+ All Categories
Home > Documents > Cartea Tehnica a Omului

Cartea Tehnica a Omului

Date post: 03-Nov-2015
Category:
Upload: sorin-craciun
View: 135 times
Download: 8 times
Share this document with a friend
Description:
Cartea Tehnica a Omului

of 234

Transcript

NARIH IVONE

NARIH IVONE

CARTEA TEHNIC A OMULUIINTRODUCERE

Cnd omul cumpr un aparat de uz casnic, fabricantul i pune la dispoziie o carte tehnic, pentru utilizare, care cuprinde: domeniul de utilizare, pri componente, manevrele permise de acionare i de reglare, parametrii utilitilor de alimentare, etc.

Omul poate fi considerat cea mai complex, perfecionat, fin i perisabil main din Univers.

Prin similitudine cu crile tehnice pentru orice aparat, m-am gndit s propun o carte tehnic pentru om, cu dorina de a-l ajuta s previn defectarea propriului organism, din care rezult toate suferinele lui.

Este foarte greu s contientizezi omul i s-l faci responsabil de aciunile sale, ale cror efecte le suport, din cauza sistemelor care triesc de pe urma suferinelor lui, care exploateaz filonul de aur din mina prostiei (ignoranei) omeneti (tefan Zweig , 61), sisteme interesate s-l derute i s-l menin n ignoran pe om.

Mutele se prind cu miere, nu cu fiere.

Majoritatea oamenilor nu rezist la laude. Cei ce vor s-i cucereasc i s obin beneficii de la oameni, i laud.

n aceast carte am intenionat s furnizez informaii folositoare oamenilor pentru meninerea sntii i pentru mbuntirea relaiilor cu semenii.

MULUMIRI

Mulumesc tuturor autorilor care au avut marea buntate i marea iubire de oameni i au scris cri, prin care ne-au transmis i nou din comoara nelepciunii i cunotinelor lor.

Mulumesc tuturor membrilor familiei mele, mulumesc tuturor rudelor mele i tuturor prietenilor mei care m-au ndrumat i m-au ajutat n elaborarea acestei cri.

CUPRINS

MULUMIRI4

INTRODUCERE.....................................................3

CUPRINS.5

I.CE ESTE OMUL...............................9

Evoluia spiritual....................................................10

II.CINE-L FABRIC PE OM................................13

Condiii de calitate pentru om..................................39

Scara de valori..........................................................50

Calitatea oamenilor..................................................61

III. DIN CE ESTE COMPUS OMUL.....................61

INCURSIUNE SUPERFICIAL N CHIMIE.......63

APA..........................................................................66

Noiunea de pH........................................................69

HIDROGENUL.......................................................72

OXIGENUL.............................................................73

CARBONUL............................................................75

Combinaiile elementului carbon cu hidrogenul i cu oxigenul...............................................................76

Combinaiile elementului carbon numai cu hidrogenul................................................................78

Hidrocarburi.............................................................78

Alte combinaii ale elementului carbon cu elementele hidrogen i oxigen..................................81

a.GLUCIDE SAU HIDRAI DE CARBON...........82

Funcia (-OH) de alcool........................................82

Funcia aldehid......................................................83

Funcia ceton.........................................................84

Clasificarea glucidelor.............................................85

Monozaharide...........................................................86

Dizaharide................................................................86

Polizaharide..............................................................86

b.LIPIDELE.............................................................87

Lipidele simple........................................................88

Gliceridele....................88

1.Steridele, steroli sau sterine..........................91

Colesterolul..............................................................91

2.Steroidele..............................................................92

AZOTUL..................................................................92

Combinaiile azotului cu hidrogenul........................94

Amoniacul................................................................94

Procesul de detoxificare..........................................96

Formarea ureei.........................................................97

Combinaiile elementului azot cu elementele: hidrogen i oxigen.................................................... 98

Combinaiile elementelor: carbon, hidrogen, oxigen i azot...........................................................99

MONOPEPTIDELE SAU PROTIDELE SIMPLE................................................................... 102

Aminoacizii..............................................................1o2

PEPTIDELE OLIGOPEPTIDELE SAU POLIPEPTIDELE INFERIOARE...........................104

Funcia amid...........................................................104

POLIPEPTIDELE....................................................105

Insulina.....................................................................105

PROTEIDELE SAU POLIPROTEIDELE SUPERIOARE.........................................................105

SULFUL...................................................................106

Combinaiile organice ale sulfului...........................107

Polizaharide mixte, glicozizi....................................107

Condroidele..............................................................108

Heparina..................................................................108

Glico-sulfolipide......................................................109

Cerebrozide .............................................................109

Protide, monoprotide, aminoacizi............................109

Vitaminele................................................................110

Antibioticele.............................................................110

Fitoncidele................................................................111

FOSFORUL.............................................................112

Prezena fosforului n combinaiile organice din organismul uman......................................................114

1.Nucleoproteidele..................................................115

Ce este ADN-ul........................................................116

Acizii nucleici..........................................................116

Extragerea energiei solare........................................120

Cum se transmit caracterele.....................................121

2.Lipide complexe...................................................122

CLORUL.................................................................123

Combinaiile clorului...............................................124

CALCIUL................................................................125

MAGNEZIUL.................................................127

POTASIUL..............................................................129

SODIUL..................................................................131

Compuii elementului sodiu.....................................132

FIERUL....................................................................133

Prezena elementului fier n organismul uman........138

a.Hemoglobina.........................................................138

Globina.....................................................................138

Hemul.......................................................................139

Oxihemoglobina.......................................................139

Methemoglobina......................................................140

Carbohemoglobina...................................................140

Carboxihemoglobina...............................................141

b.Citocromii.............................................................141

c.Peroxidazele i catalazele.....................................142

IV. FUNCIONARE I UTILITI.....................143

n ce const funcionarea omului, ce face omul......144

GNDIREA............................................................. 148

Ce nseamn s nu-i controlezi gndirea................ 153

Ce este stresul..........................................................154

Care sunt valorile adevrate....................................157

Ce este credina.......................................................164

Intervenia omului n funcionarea lui.....................165

ALIMENTAREA CU AER....................................166

ALIMENTAREA CU AP....................................172

ALIMENTAREA CU ALIMENTE.......................178

Cum mncm..........................................................178

Ct i ce mncm....................................................180

Ce alimente consum omul.....................................183

Calitatea alimentelor...............................................184

Coninutul alimentelor n substane nutritive..........191

MICAREA.............................................................195

MUNCA...................................................................196

OMUL PIERDE CLDUR...................................197

Intervenia omului n meninerea temperaturii constante a corpului.................................................198

OMUL INTR N RELAIE CU SEMENII..........200

a.Relaia cu semenii n partea energetic, invizibil200

nva cum s nvei!................................................200

Cum se acceseaz INTERNETUL MEMORIEI COLECTIVE A OAMENILOR VII I MORI....200

b.Relaia cu lumea vizibil......................................204

Ce au fcut ceilali cu tine.......................................207

OMUL SE MULTIPLIC, SE NMULETE.222

SOMNUL227

Omul doarme noaptea.227

Bibliografie230

I. CE ESTE OMUL

Omul este o fiin vie, parte component a Universului.

Viaa ar fi o proprietate normal a evoluiei materiei [Florin Gheorghi, (17) ].

n cartea Apocalipsa este n derulare (40) am prezentat elementele determinante ale vieii pe Pmnt: Prana, Manas, Eterul, Focul, Aerul, Apa i Pmntul [Powell A.E. Dublu eteric, 1938, Editura Aninoasa Gorj, citat de Flonin Gheorghi, (17)].

Participarea elementelor determinante la formarea i la meninerea vieii pe pmnt se desfoar permanent, n circuit, n dou faze simultane: faza de sintez i faza de descompunere, ntr-un ritm periodic dintre flux i reflux [doctorul Mesmer, citat de tefan Zweig, (61)]. Focul este lumina i energia solar, care activeaz ambele faze. (tefan Zweig, 61).

La baza circuitului uria al materiei i energiei, din biosfer, se gsete absorbia cuantelor de lumin roie, intrarea n sistem a unei infime pri din energia radiant a soarelui.(Victor Shleanu, 53).

Soarele este rezervorul Forei Vitale [din Doctrina Secret citat de Florin Gheorghi, ( 17 )].Din Soare eman cureni vitali care vibreaz prin spaiu i prin organismul oricrei vieuitoare de pe pmnt.(Florin Ghiorghi, 17).

Circuitul energiei i al materiei prin fiinele vii se desfoar dup legile studiate de tiinele: fizic, chimie, etc.:

- Toate curg, toate se schimb.

- Legea conservrii energiei i masei: nimic nu se pierde, nimic nu se ctig ci totul se transform.Omul, ca fiin vie, este o individualitate organizat (V. Shleanu, 53), un sistem deschis (L.V. Bertalanffy, citat de V. Shleanu, 53) , care face schimb de substane, energie i informaii cu mediul nconjurtor.

Corpul uman viu este nconjurat i traversat permanent de energie vital, aflat n permanent micare. Aceast energie este denumit aur energetic. Dogma medicinii oficiale recunoate i trateaz numai corpul fizic vizibil.

La ncheierea ciclului vital, format din natere, via i moarte, sufletul omului se desprinde de corpul fizic, se organizeaz ntr-un disc energetic, denumit entitate spiritual (Florin Gheorghi 17), invizibil de ctre pmnteni i se deplaseaz i ocup un loc n Univers, mai apropiat sau mai deprtat de Pmnt, n funcie de evoluia entitii spirituale, aa cum a prezentat savantul Florin Ghiorghi la TV.

