i interaciune a tuturorcomponentelor sale. Dezvoltarea acestui proces, diversitatea fizic, sunt posibilenumai printr-o orientare ctre procesele informaionale primare ale ntregului. Substana,timpul i spaiul reprezint forma exterioar, informaia i spiritul constituie coninutul.Coninutul se realizeaz prin form, iar forma genereaz coninutul. La baza vieii oricrui obiect al Universului stau micrile oscilatorii, orientareaintermitent spre procesele informaionale i cele fizice. ntruct viaa omului este oreflectare n miniatur a Universului, procesele trecerii informaiei n substan au loc nvia mult mai rapid dect n univers. Un obiect viu se deosebete prin gradul deunitate i prin viteza de trecere a informaiei n substan. Este probabil ca ridicareagradului de unitate i al vitezei de migrare reciproc s constituie raiunea de a fi aobiectului viu. Cu ct este mai ridicat gradul de unitate intern i cel al densitii informaiei, cuatt mai mult se detaeaz organismul de lumea nconjurtoare. Este ceea ce noi numimdezvoltarea contiinei i a personalitii. Procesul detarii fizice fa de mediulnconjurtor este posibil doar n condiiile creterii simbiozei cu Universul. Procesulsimbiozei cu Universul este ceea ce ndeobte se cheam cultur. Procesul detariireprezint civilizaia. Cultura nate civilizaia. Civilizaia la nceput respinge cultura iarapoi, ca s nu dispar, se ntoarce la ea ca un fiu rtcitor pentru a repeta acest proces laun nivel superior i cu o amplitudine mai mare. Dac ntoarcerea la cultur serealizeaz la un nivel necorespunztor, acest lucru duce la distrugerea civilizaiei.Negarea tendinei de unitate i a sentimentelui care o realizeaz n Univers, a dragosteiadic, duce la dispariia civilizaiei. n general se consider c esena legii unitii i luptei contrariilor ar constitui-ompcarea acestora fr o distrugere reciproc. Principala condiie a reconcilieriicontrariilor o constituie viteza trecerii lor dintr-unul ntr-altul. Deosebirea esenial amateriei vii fa de materia nevie st n viteza de trecere a contrariilor unul n cellalt.Prin urmare scopul vieii este intensificarea revelrii spiritului n materie pe seamacreterii vitezei acestei treceri. S ne amintim de pendul. La o anumit vitez a oscilaiei exist dou stri care seexclud reciproc: micarea pendulului dinspre centru spre stnga i spre dreapta. Acestestri contrarii pot coexista fr s se anihileze una pe cealalt numai pentru c ele suntdecalate n timp. ncercarea de a le suplini, de exemplu n decursul unei secunde, la ovitez de oscilaie de 5 secunde, nseamn ncetarea micrii, oprirea dezvoltrii. Acums ne imaginm c viteza pendulului s-a mrit pn la cteva oscilaii pe secund.nseamn c cele dou stri contrarii pot fi interschimbate, fr anihilarea lor reciproc. Viaa pe pmnt a aprut ca un mijloc de pstrare a nivelului unitii ei cu Soarele carea emanat planetele, cobornd n acest fel gradul de unitate fizic i urmrind unitateainformativ pentru compensarea rupturii fizice. Prin urmare, n planul general,separarea nu s-a produs. Orice obiect al Universului tinde s emane din sine ceva opuslui n plan fizic i s creasc unitatea n planul informaional pentru dezvoltarea sistemului.Mama care nate un copil i steaua care nate planete fac unul i acelai lucru. Emanareafizic trebuie compensat prin unitatea spiritual. Viaa pe pmnt este o confirmare aprocesului realizrii unitii noii planete cu Soarele. Sistemul solar tinde pe de o partectre o maxim difereniere fizic, iar pe de alt parte ctre unitatea informaional. Viaacare a aprut pe Pmnt s-a dezvoltat dup aceleai legi. La nivel fizic are loc apariia de noi24. specii, crete diversitatea formelor, iar la nivelul cmpurilor crete gradul de unitate.Viaa pe Pmnt nu numai c a aprut ca un organism unitar i continu s existe ca unorganism unitar, ci este dirijat de un sistem de autoreglare care apare la nivelulinformaional - energetic. Scopul acestui sistem este susinerea corespondenei dintrecomportamentul prii i interesele ntregului. Cu ct sunt mai mari posibilitileenergetice ale unei verigi, cu att mai mult ea