Cursuri 3D Studio Max – Avansati Arhitectura si Publicitate– Programa de studiu
3D Max este programul cel mai frecvent utilizat in crearea prezentarilor de arhitectura si design. Preferinta firmelor pentru 3D Max este bazata pe mutitudinea de tool-uri si metode prin care se poate obtine acelasi rezultat fapt care mareste flexibilitatea de lucru in acest program, numarul mare de utilizatori garanteaza o comunitate activa online care incurajeaza dezvoltarea de tool-uri noi sau imbunatatirea celor deja existente iar rezultatele finale simuleaza realitatea sau viziunea design-ului foarte fidel.
Acest curs are ca scop atat prezentarea unor unelte si tehnici avansate de lucru cu 3D max cat si aplicatiile lor in domeniul arhitecturii, productiei publicitare sau a design-ului de produs si cursul le este este destinat in egala masura celor care abia acum fac cunostinta cu domeniile mai sus mentionate dar si utilizatorilor care au deja experienta in design sau arhitectura si doresc imbunatatirea rezultatelor. Cursul de fata isi propune ca in paralel cu introducerea de tehnici si notiuni noi sa creeze si un cadru in care aceste cunostinte pot fi exprimate intr-un mod cat mai creativ, astfel intentia este de a pune sau de a consolida si bazele unui fond creativ consistent care sa acompanieze o forma placuta vizual.
Cursul este structurat intr-un singur modul si prezinta notiuni avansate de modelare si texturare, constructia unui set de environment, constructia de materiale si editarea lor, setarea luminilor si notiuni de camera si randare folosind Vray si Mental ray. Acest curs necesita un grad mediu de familiaritate cu lucrul in programul 3D max si va folosi notiuni de lucru in Photoshop pe care le va introduce atunci cand este nevoie.
Curs 1:
Prezentare Vray/Mentalray
Prezentarea de notiuni avansate de randare raytracing iluminare indirecta ambient occlusion caustics
Curs 2:
Setup-uri avansate de lumini Skylight lumini fotometrice iluminare utilizand HDRI iluminare interioara
Curs 3:
Materiale avansate (materiale Vray/Mentalray)
Modificari de materiale reflection/refraction anisotropy self ilumination index of refraction subsurface scatterin
Curs 4:
Texturi avansate alpha map displace map luminance map
Curs 5:
Notiuni avansate de camere field of view deph of field motion blur
Curs 6:
Introducere in animatie motion panel keyframing
Animatie de camera
Curs 7:
Optimizarea scenei
Vray proxy
Optimizarea luminilor Curs 8:
Linear work flow gamma settings
gamma correctio Curs 9:
Efecte speciale hair and fur motion blur lens effects film grain
Curs 10:
Render passes opacity pass
ambient occlusion pass self illumination pass specular pass shadows pass z depth pass
Curs 11:
Compositing photoshop compositing
node based compositing