Evoluia spiritual , de care se vorbete i pe care i-o doresc toi, se realizeaz prin armonia gndirii cu sufletul din inim. Pentru evoluia spiritual, sufletul din inim trebuie alimentat i hrnit cu energia prelucrat de ctre esutul nervos al creierului. Evoluia spiritual se realizeaz prin gndire pozitiv, care ne racordeaz la energia primordial cosmic divin, la Dumnezeu, din care s-a delimitat sufletul din inima omului. Omul este forma cea mai perfecionat de manifestare, n lumea vizibil, a energiei primordiale cosmice divine. Evoluia spiritual se realizeaz prin altruism.

Dup concepia savantului romn Bogdan Petriceicu Hadeu (20), omul este format din:

- corpul fizic vizibil, i

- suflet sau spirit.

Sufletul sau spiritul este o materie molecular, ca treapt evolutiv a omului. Este un organism primar, fluidic, imponderabil care-i pstreaz autonomia chiar cnd se afl n legtur trectoare cu organismul secundar, cu trupul pmntesc. Sufletul are o form, un nveli material, este un corp strveziu sau aburos. Este suportul material al memoriilor, acumulate n toate stadiile de ncarnare (n toate ciclurile vitale delimitate de natere, via i moarte). n stare de veghe, sufletul se folosete de creier, ca de o unealt specializat. Orice fptur este o bucic din Dumnezeu, dar n margini (delimitat), care-i lucreaz ntoarcerea viitoare la Dumnezeu, prin evoluie n sens progresiv, pe o treapt superioar.

Dorul primordial impulsiv de a se dezmrgini se manifest n somn, ce cuprinde aproape o jumtate din ciclul vital terestru, n antitez cu cealalt jumtate, numit de veghe. n somn i n vis, sufletul se dezmrginete n timp, n spaiu, n form, n umblet i n grai.

n concepia savantului Bogdan Petriceicu Hadeu, Dumnezeu este infinitul i iubire.

n timpul somnului, sufletul se hrnete cu eter (eterul specificat de A. E. Powell [Dublu eteric 1938, Editura Aninoasa Gorj, citat de Florin Gheorghi, (17 )]. Eterul este unul din cele apte elemente determinante ale vieii pe pmnt: Prana, Manas, Eterul, Focul, Aerul, Apa i Pmntul.

Spiritul este legat de corpul fizic ca printr-un lan elastic, putnd a se deprta pn la un punct, dar silit iute a se ntoarce.

Bogdan Petriceicu Hadeu (20) scrie c Dobitocul om este fr asemnare mai anevoie de stpnit dect dobitocul bou sau dobitocul oaie.

n om se d lupta ntre bine i ru. Binele individual trebuie s lupte cu rul individual, pe care poate s-l biruiasc prin struin. Urmeaz rsplata pentru biruitor i pedeapsa pentru biruit, rai sau iad, rspunderea fiecruia pentru faptele sale. Din strdania fiecruia rezult evoluia sa spiritual.

Dr. Mihai Neagu Basarab, n postfaa la cartea Sic cogito de Bogdan Petriceicu Hadeu (20), scrie: Spaiul ambiental pare bntuit de spirite indiferente, sau ranchiunoase.

Dup moarte, sufletele, numite entiti spirituale, i menin identitatea i nu nceteaz a fi n legtur cu sufletele ntrupate, de a se vr n treburile omeneti, de a se destinui nou, cnd vor ele. (Bogdan Petriceicu Hadeu, 20).

Legtura ntre sufletele ncarnate (oameni) i sufletele destrupate se realizeaz prin iubirea manifestat ntre ele. Entitile spirituale nu pot interveni n viaa oamenilor fr acordul lor. Prin gnduri pozitive omul se racordeaz la bine, la Dumnezeu. Prin gnduri negative: de ur, rutate, invidie, lcomie, beie, omul permite spiritelor ranchiunoase s-l influeneze n ru.

Omraam Mikael Aivanhov (1), n cartea Natur uman i natur divin, scrie c omul are dou naturi:

O natur inferioar animalic, dobndit i motenit din evoluia nregistrat n el pe vecie, conform teoriei lui Darvin. Aceast natur determin instinctele: de conservare (inclusiv agresivitatea), de procreare i caracterele: egoism, cruzime fric, lcomie, viclenie.

O natur divin dat de Inteligena Cosmic. Natura divin determin inteligena, judecata, nelepciunea i puterea de a domina instinctele.

Natura animalic, numit i uman, este puternic i acioneaz instantaneu, pe cnd natura divin trebuie dezvoltat. Omraam Mikael Aivanhov (1) scrie: nelepciunea a aprut prima, dar instalarea ei n om nu dureaz de mult vreme, de aceea ea este nc fragil, n timp ce instinctul zace foarte bine nrdcinat.

tefan Zweig (61), n cartea Triumful i destinul tragic al lui Erasm din Rotterdam scrie despre credina nestrmutat c istoria este un progres moral, n care specia uman se nal de la animalitate la divinitate, de la for brutal, la spirit nelept ordonator. nlarea se poate realiza numai prin dorin i strdanie individual. II. CINE-L FABRIC PE OM

Orice produs fabricat i pus n circulaie trebuie s corespund unor norme i are specificat la ce folosete, indicatorii de calitate, termenul de valabilitate i fabricantul. La fabricarea oricrui produs sunt impuse norme de calitate pentru materialul din care se fabric produsul i condiiile igienico-sanitare n care poate fi fabricat.

La fabricarea omului este o total libertate, verificarea ftului, din burta mamei se face numai la solicitarea ei.

Omul se zmislete n timpul partidei de sex, ntre dou persoane de sexe diferite, n actul sexual, moment n care se produce nsmnarea femeii. Ftul rezult din unirea celulei masculine, spermatozoidul, provenit de la brbatul tat, cu celula feminin, ovulul, provenit de la femeia mam. Unirea celor dou celule are loc n burta femeii mam. Formarea ftului i creterea lui are loc n uterul femeii mame, gravidei, nsrcinatei. n ft se instaleaz, prin rencarnare, un spirit, o entitate spiritual. Creterea ftului se desfoar pe parcursul a nou luni, dup care are loc naterea copilului. Fabricanii copilului nu emit nici o carte tehnic de utilizare.

La natere, copilul nu cunoate lumea n care a intrat.

Toate celelalte produse sunt planificate i dorite de fabricani, ele fiind scopul aciunii de fabricaie.

Fabricarea copilului, apariia copilului, este un rezultat natural al aciunii de mperechere, a partidei de sex ntre brbat i femeie, ca urmare a aciunii instinctului pentru perpetuarea speciei. Perpetuarea speciei este o porunc divin pentru continuarea vieii oamenilor pe pmnt.

mperecherea i partida de sex ar trebui s fie srbtoarea vieii i s se repete de attea ori, dup numrul de copii, pe care au posibilitatea s-i creasc prinii. Dar acum, unii oameni s-au abtut de la porunca divin, de la legile Naturii i au inventat metode contraceptive, aplicate femeii, pentru a transforma mperecherea i partida de sex ntr-o distracie i plcere, n special pentru unii brbai. Au transformat femeia ntr-o consumabil. Am prezentat procesul de distrugere al femeii n cartea Apocalipsa este n derulare (40).

Aciunea de fabricat copii: mperecherea i partida de sex se practic liber, fiecare face sex cu cine vrea i cu cine poate, de multe ori fr responsabilitatea pentru copiii ce ar putea rezulta.

Situaia real este foarte dureroas: unele femei sunt abandonate de partenerii din partida de sex i sunt lsate s se descurce singure cu sarcina. Unele au aruncat copii vii sau omori.

ntr-un reportaj TV, a fost prezentat un caz n care fabricarea copiilor a fost transformat ntr-o afacere bnoas, prin vnzarea copiilor.

n momentul de fa, societatea manifest nepsare fa de unii dintre copii nscui nedorii. i ignor (nu-i pas c ei exist), lipsindu-i de cldura printeasc i de minimul de condiii necesare vieii. Prin nepsarea lor, i mping pe copii abandonai spre ignoran i infraciuni.

August Bebel (6), n cartea Femeia i socialismul, prezint printre altele, i modul cum erau utilizate femeile pentru perpetuarea speciei, n diferite etape de evoluie a societii umane.

n decursul istoriei, a existat o etap n care, ca i acum, fiecare brbat i fiecare femeie fceau sex cu cine doreau. Dar atunci, copiii rezultai erau considerai copiii notri, ai ntregii societi i fiecare copil era crescut i educat.

Acum se practic doar libertatea mperecherii i a partidei de sex, fr asumarea responsabilitii pentru creterea i educarea tuturor copiilor nscui. Copii sunt prea mici i neajutorai ca s-i poat cere dreptul la condiii de via pe pmnt.

Unii dintre copiii abandonai au fost salvai de prini adoptivi i dup ce au crescut mari, au venit s vad de ce au fost abandonai. Unul dintre ei i-a aflat o mam care nu tia ci copii a nscut (9 sau 12) i ce s-a ntmplat cu ei. Reporterul TV a certat-o pe mam, fr s-l cerceteze pe tata care a abandonat copilul.

Cazurile prezentate la TV dezvluie situaia femeii sedus, nsmnat i abandonat ntr-o societate iresponsabil.

O vin enorm o au i instituiile oficiale: cminele pentru copii abandonai. De ce i trateaz pe copii abandonai ca pe nite gunoaie de aruncat la co? Aceste cmine sunt ntreinute din banii publici. Unii salariai din aceste cmine sunt lacomi i lipsii de contiin.

mi aduc aminte, c imediat dup anul 1989, am nsoit o delegaie strin, s viziteze un cmin de copii handicapai. Pn s vin delegaia, am intrat n toate spaiile s fac releveul la instalaia de nclzire. Am intrat de diminea, pe neanunate. Am vzut situaia jalnic n care erau inui copii. Unii dintre ei, fiind bolnavi neuropsihici, nesupravegheai, i luau fecalele i le aruncau pe perei.