trebuie s fie orientat ctre centru. Daclegtura cu centrul ntrzie i crete autonomia verigilor, sistemul poate s piar. Deaceea este inevitabil pedepsirea verigilor care ntrerup unitatea sistemului. Comportamentul obiectului trebuie s corespund structurilor informaionale alentregului organism. Dac ns comportamentul fizic, emoional i informativ alobiectului difer de programul instalat n cmpul informaional al sistemului, atuncicmpul sistemului reacioneaz atacnd cmpul obiectului. Are loc deformareacmpurilor obiectului cu introducerea unor programe de distrugere, adic ntoarcerea lastarea iniial. Un asemenea obiect poate fi att un organism individual, ct i un grupcare ncalc legile unitii. Vorbind n termeni medicali - sntatea spiritului determinsntatea corpului. Cmpul informaional este primordial n raport cu corpul i idetermin soarta acestuia, caracterul i starea fizic. Prin urmare, se poate spune cprincipala condiie a sntii fizice o constituie cunoaterea i respectarea legilorcmpului informaional al Universului, a legii ntregului, a legilor Spiritului i aleDragostei. Acum viteza tuturor proceselor pe Pmnt a crescut ntr-att, nct reclam onentrziat adaptare fizic. Biogenosfera se schimb cu rapiditate. ntruct procesele informaionale n Univers sunt primordiale n raport cu cele fizice,problemele adaptrii fizice sunt legate n primul rnd de influenarea structurilorinformaionale, spirituale ale omului. Aa se explic recrudescena magiei, ocultismului,practicilor yoga i a diferitelor curente religioase. Oamenii salut cu entuziasm apariia acte unui nou mesia sau guru care le promit mntuirea i un nou adevr. Toi ateaptsoluii de-a gata uitnd de faptul c principala condiie pentru renatere este o muncistovitoare a crei esen i este cunoscut omenirii din cele mai vechi timpuri; estevorba de tendina de a nelege lumea nconjurtoare, de a cerceta legile ei i de a aveaun comportament corespunztor acestor legi. Nivelul energetic al oamenilor n ultimii ani a crescut enorm. Ceea ce nainte se realizan decursul mai multor ani, acum poate fi realizat n cteva luni. Posibilitile omului aucrescut aa cum cresc, de pild, posibilitile biciclistului care se aeaz n carlingaunui avion. Dac ns psihologia lui a rmas tot aceea a unui biciclist, i nu a unui aviator,acestuia i va fi greu s fructifice avantajul ce i s-a oferit. Nivelurile psihologice ale omului obinuit i ale omului care are acces la influenareaenergetic a obiectelor vii i nevii trebuie s se deosebeasc chiar i mai mult. Cercetrile mele arat c se poate pricinui un ru naturii vii i nevii nu numai prinaciuni mecanice sau prin fora emoional ci chiar i printr-un gnd imprudent.Urmrile influenei negative cresc n progresie geometric n cazul unor aptitudinibioenergetice ridicate ale omului. Influena informaional-energetic asupra obiectelor viii nevii poate fi foarte periculoas. Agresivitatea fa de un om reprezint un program dedistrugere a tuturor rudelor i copiilor si. ntruct funcioneaz mecanismul autoreglrii,infleuna negativ se rentoarce mpotriva agresorului i a rudelor acestuia. Pregtireapsihologic a omului rmne mult n urma posibilitilor sale energetice, se poate spunec omenirea se gsete, de fapt, ntr-un regim de autodistrugere. Roadele acestui lucrudeja ni se arat peste tot. Care-i cauza tragicei neconcordane dintre psihologia omuluide azi i realitile lumii care-1 nconjoar? Psihologia omului contemporan al civilizaieioccidentale (iar acesteia i aparine o mare parte a omenirii) este psihologiapragmatismului. Accentul ei principal cade nu pe acumularea informaiei, ci pe distrugerea25. acesteia. Prin urmare procesul ineficient, nerentabil al contientizrii, al creriinoilor structuri noionale i etice este eliminat din lanul general. Procesului dificil i dedurat al cutrilor i se prefer reetele de-a gata cu maximum de efect practic. Dacanalizm calea dezvoltrii oricrei religii, vom gsi peste tot urmtoarele etape de baz:- contientizarea, investigarea lumii n momentul curent, care are loc prin negareamediului nconjurtor, a dependenei