Mai trziu, dup sosirea delegailor strini, administratorul cminului a oferit o mas (n incinta cminului) delegailor i nou (nite proiectani). Nu am putut s gust din mncare, dup ce am vzut mizeria din cmin, n care sunt inui copii.

Printre altele, administratorul s-a ludat, ce om gospodar este el, c a nfiinat o ferm anex de porci, pe care-i hrnete cu mncarea rmas de la copii. Nu ar fi rmas nici un pic de mncare de la copii, dac le-ar fi dat-o. Copii erau inui n mizerie i nfometai. Porcii erau mprii cu efii ierarhici, dup cum a funcionat corupia generalizat, dup anul 1989.

Se ridic dou ntrebri:

- Bunurile materiale, produse i disponibile n societate, sunt insuficiente i nu-i pot hrni i ntreine pe toi copii i pe toi oamenii? Categoric nu. Potenialul pmntului nu este gospodrit i utilizat corespunztor. Ne lipsesc conductori gospodari, pricepui i omenoi.

- Sunt fabricai prea muli copii? Statisticile declar, la TV, c natalitatea este n scdere.

n fabricarea descendenilor, a puilor, a copiilor, omul este destul de asemntor cu celelalte mamifere: bovine,cabaline, suine, ovine.

Ce face omul cu acestea, cum le rezolv problema sexual?

Las cte un exemplar masculin pentru prsil, pentru nsmnat mai multe femele i pe restul masculilor i castreaz, direcionndu-i pentru munc sau alte scopuri. Care este comportamentul exemplarelor masculine destinate prsilei: armsarul, taurul, berbecul: sunt agresivi, violeni i chiar periculoi. Nu pot fi stpnii dect cu lan prins cu verig n nas.

La specia om, toate exemplarele masculine sunt lsate cu organele sexuale n funciune, care-i impulsioneaz permanent spre mperechere. Citind crile scrise de brbai, sau despre ei, am urmrit cu atenie declaraiile i destinuirile lor.

I. Oprian (43) prezint un caz:

Un brbat, adolescent fiind, i-a pus pistolul n gur i a tras trgaciul s se sinucid, din cauza dorinei sexuale nesatisfcute. Norocul lui a fost c pistolul nu era ncrcat cu cartue. La scurt timp, tnrul a evadat din familie, a plecat la o coal de ofieri, unde a gsit condiii favorabile s fac ravagii (o activitate sexual intens) printre femei (fete minore, femei majore, mritate sau libere, cu sau fr studii). Partenera pentru sex era atras prin hipnoz incontient. mperecherea i partida de sex se desfura fr responsabilitatea brbatului pentru copilul ce ar fi putut rezulta. Pe patul de spital, naintea morii, acest brbat a lsat-o nsrcinat pe persoana (femeia) de companie.

n categoria social a sracilor, copiii nu nva, pentru c prinii lor nu au cu ce-i ntreine. Cheltuielile pentru colarizarea copiilor sunt din ce n ce mai mari. La coal li se cer copiilor, bani, cei care nu aduc bani sunt persecutai, uneori sunt obligai s se mute la alt coal.

Din acest motiv, prinii sraci nu-i colarizeaz copiii, nu-i nva o meserie sau o profesie. Copiii lor cresc needucai i necolarizai, fr posibilitatea de a profesa ceva, pentru a ctiga bani cu care s se ntrein. Neavnd ocupaie, ei de tineri se mperecheaz, fac sex i copii. Brbatul consider partenera ca fiind proprietatea lui, femeia lui i-i tot face copii, fr a avea cu ce-i crete i educa.

n cazul prezentat la TV, cu titlul Fabrica de copii, i arta pe copii mbrcai sumar, desculi, murdari, aezai direct pe pmnt; cel mai mare l inea n brae pe cel mai mic, cruia i da s sug un lichid roietic, dintr-o sticlu, spunnd c-i ceai cu miere de albine. Tatl copiilor negocia cu reporterul preul pentru vnzarea copiilor.

Unele femei, stule de fcut copii i ne mai putnd suporta srcia, abandoneaz copii i pleac la lucru n alte ri. O parte dintre copii ajung n orfelinate. De aici, cei norocoi sunt salvai de prini adoptivi.

Dintre copiii nfiai, au venit muli s-i cunoasc prinii naturali i s afle motivul pentru care au fost abandonai.

Unul dintre copiii salvai era student. Studia juridica-drepturile omului. Dorea s militeze pentru a li se acorda oamenilor drepturile de mici, la via i la condiii minime necesare pentru cretere, instrucie i educaie.

CAUZA ABANDONRII COPIILOR ESTE SRCIA, LIPSA DE EDUCAIE A OAMENILOR I NEPSAREA CONDUCERII SOCIETII; LIPSA DE RESPONSABILITATE A OAMENILOR PENTRU ACTUL DE MPERECHERE PENTRU PERPETUAREA SPECIEI.

Si eu am pledat, n crile mele pentru ntreinerea i pentru instruirea i educarea tuturor copiilor.

Societatea permite mperecherea liber, dar nu-i asum responsabilitatea creterii tuturor copiilor. Aceasta determin gradul de educare al oamenilor i calitatea oamenilor.

La natere, omul este situat n ptura social vulgus profanum (tefan Zweig, 61) i needucat, tot acolo rmne.

Orfelinatele au devenit orfelinatele groazei dup anul 1965. nainte de anul 1965, dintre copiii crescui la orfelinat, unii fceau studii superioare. Doi din ei: unul inginer i unul economist, au ajuns directori, au fost efii mei, nite oameni buni profesioniti i omenoi. Atunci, personalul care lucra cu copiii orfani manifesta mil i compasiune pentru copii orfani i nu se fura ca acum.

Observai cum ies cu sacoele pline, unele persoane care lucreaz n instituiile n care se prepar hran pentru copii.

La TV, a fost prezentat o fat, campioan multipl la box.

Fata crescuse ntr-un orfelinat. Spunea c atta btaie a primit n orfelinat, nct boxul este o plcere pentru ea, s primeasc i s dea lovituri. i ea avea aceeai durere n suflet: dorea s-i cunoasc mama i s se mpace cu ea (de tat nu pomenea de loc).

ntlnirea cu mama ei a fost un oc, provocat de srcia n care tria mama ei. Mama ei nu-i mai amintea de ea i nu-i amintea ci copii nscuse, pe care-i abandonase. Femeia aceasta avea soarta femeii srace needucate: o nsmna oricare brbat dorea, dup care o prsea i ea trebuia s se descurce cu pruncul din burt. Dac nu se las nsmnat, brbatul o bate, chiar o omoar. Condiia femeii srace este mai grea dect a oricrei alte femele din regnul animal.

Unii brbai se comport exact ca masculii din regnul animal: nsmneaz femela i pleac, comportament remarcat i de doctorul John Gray (19): dup mperechere, brbatul se retrage ca un elastic i dorete s fie liber, gata pentru o nou mperechere. Societatea nu contest acest comportament.

La TV, a fost prezentat un caz: un bunic cu trei nepoi. Era bunicul dinspre tat al copiilor, n grija cruia au fost abandonai copiii.

Fiul bunicului, tatl copiilor a adus n casa printeasc o femeie, cu care a fcut cei trei copii, dup care s-a plictisit, s-a sturat de ea, a btut-o i a fugrit-o. Tatl copiilor a plecat i s-a angajat la o stn, unde avea alt concubin. Femeia, fugrit, s-a aciuat la un alt brbat, ntr-un sat vecin i a mai fcut doi copii.

La TV, prea se amplific dorul de mam al copiilor.

Nu trebuie s ceri ce vezi c nu-i poate da cel de la care ceri. Femeia aceea era doar fabricant de copii, fr posibiliti materiale cu care s-i creasc. Aceasta este soarta femeii srace, la dispoziia brbailor, fr posibilitatea de a se apra.

n aceast jungl, n care fiecare face ci copii vrea i-i poate abandona, pentru supravieuire, copiii ar trebui s se mulumeasc cu ce primesc de la adulii din anturajul lor, fr s tnjeasc dup altceva, pe care nu au posibilitatea s-l obin.

n crile anterioare am avertizat femeile c din momentul cnd accept s se mperecheze cu brbatul, acesta o nsmneaz i ea devine gravid. n starea de gravid, femeia trebuie s se supun legilor naturii i s fac copil. Femeia intr ca ntr-o capcan din care nu mai poate iei. Trebuie s gesteze, s nasc i s creasc copilul. Brbatul vrea fumee,(aa spunea un brbat, la TV, care-i fcuse partenerei lui 17 copii) i-i mai face un copil i aa mai departe.

Femeia devine fabricant de copii, fiind lipsit de posibilitatea de a practica orice munc, n afara familiei, pentru a ctiga bani cu care s se ntrein pe ea i pe copii ei.

Alt caz prezentat la TV: un tat cu trei copii, mama fiind plecat la munc n alt ar. Dei copii erau mriori: cel mai mic era n clasa I, cel mai mare avea 11 ani, tata nu lucra i refuza soluia angajrii lui n cmpul muncii. Triau din alocaia copiilor i din ce adunau din tomberoanele de gunoi. Nu aveau unde locui, tata refuza locuina social pentru c nu avea cu ce plti facturile. Tata inteniona s-o dea n judecat pe mama copiilor, s-o oblige la plata pensiei alimentare pentru copii.

Acum, pentru femei, exist posibilitatea evadrii din capcana de nsctoare i fabricant de copii. Femeia intr n mperechere legat la ochi, netiind ce urmeaz dup mperecherea cu brbatul i dup ce vede i se convinge de ce nseamn s fie la dispoziia brbatului, abandoneaz brbatul i copii i pleac unde vede cu ochii.

Oriunde pleac este mai bine dect s fabrice copii fr ir i s triasc ntr-o barac, n srcie, la dispoziia unui brbat lene i beiv.

La romni, obiceiul tradiional de a consuma alcool este o cinste: romnii se ndeamn unul pe altul: Hai s te cinstesc! adic hai s-i dau de but alcool (uic, vin , bere), pe cheltuiala mea, din banii mei.

Starea n care ajunge femeia: s triasc n srcie, la dispoziia unui brbat, care o nsmneaz fr limite, este de nesuportat. Posibilitatea evadrii din aceast situaie este o mare ans, pe care o utilizeaz multe femei.

A mai fost prezentat un caz la TV: o femeie plecase din srcia n care triau, ea cu apte copii i cu soul ei. Ea era nsrcinat cu al 8-lea copil, aa nsrcinat a plecat. Cazul a fost tragic, ase copii cu tatl lor au murit asfixiai, din cauza unei improvizaii.

Unde-i rdcina rului?

Una din cauze este lipsa de educaie. Tinerii: biei i fete nu tiu ce nseamn mperecherea .

mperecherea nseamn nsmnarea femeii i fabricarea copiilor.

Tinerii nu tiu c societatea i oblig pe fabricanii de copii, denumii prini, s-i creasc proprii copii. Societatea acioneaz cu viclenie asupra tinerilor, sugerndu-le pe multe ci, s se mperecheze, n special prin unele emisiuni TV.

n anul 2015, pe un canal TV, arat cum se efectueaz partida de sex: l arat pe brbat cum o devoreaz i o nsmneaz pe femeie, gfind.

Generaiilor de oameni mai vrstnici le este ruine de neruinarea afiat astzi.

August Bebel (6) arat drumul spre mizerie i srcie al tinerilor: cstoria i fabricarea copiilor, fr limite, pentru care nu au bani s-i ntrein i s-i educe.

O alt cauz este aciunea instinctelor pentru perpetuarea speciei, care acioneaz din subcontientul tinerilor, le blocheaz gndirea contient, i aduce n starea de ndrgostii i-i arunc unul n braele altuia, pentru mperechere. i ei se mperecheaz incontient, fr responsabilitate, pentru copilul care se procreeaz. Prin educaie se poate nelege aceast stare i tinerii pot deveni responsabili pentru aciunile lor de mperechere.

n afar de responsabilitatea pentru copilul ce urmeaz mperecherii, August Bebel (6) arat riscurile mbolnvirii n timpul partidei de sex. Prezint statistici alarmante.

Odat zgndrit sexul femeii, femeia dorete n subcontient, smna masculin pentru a nate copil, care n unele cazuri se transform n boal psihic.

Doar unii dintre copii abandonai, care reuesc s se salveze i s se fac auzii, i strig durerea sufleteasc produs de abandon i de tratamentul inuman la care au fost supui n orfelinate: bti i nfometare.

Unul din aceti tineri prezentai la TV, spunea c n momentul adopiei (la vrsta de 2 ani), avea o muctur pe obraz: l mucase o feti, n lupta dintre copii, pentru mncare.

Copiii din orfelinate nu au ce mnca, n timp ce unii conductori fur banii strni din taxe i impozite i-i cumpr hoteluri, etc.

n decursul istoriei, proporia planificat la regnul animal, de un mascul pentru mai multe femele, se realiza i la oameni, prin rzboaie. Rzboaiele frecvente puneau brbaii s se mcelreasc i s se omoare ntre ei, astfel c permanent erau eliminai o parte din brbai, asigurnd n felul acesta o proporie ntre brbai i femei, comparabil cu cea pe care omul o realizeaz pentru animale.

Aa cum scrie August Bebel (6), familia cu un brbat la o femeie, a aprut n decursul evoluiei societii umane, ca o necesitate pentru a pzi i pentru a conserva proprietatea asupra bunurilor materiale acaparate de unii membri ai societii.

n familie se fabricau copii, pentru motenit averea. Odat cu apariia familiei, brbaii au nfiinat casele de prostituie, bordelurile, unde brbatul gsea i pe celelalte femei de care avea nevoie pentru produs plcerea sexual. Mai erau i aa numitele curtezane, femei selecte, vizitate de marii bogtai ai societii. Mai erau utilizate pentru fcut sex i categoria social a servitoarelor.

August Bebel prezint i statistica circulaiei bolilor venerice.

Dup anul 1989, brbaii i rezolv problema instinctului sexual cu orice fat sau femeie pe care o poate vna (este prad sau prdtor (Mircea Malia, 28).

Chiar unii brbai de cultur: Pavel Coru (11) i Ioan Matei (29), n crile lor, ncearc s introduc un nou obicei tradiional: cstoria de prob.

I. Matei (29) i spune nepotului s ia o coleg de clas (elev minor), s o aduc acas i s fac sex cu ea, n cstoria de prob.

n timpul cstoriei de prob, femeia trebuie s fac sex cu brbatul, fr s fac copii. i trebuie s-i mai fac i alte servicii brbatului, s dovedeasc c are caliti pentru ca s fie acceptat de soie.

Tinerele fete naive, accept cstoria de prob, i neglijeaz nvtura i se strduiesc s fac ce li se cere. Dup un an, majoritatea sunt declarate nereuite, la prob i aruncate afar. Brbatul vneaz alt femeie pentru urmtorul an, i tot aa, cte o femeie n fiecare an, brbatul rmnnd venicul Logodnicul, (roman scris de Hortensia Papadat Bengescu, 44), fr responsabilitatea pentru partida de sex, pentru nsmnatul femeii, tratnd femeia ca pe o consumabil, utilizat i aruncat.

Aceast practic distruge femeia, o mbolnvete fizic i psihic, producnd femei vampir. Am prezentat problema pe larg, n cartea Apocalipsa este n derulare (40).

Problema general a fabricrii oamenilor, a perpeturii speciei este lsat la voia ntmplrii, cu mperecherea necontrolat i cu creterea i educarea copiilor lsat n seama celor ce fabric copii.

Din acest motiv, sunt cazuri, i nu puine, n care copiii sunt aruncai vii sau omori.

Conducerea societii le pedepsete doar pe femeile identificate c i-au aruncat copiii, fr a se interesa de fenomenul generator al copiilor: seducerea i abandonarea femeii nsmnate de ctre brbat. Pentru brbat, nsmnarea femeii este doar o distracie, o partid de sex, fr responsabilitate pentru copiii concepui.

Unde s-a ajuns acum?

Acum s-a ajuns ntr-o situaie foarte grav i periculoas. Majoritatea brbailor vor fumee din adolescen. Pe toate cile , oamenii sunt sugestionai (i cu imagini TV) s fac sex. S-a introdus i noiunea de via sexual ca o parte indispensabil, principal n cadrul ciclului vital biologic al omului.

MPERECHEREA BRBATULUI CU FEMEIA I FCUTUL SEXULUI NSEAMN NSMNAREA FEMEII PENTRU FCUT COPII, PENTRU PERPETUEREA SPECIEI.

Acum s-a inoculat n capul oamenilor concepia c mperecherea i fcutul sexului cu femeia, pentru brbat este doar o partid de sex, pentru produs plcere brbatului, fr nici o responsabilitate pentru perpetuarea speciei. Aceast concepie a fost declarat la TV de ctre o avocat cu renume, care-l apra pe un profesor care abuzase sexual de o elev minor.

Pentru reducerea mperecherii i a fcutului sexului cu femeia, ca o partid de sex, pentru produs plcere brbatului, s-au inventat i s-au introdus metode contraceptive, aplicate femeii, care s permit frecarea, ciocnirea (Maria Baciu,3) sexului femeii permanent. Aceast gndire i aceast practic au transformat femeia ntr-o consumabil, utilizat i aruncat.

Au fost cazuri de femei decedate din cauza unor pastile anticoncepionale. Brbatul spune c femeia este responsabil pentru c le accept. Starea sntii femeilor este afectat profund, oglindit i prin creterea numrului de copii nscui prematuri, cu malformaii, handicapai, autiti.

Copilele nu primesc informaii despre unicul rol al organelor lor sexuale, naterea de copii pentru perpetuarea speciei. Din acest motiv ele accept utilizarea sexului ca distracie, n partida de sex, pentru plcerea brbatului. Subcontientul lor acioneaz i le cere smna masculin pentru a concepe puiul de om, n burta lor.

Pentru aceasta, unele femei fac tot ce pot pentru a-i atrage pe brbai. Exist i nite pretini creatori de mod care dezgolesc femeia; i nite productori de silicoane, care le mresc snii, pe care creatorii de mod le dezgolesc.

i aa dorina de fumeeeste prea mare, la unii brbai. Privelitea aceasta de pdure de picioare dezgolite i de sni dezgolii i a i mai tare, aducndu-i pe unii brbai n stare de nebunie.

Unii brbai nnebunesc i le omoar pe femei pentru c nu vor s fac sex cu ei.

La una din etniile minoritare, exist o lege nescris, dup care brbatul devine proprietarul femeii fecioare, cu care reuete s fac sex. Chiar filmul atra a prezentat-o.

Unde s-a ajuns?

Agresivitatea unor brbai a crescut, manifestndu-se prin omorrea femeii care refuz partida de sex.

Cazurile sunt alarmant de frecvente, brbaii criminali fiind de toate vrstele, din toate categoriile sociale.

La TV au fost prezentate cazuri de :

- Femei violate i omorte.

- Femei omorte pentru c nu au mai vrut s continue relaia sexual cu partenerul, au voit s-l prseasc.

- Femei omorte pentru c s-au sturat de fabricat copii, au nscut suficieni copii i nu au mai acceptat partida de sex.