omului fa de acesta, refuzul cooperrii cu acesta;- evidenierea legilor dezvoltrii i crearea unui sistem comportamental n concordancu aceste legi;- aplicarea practic a cunotinelor obinute anterior. nainte, acest proces se ntindea pe parcursul secolelor i mileniilor i de aceea nmod frecvent oamenii nu l-au putut contientiza i vedea n ntregime, ca orbii dinpoveste care pipiau un elefant ncercnd s-i imagineze ce ar putea fi. Acumomenirea are ansa s vad acest proces n toat unitatea sa. n prezent, n cutrile spirituale domin procesul de separare. Exist orientri doarctre prima treapt acumularea informaiei. Este o cale de evadare din realitate, denegare a civilizaiei ca atare, de negare a urmtoarelor dou trepte. Aceast cale outilizeaz, de pild, adepii lui Krishna. O a doua orientare este ndreptat spre revenireala principiile eticii, ale comportamentului corect. Sunt dou curente religioase diferite. Oa treia orientare vizeaz fructificarea rezultatelor practice, fcnd abstracie decunoatere i latura etic. Aceasta este magia i vrjitoria. O transformare curioas a nregistrat-o bioenergetica. nceput prin elemente alecunoaterii i ale eticii, acest curent, mai ales din momentul n care s-a pus problemaonorariilor ncasate, s-a degradat rapid i acum este orientat, n special spre magie ivrjitorie. Este ct se poate de normal deoarece are loc o modelare rapid a tuturorproceselor care permit s vezi elefantul n ntregime, adic s vezi i scontientizezi procesele care au determinat starea de fapt actual a omenirii i problemelece se ridic n faa ei. Principala condiie de supravieuire n momentul de fa, bazat pe principiiledialectice, o reprezint unirea a ceea ce nainte era imposibil de unit. Este vorba derenunarea la cele pmnteti, intrarea n comuniune cu Cosmosul i obinerea informaiei,transformarea ei n legi morale i aplicarea lor practic la toate nivelurile. Nu poi s-i slujeti i lui Dumnezeu i lui Mamon, spunea Iisus Hristos. Cudou milenii n urm, aceste dou tendine contrarii erau ireconciliabile n decursulvieii unui singur om. Acum lumea s-a schimbat, s-a schimbat i viteza de oscilaie apendulului, fr ca oscilaiile sale s se anihileze reciproc, adic trecerea substanei iinformaiei dintr-una n alta. Prin urmare putem vorbi despre faptul c omul cruia i estehrzit s supravieuiasc n urmtorii civa ani, trebuie s fie n acelai timp i sfnt, i unom obinuit, i un om de afaceri. n contiina fiecrui contemporan trebuie s existe dou procese contrarii:renunarea la lume, tendina spre Cosmos, sanctitatea i fructificarea informaiei obinute,nite aciuni energice, un ridicat pragmatism. Este vorba, de fapt, de un mod de agndi care va determina structura fizic i sufleteasc a omului nou. Astfel sanctitatea,renunarea, cunoaterea, fructificarea lor la nivelul gndurilor i sentimentelor trebuieaplicate n structurile sociale i tehnice. Cuplarea acestora nu trebuie s fie mecanicdeoarece ar nsemna oprirea pendulei, ci trebuie s fie un proces unic cu o desfurareconsecvent pe cele trei trepte. Fiecare om trebuie s devin sfnt i s se preocupe deridicarea continu a sanctitii sale, de cunoatere a lumii i de comuniunea cu Universul i detraducerea acestora n viaa spiritual i cea practic. Civilizaia trebuie hrnit n permanen26. prin cultur. Prioritatea, n sistemul de valori, trebuie acordat sanctitii i nupragmatismului, deoarece Cosmosul este primordial, iar civilizaia este secundar. Orice civilizaie s-a meninut pe umerii sfinilor i nu pe cei ai vrjitorilor. Conformlegendelor, n vechime oamenii ar fi avut un al treilea ochi. Ei aveau acces lainformaii primite pe cale supranatural indiferent de distan i timp. Mai trziu cel de-al treilea ochi s-a nchis. Cauzele sunt necunoscute cu toate c ele sunt, probabil, simple:obinerea cunotinelor primordiale este inadmisibil fr respectarea normeloreticii. Iar fructificarea cunotinelor prea a nu fi legat n mod direct de etic. ntr-oanumit etap, nivelurile etic i psihologic au rmas att de n urm fa de posibiliti,nct acest lucru a nceput s amenine exist


Recommended