- Femei omorte, necate, pentru c au refuzat s fie duse de so la fabricat bani, prin prostituie.

- Adolescent omort pentru c a refuzat s fac sex.

- Femei omorte pentru c au vrut s divoreze.

La TV s-au discutat ase crime trase la indigo, cu victime i criminali diferii.

Fete minore, dup prima relaie sexual, cu un brbat minor sau major, au abandonat relaia. Brbaii au dorit continuarea relaiilor sexuale, mpotriva voinei fetelor. Le-au urmrit i le-au omort cu mai multe lovituri de cuit.

Printre cele ase cazuri, unul era ntre doi parteneri majori, trecui de 40 de ani. n acest caz divorul avusese loc cu doi ani n urm. Cei doi foti soi aveau i doi copii. n aceti doi ani, fostul so i-a urmrit permanent fosta soie i a omort-o.

Numrul brbailor care nnebunesc i omoar femei este mult mai mare.

n anul 2014, un tnr (minor) a omort-o pe o fat minor pentru c nu a vrut s fac sex cu el, dup ce au fost, cu grupul de tineri ntr-un bar, la un suc. n anul 2015, un tnr a omort-o (a gtuit-o cu un iret) pe o minor, ntr-un parc, pentru c nu mai voia s continue relaia sexual cu el.

O femeie lucra n strintate. Cnd s-a ntors acas, unde-i lsase copiii i soul, acesta a omort-o.

n Romnia, femeia este tratat ca o consumabil, la dispoziia brbatului, neaprat de nimeni.

Analizai vieile femeilor aflate n detenie pentru c i-au omort soii, brbaii. Una dintre ele a declarat la TV:

Soul m-a btut. L-am reclamat la Poliie. A venit un poliist i l-a amendat. Dup plecarea poliistului, soul m-a btut din nou, mai tare. Nu am mai reclamat nicieri. Cnd nu am mai putut rbda btile lui, am pus mna pe cuit i l-am omort. Cu aceast aciune i-am distrus pe toi i pe mine, care am primit o condamnare de 20 de ani de detenie.

Din cele ase cazuri de femei omorte, discutate la TV, n ziua de 1 februarie 2015, unele par a fi cazuri de minore vnate pentru a fi introduse n traficul de carne vie i prostituie. Unii dintre criminali erau foti recidiviti, fr ocupaie.

Fetele, femeile se las vnate, agate mai uor dect mutele. Mai uor agi i vnezi o femeie, n special o minor, pentru fcut sex, mai ales cnd minora este virgin, fr experien n relaiile cu brbaii, dect poi prinde o musc.

Unii brbai triesc din agatul femeii, fac sex cu ea, apoi o duc la produs bani, prin practicarea prostituiei. Femeia agat este ameninat, chiar btut. Au fost nite cazuri prezentate la TV:

n holul unui hotel din Constana, camera de supraveghere a filmat cum un brbat o btea pe fata care-l nsoea.

La TV a fost prezentat cazul unei cntree (cnta i n alte ri) agresat i btut de impresarul ei, salvat din minile lui de poliitii de la Poliia circulaiei.

Impresarul o btea pentru c ndrznise s cear o parte din banii ncasai la concerte. Pentru prestaia cntreei, la concerte, cntreaa primea doar cazare, mas i mbrcminte.

La TV a fost discutat mult, un caz al unei familii din Cernavod, n care soul i-a necat soia pentru c voia s-l prseasc i nu mai voia s produc bani din prostituie, sub tutela soului.

Dup anul 1989 s-a declarat libertate sexual: fiecare individ este liber s fac sex cu cine vrea i cu cine poate. Obiceiul tradiional de a obliga partenerii sexuali s se cstoreasc mai nti i apoi s fac sex, nu mai este obligatoriu.

Fcnd sex, fiecare cu cine vrea i cu cine poate, s-a ajuns la situaia care era cu muli ani n urm, prezentat de August Bebel (6). Dar nu se aplic exact ca atunci. Atunci fiecare fcea sex cu cine voia, femeile i brbaii erau ai tuturor, nu se exprima pretenia de proprietate asupra partenerului sexual. Copiii rezultai din mperecherea liber i cunoteau numai mama. Societatea i considera pe toi copii, ca fiind copiii notri, pe toi i hrnea, i cretea i i educa.

Acum (n anul 2015) femeia este utilizat de ctre brbat pentru fcut sex, pentru produs plcere brbatului.

Pentru brbat, cea mai mare plcere din viaa lui este partida de sex cu femeia.

Pentru permanentizarea posibilitii de fcut sex cu femeia, de frecat, de ciocnit (Maria Baciu,3) sexul femeii n gol, medicina oficial a introdus metode contraceptive aplicate femeii: chiuretajul, steriletul, pastilele, care au provocat moartea unor femei.

Alt metod contraceptiv este utilizarea prezervativului, (un balon de cauciuc), aplicat pe organul sexual masculin, pentru a evita contactul direct i a mpiedica mprtierea spermei, a smnei masculine, n burta femeii. Aceasta este o metod pentru frecat, ciocnit sexul femeii n gol. Partida de sex cu utilizarea prezervativului, produce plcere brbatului, care reuete s-i elimine sperma. Femeii nu-i produce nici o plcere. Organele din burta femeii sunt sensibile i fine i se deterioreaz la frecatul, ciocnitul cu un corp dur, nvelit n cauciuc. Metodele contraceptive mbolnvesc femeile.

Prin metodele contraceptive se ncalc legea perpeturii speciei, utiliznd organele sexuale pentru produs plcere. Doctorul fiziolog N. C. Pulescu (citat de Victor Shleanu, 53) spune c aceast practic este un viciu.

Adepii metodelor contraceptive ncalc legile Naturii, pentru care Natura se rzbun nfricotor (Mihai Rvru, profesor universitar i rector al Institutului Agronomic Ion Ionescu de la Brad Iai, n anul 1961), eliminndu-i pe indisciplinai din viaa pmntean vizibil.

Eliminarea din viaa pmntean vizibil, prin moarte este o pedeaps? S-ar putea ca rspunsul s fie afirmativ, avnd n vedere dorina de via , fr limite, manifestat la majoritatea oamenilor, la orice vrst i n special la vrste naintate.

FEMEIA ESTE TRATAT CA O CONSUMABIL, PENTRU PRODUS PLCERE BRBATULUI, N PARTIDA DE SEX.

Pavel Coru (11) scrie c pmntenii sunt nite tuburi digestive cu sex. Aceasta exprim o total lips de educaie a unor oameni, destul de muli.

mperecherea, partida de sex, cu nsmnarea femeii trebuie s aib drept efect fabricarea copilului, naterea copilului. Oamenii, brbai i femei trebuie contientizai c au organe sexuale pentru fcut copii, pentru perpetuarea speciei, nu pentru frecat, ciocnit sexul femeii n gol, n partida de sex pentru plcerea brbatului.

Femeie, ai i tu partea ta de vin!

Instinctiv, doreti mperecherea i partida de sex pentru a fi nsmnat. Dar ci copii doreti s faci?

Oamenii trebuie contientizai c au responsabilitatea s fac copii sntoi, normali, s-i ntrein, s-i creasc i s-i educe.

COPIII DE AZI VOR FI OAMENII DE MINE.

Aa cum cretem azi copii, aa va fi societatea uman din viitor.

n societatea de pn acum, organizat cu impunerea familiei, fiecare s-a ocupat numai de copiii din propria familie, neinteresndu-l ce se ntmpl cu restul copiilor existeni la momentul respectiv n societate.

Nivelul material i de educaie al familiilor au impus i au limitat nivelul de educaie al propriilor copii. n acest cadru socio-economic s-a ajuns la creterea numrului de infractori, mai exact la generalizarea infraciunilor, pornind de la cel mai nalt nivel, de la conducerea societii la micii hoi de orice.

Organizarea societii n familii a favorizat i a impus promovarea oamenilor pe criterii de rudenie, de interese i a urmrit acapararea bogiilor societii prin viclenie, abuz de putere, etc.

Criteriilor de valoare a omului: educaie, competen, cinste, disponibilitate pentru activitate i pentru munc, nu li s-a acordat atenia cuvenit.

Problema a fost sesizat i de oameni de tiin i cultur, precum profesorul universitar Nicolae Vasilescu (59), care constat n unele pturi de sus ale societii, o stare sufleteasc influenat de un arivism feroce, de un scepticism precoce, de cultul aparenelor....

O nsemnat parte a generaiei mele crescut cu idealul asigurrii unui trai ct mai bun, cu ct mai puine sforri. Calitatea cea mai preuit era abilitatea cu care puteai s-i asiguri reuita, ocolind munca sistematic i contiincioas. Toat admiraia era pentru ireii care tiu s se nvrteasc. Idealul i munca serioas provocau sursuri de comptimire i dispre; era indiciul naivitii i al inferioritii.

Aceasta era morala social pe care o propagau prin fapt unele familii, societatea i uneori, din nefericire, chiar coala. Am inut cont ns c sufletele se oelesc i caracterele se ntresc prin lupta grea cu viaa....Nici o dat nu m-a prsit voina de a tri i sperana c dreptatea trebuie s nving...

Mi-a dori s vd din nou n jurul meu elegan, bun gust, politee, respect fa de ceilali, decen, modestie, bun cretere.....Din pcate, toate acestea s-au pierdut n timp!...

mi pare ru pentru femeile noastre, pentru tinerele noastre, s le vd mbrcate n mod penibil... Avem mari valori i din pcate lor nu li se acord...atenie, nici n mod oficial, nici prin mass-media... i trebuie voin, ca s lupi cu rul care te nconjoar.

La TV au fost prezentate multe cazuri despre viaa n familie.

Unul din aceste cazuri a fost prezentat n ziua de 2 aprilie 2015:

O familie cu 9 copii, mama avea 38 de ani i tatl 43. Anul trecut, cnd femeia era nsrcinat cu al 9-lea copil, soul a njunghiat-o n torace, i-a bgat cuitul un pic mai jos de inim. Avocatul spunea c a fost tentativ de omor. Organele oficiale nu au luat atitudinea corespunztoare. Soul continua s tortureze copiii i soia. Soia blocat n fabricarea de copii, nu ctig bani i este nevoit s suporte o via de chin, sub ameninarea brbatului, care aa cum a bgat cuitul n femeie odat, poate repeta gestul oricnd.

n unele emisiuni TV, n special reprezentanii unor religii, in cu dinii de familie, dei familia este depit.

Constantin Popa (49) scrie Secretul csniciei trainice (este)... puterea de sacrificiu a soiei.

Un medic renumit, ginecolog, a spus la TV, c femeile ar trebui s se limiteze la doua cezariene, pentru naterea copiilor, pentru a nu-i periclita sntatea. Cele ce doresc s fac mai muli copii, trebuie s nasc natural. A spus acestea pentru c a avut un caz: o femeie nscuse opt copii, din care cinci prin operaie de cezarian. Femeia era la a cincea cezarian. Era vorba de soia unui preot, care a comentat situaia spunnd c trebuie fcut copii, cu orice risc: riscul era numai al soiei, care-i risca sntatea (medicul a spus c a existat riscul s-i extirpe uterul) i viaa, obligat de so.

Femeie, cstorindu-te eti la dispoziia brbatului, care te supune la lucruri care-i depesc rezistena. Tu eti de vin pentru c accepi. Nu mai accepta, nu te mai cstori!

nva, dobndete o profesie, angajeaz-te n munc, autontreine-te i apoi f un copil sau doi. Fcnd copii fr ir, nu-i rmne de ct s le plngi de mil i s-i condamni la srcie si privare de educaie i de instrucie.

Pn la trezirea contiinei femeii, toi copiii nscui trebuie considerai copiii notri, ai ntregii societi i trebuie crescui i educai. Din bogia societii, trebuie repartizat, n primul rnd, minimul necesar pentru creterea i educarea tuturor copiilor, pentru a deveni oameni normali, care s se ntrein din munca lor cinstit. Acum numrul de infractori a depit capacitatea de cuprindere a nchisorilor. Unii conductori planific s construiasc nchisori, n loc s-i educe pe copii i pe oameni.

Acum conducerea societii manifest mare grij pentru animalele slbatice (uri, lupi, cini), de la care omul nu are nici un folos. Animalelor slbatice li se rezerv suprafee imense de teren, n timp ce unii oameni nu au loc de habitaie, nu au locuin. Unii oameni nu au dreptul la spaiu de habitaie, acest spaiu se dobndete cu mult greutate.

Dup cum arat la TV, unii oameni sunt att de ne informai, nct nu tiu nici n ce an sunt.

Dominarea i conducerea oamenilor prin meninerea lor n ignoran, a dat gre, a dus la situaia de acum, cu hoia generalizat. Direcia de evoluie a societii trebuie schimbat, dei este destul de trziu, Apocalipsa este n derulare (40)

Unele emisiuni TV, le fac ru copiilor abandonai de prini, prin faptul c le amplific durerea abandonului. Copiii abandonai trebuie s-i continue viaa n orfelinate, s nvee, s se disciplineze, s dobndeasc o meserie, cu care s se integreze n societate. Orfelinatele s-i fac datoria, fr s-i considere pe copii, gunoaiele societii.

Copiii trebuie educai s devin buni profesioniti pentru a se putea integra n societate. Am scris anterior c orfelinatele nainte de anul 1965 au fcut ingineri, economiti, medici veterinari, din copii orfani. Atunci, la muli copii le muriser prinii n rzboi. Pentru aceti copii, orfelinatul a fost a doua lor cas, nu orfelinatul groazei ca acum.

Degenerarea orfelinatelor este o parte a degenerrii totale a societii, ajuns la generalizarea hoiei.

TREBUIE FCUT ORDINE N RELAIILE DINTRE SEXE, C SUNT OMORTE PREA MULTE FEMEI!

Sunt prea multe victime, de toate vrstele, de la minore la adulte, cazul coafezei din Bucureti, mpucat de so, pentru c a vrut s divoreze.

Manifestrile acestea reprezint drama i chinurile destrmrii obiceiului tradiional de asociere al oamenilor n familie.

Brbatul pretinde meninerea proprietii sale asupra femeii seduse.

Femeia intr n sclavie de bun voie i nesilit de nimeni, prin cstorie, n familie. Intrarea femeii n sclavia familiei se face pe o poart aurit: nunta, femeia fiind mireasa, vedeta nopii. Dup o noapte mireas, urmeaz o via de cenureas.

La TV se prezint rochii de mireas i nite fete care sugereaz cu viclenie, celorlalte fete dorina de a le mbrca i de a deveni mirese. Cu viclenie se nscrie n subcontientul fetei dorina de cstorie.

Trebuie s ne organizm viaa.

Fiecare membru al societii trebuie mai nti s nvee, s dobndeasc o meserie sau o profesie ct mai bun. Trebuie s fie n stare s fac ceva foarte bine, trebuie s munceasc s se autontrein. Fiecare om trebuie s fie ceva: un buctar, un croitor, un doctor, un profesor, etc. i numai dup aceea poate s-i permit s se mperecheze, s fabrice copii.

n Univers toate curg, toate se mic i toate se schimb.

i organizarea societii umane este supus permanent schimbrii.

n cartea sa, August Bebel (6) prezint evoluia organizrii societii umane, de la origini, pn n momentul vieii sale, inclusiv, n secolul al XIX-lea. Apariia proprietii private asupra bunurilor materiale sa extins i asupra femeilor. Proprietarii bunurilor materiale au nscocit i au introdus obiceiuri: nunta i cstoria i le-au implementat ca tradiii obligatorii, prin care brbatul a devenit proprietarul femeii. Femeia mea, unii brbai prefer s o omoare, dect s o lase s devin liber, prin divor. n familie, fiecare brbat face ce vrea cu femeia lui, nimeni nu intervine s-o apere pe femeie, dup o lege nescris, dar foarte puternic.

n momentul istoric al apariiei proprietii private, societatea s-a debarasat de sarcina i de responsabilitatea de a-i crete i a-i educa pe toi copiii societii. Sarcina i responsabilitatea creterii i educrii copiilor a fost lsat n seama mamelor care-i fabric, care-i nasc.

Problema educrii i instruirii copiilor n instituii specializate este problema privat a prinilor, care hotrsc viitorul copiilor, conform cu nivelul de nelegere a necesitii (motivaiei) educaiei i instruciei.

Acum s-a ajuns ca la nceput: fiecare face sex cu cine vrea i cu cine poate. Mai trebuie acceptat i grija pentru toi copii fabricai, toi copii s fie ai notri, adic ai ntregii societi. Toi copii s beneficieze de strictul necesar pentru o cretere sntoas i o educaie corespunztoare, n funcie de dotarea intelectual a fiecruia i de aptitudinile fiecrui copil.

Multe familii i-au dovedit eecul n creterea i educarea propriilor copii. Prea muli copii sunt bolnavi, obezi, cu ochelari de vedere, supra alimentai, unii copii au fost abuzai sexual, n familie.

Acum unele femei au curajul i incontiena s-i prseasc puii, copiii, cu care brbatul o subjuga. l las pe brbat, cu copii cu tot, s se descurce.

VIAA OAMENILOR, PE PMNT, SE TRANSMITE DIN GENERAIE N GENERAIE.

GENERAIILE DE OAMENI SE CREEAZ UNELE PE ALTELE, N ORDINE SUCCESIV.

Generaiile de aduli: bunici, prini trebuie s creasc i s educe pe urmaii lor: pe copii lor i pe nepoii lor i pe toi copiii lumii.

Generaiile care vin, continu viaa generaiilor care pleac, n ordinea: bunici, prini, copii.

Somnul raiunii nate montri.

Nepsarea, dezinteresul i lipsa de responsabilitate ale generaiei adulte, pentru urmaii ei, produce o generaie de oameni care-i va urma, de slab calitate, fr valoare: needucai, mecheri, escroci, tlhari, delapidatori, care nu apreciaz adevrul i dreptatea i care nu muncesc.

Situaia trebuie mbuntit, prin:

- Educarea i responsabilizarea oamenilor asupra mperecherii i a actului sexual, a partidei de sex. mperecherea i partida de sex nseamn nsmnarea femeii i producerea, fabricarea copiilor, pentru perpetuarea speciei, nu este o distracie.

- Ci copii trebuie fabricai? Atia ci pot fi crescui i educai de ctre prinii lor. Dup ce ai fcut numrul de copii, pe care ai posibilitatea s-i ntreii, s-i creti i s-i educi, aplic recomandarea lui Dan Brown (8), n mod similar cum procedeaz omul cu bovinele, cabalinele, ovinele, suinele.

Femeia trebuie s accepte mperecherea cu brbatul i partida de sex, numai atunci cnd dorete s fac copil, cnd ndeplinete condiiile: este major, matur fiziologic, a terminat de nvat i are o profesie pe care o practic, din care se autontreine. Atunci cnd femeia este independent socio-economic.

Cea mai mare plcere din viaa femeii este naterea de copii. Cnd i vezi copilul nou nscut n brae, simi cum se vars, n inima ta, cu gleata, bucuria i fericirea. Ai sentimentul c i-ai ndeplinit misiunea terestr. Dar ca s te poi bucura, trebuie s ai asigurate: acceptarea i iubirea celor din jurul tu, s ai locuin i bani cu care s creti copilul.

Femeia s nu mai fie etichetat curv, precum scrie Pavel Coru (11) toate femeile sunt curve. Femeia se mperecheaz i face copii pentru c aceasta este menirea ei. Femeia este singura poart a vieii, prin ea intr oamenii pe pmnt, prin ea se rencarneaz sufletele.Condiii de calitate pentru om

Orice alt produs fabricat este finit i este destinat unui consum.

Copilul, dup natere, nu este un produs finit, de sine stttor, nu se poate descurca singur, este dependent total de mama lui. Copilul nou nscut nu cunoate lumea n care a intrat. Este ca i cum s-ar nate cu o foaie alb pe care urmeaz s nregistreze tot ce vede i are cine s-i explice ce este i la ce folosete i cum se folosete. Fr explicaii, copilul nu tie ce s nscrie i coala rmne cu imagini ne explicate. De exemplu tie c un anume obiect se numete calculator, dar fr explicaii, nu tie s lucreze cu el.

Transformarea copilului n om este laborioas i se desfoar pe parcursul ntregii sale viei.

Omul trebuie s se formeze n decursul ntregii sale viei...pentru a spori capacitatea individual i eficacitatea social (Tiberiu Popescu 50).

Transformarea copilului n om se poate produce prin educaie.

Coninutul educaiei este format din: informaii, cunotine, priceperi i deprinderi, care trebuie nsuite de copil, de om (Tiberiu Popescu, 50).

Copilul, omul trebuie s beneficieze de explicaii tiinifice despre lumea nconjurtoare.

Olimpicii romni sunt elevi care au beneficiat de meditaii individuale, de specialitate. Fiecare i-a pltit meditaii particulare, la profesori de specialitate. n cadrul lor, au primit explicaii complete asupra noiunilor de specialitate, completnd orice gol anterior.

n primul rnd, copiii, oamenii trebuie s deprind tehnica muncii intelectuale, care cuprinde:

- Informarea din diverse surse: cri, imagini, etc.

- Analiza informaiilor i clasificarea lor.

- ntocmirea de scheme pe subiecte.

- Conspectarea informaiilor (reducerea volumului lor)

- Stocarea materialului, pentru utilizarea lui.

Educaia copiilor, oamenilor trebuie s cuprind:

- Educaia igienico-sanitar i de integrare n mediu.

- Educaia intelectual: utilizarea limbii, mnuirea ideilor, nelegerea relaiilor i a schimbrilor, stabilirea criteriilor de apreciere a valorilor.

- Educaia profesional.

- Educaia ideologico-politic.

- Educaia ceteneasc.

- Educaia moral.

- Educaia estetic, inclusiv estetica vestimentar.

n ultimii 25 de ani s-a introdus vampirismul vestimentar(V.Goci,18).

- Educaia pentru fabricarea i pentru creterea copiilor.

- Educaia pentru autogospodrire i pentru fcut menaj.

- Educaia pentru formarea simului realist, n alegerea profesiei: profesia aleas s fie solicitat pe piaa muncii.

Pentru ca omul, copilul s accepte educaia, trebuie s neleag motivaia educaiei, s neleag la ce-i folosete educaia:

- S tie cum s-i menin sntatea, starea de bine i de fericire.

- S fie i el ceva, s aib o profesie, s tie s fac ceva bine, s se poat angaja n cmpul muncii, s ctige bani cu care s se ntrein pe el i pe familia sa.

- S tie cum s se integreze n societate. Prin comportamentul su, s ctige respectul i consideraia semenilor lui. S nu-i deranjeze pe ceilali.

- S se adapteze mereu i s fac fa la progresul tiinei i tehnicii.

- S-i formeze propria scar de valori de care s dispun la utilizarea discernmntului, la alegerea variantei optime pentru a rezolva orice problem.

- Pentru evitarea degradrii de sine, pentru depirea descurajrii i pentru meninerea optimismului.

- S fac fa rolurilor sale de adult: profesionist, cetean, membru de familie i membru al unor grupuri sociale.

- S cunoasc mediul de via i cum s-l foloseasc pentru a nu-l distruge.

Cine trebuie s-l educe pe copil:

- Prinii.

- Sistemele oficiale de nvmnt: grdinia, coala, universitatea.

- Instituiile de cultur: bibliotecile, casele de cultur, teatrele, cinematografele, operele, filarmonicele, mass-media.

- Stadioanele, cluburile sportive i centrele n care se poate practica sport de mas.

- Dup ce copilul, omul nva alfabetul i tie s citeasc, atunci el se poate educa i prin autodidaxie, precum au fcut-o muli oameni renumii: Antoni Quin, Cheack Noris, Pirandello, Maxim Gorchi.

Educaia este o necesitate pentru adaptarea la viaa aflat n continu schimbare, provocat de dezvoltarea i progresul tiinei i tehnicii.

Capacitatea de penetrare a educaiei n cei educai este determinat i de calitatea educatorilor, care trebuie s fie oameni competeni, culi, pedagogi, modele morale de comportament.

Prin sistemele oficiale, educaia copiilor, a oamenilor este dirijat de ideologia impus de conductorii societii.

n anul 1974, n educaia copiilor, a oamenilor era impus adeziunea la ideologia marxist-leninist (Tiberiu Popescu, 50).

...Gnditorii occidentali...pledeaz pentru dezideologizare (Tiberiu Popescu, 50).

Tiberiu Popescu (50)citeaz...Concepia lui Karl Mannheim despre rolul deformant al oricrei ideologii.

Tiberiu Popescu (50)scrie despre .....Sfritul erei ideologice proclamat de sociologul american Daniel Bell.

Dup anul 1989, n Romnia, n educaia copiilor, a oamenilor este impus, oficial, dogma religiei predat n coli.

Ce scrie Mihai Eminescu (16) despre religie, n poezia

mprat i proletar:

Religia-o fraz de dnii inventat

Ca cu a ei putere s v aplece-n jug.

Cci de-ar lipsi din inimi sperana de rsplat,

Dup ce-amar munciri mizeri viaa toat,

Ai mai purta osnda ca vita de la plug?

Am experimentat i eu practica religiei oficiale, predate n coli. n cartea Rzboiul cu ntunericul(40) am descris pe larg efectele experienei de practicant a religiei:

- Nu mai aveam acces la memorie.

- Ajunsesem bolnav, abandonat de medicina oficial:n aceast faz nu mai putem face nimic.

- Parc nu mai aveam cap, pentru mine hotra totul duhovnicul, de care devenisem dependent. Chiar simeam un gol n cap, o gaur i simeam nevoia s port permanent o plrie, s acopr golul.

Nu am fost singurul caz , n aceast situaie, am mai avut nite foste colege de serviciu, care au pit la fel ca mine.

M-am convins de efectul negativ al religiei asupra gndirii: mi-a anulat gndirea proprie i accesul la memorie, la datele nmagazinate n timpul vieii mele.

La TV, o profesoar a comunicat c a constatat ANALFABETISM FUNCIONAL la elevi: elevii cunosc literele, tiu s citeasc cuvinte i fraze, dar nu le neleg. Elevii nu neleg ceea ce citesc pentru c au accesul la memorie nchis. Ei nu pot compara ceea ce citesc, cu ceea ce au nvat pn atunci, ca s poat nelege.

nchiderea accesului la memorie s-ar fi putut produce din cauza ndoctrinrii religioase, cum s-a produs la mine. Din anul 1989, ndoctrinarea religioas a lucrat n for asupra unor oameni i asupra copiilor, ncepnd din grdini, coli, mass-media, societate.

Eu am constatat nchiderea accesului la memoria mea, n diverse ocazii:

- Am urmat un curs de nvare a limbii engleze. Cu tot efortul meu, nu mi aminteam cuvintele din limba englez, nvate.

- Am urmat un curs de management i de antreprenoriat. Dei noiunile nu mi erau noi, erau doar aranjate ntr-o anumit ordine, nu mi aminteam ce am nvat.

n tinereile mele, n timpul colarizrii, am beneficiat de o memorie de excepie, pe care au remarcat-o profesorii mei. i n timpul serviciului (activitii profesionale) am beneficiat de o memorie remarcat de colegii i de efii mei.

Memoria mi-a facilitat o productivitate i o eficien ridicate, n munca mea intelectual.

nchiderea accesului la memorie s-a produs n timp, pe msur ce am devenit practicant a religiei. Aceast practic mi-a nrutit starea: am ajuns bolnav, trimis acas de medici, s mor. Am prezentat acest episod din viaa mea, n cartea Rzboiul cu ntunericul(40). Dup ruperea legturii cu biserica i cu religia, n timp, dup tratamente aplicate mie, de mine: regim alimentar vegetarian, tratamente cu plante, tratamente cu ap rece, tratamente energetice cu energie Reiki, tratamente de autosugestie i tratament cu codul vindecrii (27), mi-a curs din cap, pe nas, un lichid maroniu , foarte coroziv (m-au durut amigdalele, gtul i urechile). Am mai avut si nite vise prin care mi-a ieit rul din cap i din corp (pe care le-am povestit n cartea Rzboiul cu ntunericul,40). Dup ce am eliminat tot rul din mine, mi-au trecut durerile i mi-am recptat accesul la memorie.

Acum mi pot aminti tot ce doresc din trecut, acum neleg, la TV, cuvintele din limba englez pe care m-am strduit s le nv anterior.

Fenomenul se petrecea astfel: tot ce am citit i m-am strduit s nv, se nregistra n memorie, dar nu ieea nimic, la efortul meu de a-mi aminti.

n perioada cu accesul la memorie nchis, eu nu-mi aminteam numele persoanelor cunoscute. A fost o perioad foarte jenant pentru mine, dar acum a trecut i-mi amintesc tot ce doresc. Pot citi, pot nregistra n memorie, pot analiza i compara, pot sintetiza i pot emite concluzii. Sunt fericit.

Pentru ca elevii s poat nva, trebuie s aib deschis accesul la memorie, ne afectat de factori obscuri, interesai n exploatarea filonului de aur din mina prostiei (ignoranei) omeneti(tefan Zweig, 61).

Religia mai are i un alt efect negativ: produce fric i derut n gndirea oamenilor n legtur cu responsabilitatea. Omul este absolvit de orice responsabilitate. Responsabilitatea este transferat asupra lui Dumnezeu. Tot ce se ntmpl este dat de Dumnezeu, pentru a-i pedepsi pe oameni. Ori dup concepia lui Bogdan Petriceicu Hadeu (20), Dumnezeu este infinitul i iubire. Relele care cad asupra oamenilor sunt consecine ale aciunilor ntreprinse de oameni, ca urmare a aciunii legii Universului cauz i efect. Fiecrei aciuni i corespunde o reaciune.

Am scris n cartea Apocalipsa este n derulare (40) c tot ce se ntmpl cu mediul de via, este rezultatul aciunii oamenilor asupra elementelor determinante ale vieii pe pmnt: aer, ap, pmnt, plante i asupra cmpului energetic. Omul polueaz i stric compoziia aerului, a apei i a pmntului. Omul influeneaz i stric echilibrul magnetismului i energiei pmntului prin bomba de la Hiroima, prin defeciuni la centrale nucleare, prin deeuri radioactive, etc.

Acum apocalipsa, distrugerea vieii pe pmnt este n faz critic, adic nu mai merge nimic de la sine. Din cauza compoziiei aerului, razele soarelui ajung prea fierbini pe pmnt.

La TV s-a comunicat (vorbitorul a precizat c spune ct este permis de spus) despre capacitatea tiinelor de a determina fenomene meteorologice, de a umbri pmntul cu nori i de a provoca ploi. Fr acestea, apocalipsa, distrugerea vieii pe pmnt prin poluare, s-ar ncheia.

Dup anul 1989 a fost impus ca ideologie, dogma religioas: tot ce se ntmpl este dat de la Dumnezeu, singurul responsabil. Oamenii care se spovedesc la duhovnic, sunt iertai, sunt absolvii de responsabilitatea faptelor lor.

Masa de oameni vulgus profanum (tefan Zweig, 61) este inut n ignoran, n genunchi, n supunere necondiionat.

Unor conductori le e fric de mulime, o supun i o domin cu ajutorul dogmei religioase, pe care o inoculeaz n gndirea oamenilor de la vrste fragede n familie, grdini, coal.

Omul, de la natere, pe parcursul vieii, pn la moarte, este supus unui proces continuu de modelare i primenire a corpului fizic i de informare a minii i de perfecionare a gndirii.

Omul devine puternic atunci cnd reuete s-i controleze gndirea i s permit ocuparea minii sale numai cu gnduri pozitive. Cu energia minii, cu gndurile emise, omul modeleaz substana primordial, cosmic divin.

Omule, trebuie s tii permanent ce vrei, ce vrei s faci i ce doreti s obii, ca rezultat al aciunilor proprii. Toate gndurile, cuvintele i aciunile trebuie s aib drept scop binele personal i binele celorlali. Nici o aciune ntreprins s nu-i duneze ie, semenilor i s nu distrug mediul de via.

Cea mai mare putere a omului const n controlul gndirii: s-i dea seama, n orice moment, la ce gndete, s analizeze dac gndul prezent n mintea sa, i este de folos i s aib puterea de a comuta gndirea, s aduc n mintea sa i s se gndeasc la ceea ce i este lui de folos. S se gndeasc la elurile dorite i planificate pentru a le realiza n via, s se gndeasc la aciunile pe care trebuie s le ntreprind pentru a-i realiza obiectivele propuse. S-i organizeze gndurile i s-i planifice aciunile viitoare pentru a-i crea un viitor fericit, o soart bun.

Unde este gndul omului, acolo se scurge energia sa. Gndul este o form de energie care se emite, se scurge din om n Univers. Forma de energie gnd este foarte rezistent. n Univers se acumuleaz toate formele de energie gnd emise de oricine, oriunde i oricnd. n Univers exist un ocean de gnduri. Gndurile sunt pozitive, n favoarea vieii i gnduri negative, care acioneaz pentru distrugerea vieii.

n Univers, gndurile se grupeaz n cete de gnduri pozitive i cete de gnduri negative, care se lupt ntre ele. Cele mai numeroase i mai puternice ies nvingtoare i influeneaz viaa fiinelor vii de pe pmnt, producnd dezastre i suferine, dac sunt gnduri negative sau dac sunt gndurile pozitive ocrotesc fiinele vii, ajutndu-le s fie sntoase i fericite.

Capacitatea de a controla gndirea se dobndete prin educaie i prin voin.

Cel mai simplu mod de a menine gndirea n zona pozitiv este s-i dai seama la ce gndeti i s aduci n minte evenimente fericite din viaa trecut sau s-i imaginezi c n viitor vor avea loc evenimente fericite. n felul acesta, lucrnd cu puterea imaginaiei, i creezi un viitor fericit.

Exist oameni care nu-i controleaz gndirea. Mintea lor este ocupat cu evenimentele care i-au impresionat, vzute sau auzite din mediul nconjurtor. Ei i consum preioasa energie a minii cu lucruri nefolositoare lor. Aceti oameni au gndirea manipulat i blocat. Aceti oameni nu sunt proprii lor stpni, ei acioneaz dirijai prin sugestii, dup intenia manipulatorilor.

La ce se gndete omul?

- La problemele pe care ar dori s le rezolve i s le ntreprind, analiznd variantele posibile, din care s gseasc varianta optim i s planifice aciunile necesare s le fac n viitor, pentru realizarea scopului dorit.

- Exist oameni care nu au preocupri i gnduri proprii. Acetia pot ajunge n dou situaii:

n mintea unora se pot aeza gnduri existente n Univers, emise de ali oameni. Aceste gnduri i mobilizeaz s ntreprind aciuni, care n majoritatea cazurilor nu le aduc nici un folos, unele le aduc chiar necazuri.

n a doua situaie:

n momentul n care zona contient a minii omului nu este controlat i dirijat de proprietar, exist riscul ca din subcontient s ias i s ocupe mintea amintiri neplcute din trecut. Amintirile dureroase, neplcute din trecut, ies cu for din subcontient i ocup zona contient a minii. l fac pe proprietar s retriasc acele emoii neplcute, dureroase, cu intensitate, uneori, insuportabil, cu att mai intens cu ct i d seama c nu poate nchide rana dureroas redeschis. Retririle amintirilor dureroase din trecut consum energia minii contiente pn la epuizarea proprietarului ei.

Lipsa de control a gndirii permite ieirea la suprafa a amintirilor neplcute i este foarte periculoas i duntoare, deoarece poate duce la nebunie i la suicid.

Exist posibilitatea prevenirii acestor fenomene prin:

- Omul trebuie s aib preocupri permanente, s aib mereu planificat ceva de fcut, la care s se gndeasc. S aib activitate profesional sau alte preocupri.

- Omul s ntreprind activiti fizice: de menaj, practicarea unui sport, lucrul n grdin sau n domeniul agricol.

Unii medici, savani adevrai, au vindecat bolnavi neuropsihici, punndu-i s lucreze la cmp, precum ranii.

- Activiti intelectuale: pictura, scrisul crilor.

La unii autori, scrisul crilor s-a produs prin ieirea din subcontient a unui uvoi irezistibil de emoii acumulate, stocate.

Scrisul a lucrat ca o supap de supra presiune, prin care au ieit evenimentele i emoiile trite, acumulate peste limita suportabil. Scrisul crilor permite emoiilor provocate de evenimentele trecute i stocate ca amintiri neplcute, s ias i s micoreze tensiunea interioar din subcontient, care poate mbolnvi.

ntr-o lume lacom, egoist i insensibil, muli oameni au ndurat lipsuri i frustrri: nu i-au putut satisface necesitile de baz, nu au fost ocrotii (copii orfani), nu au beneficiat de iubire din partea semenilor, nu au avut ce mnca, nu au avut loc de habitaie cu confortul strict necesar, nu au fost admii i cuprini n sistemele de educaie (educaia fiind o problem privat a prinilor). Toate acestea s-au acumulat ca un vulcan dureros n subcontientul lor, n sufletul lor i orice au dobndit mai trziu, nu a reuit s le induc armonia i pacea n suflet.

Unii dintre aceti oameni au luptat cu disperare pentru supravieuire i au reuit, la maturitate sau la btrnee, s dobndeasc o locuin, bani i s aib mncare. Cu toate acestea ei nu reuesc s ating starea de pace, sntate i fericire, nu reuesc s realizeze pacea i armonia n sufletul lor, n acord cu pacea i armonia cosmic. Acetia emit continuu gnduri negative mpotriva celor vinovai de frustrrile lor, n dauna tuturor.

- Oamenii i pot ocupa zona contient a gndirii, citind cri. Cel ce citete o carte, poate tri cele citite, detandu-se complet de lumea fizic. Acelai lucru se ntmpl i cu cei ce urmresc emisiunile TV, n special meciurile sportive. Acetia sunt abseni total pentru realitatea care-i nconjoar.

Eu dau minii de lucru nvnd o limb strin (engleza) sau citind tratate referitoare la lucrul cu calculatorul. Eu am rsuflat vulcanul dureros, acumulat n subcontientul meu (l-am scos de sub presiune) scriind cri cu temele care m-au chinuit cel mai mult n via: meninerea sntii i acceptarea relaiilor cu semenii. Treptat am golit durerea acumulat n sufletul meu, n decursul timpului i am reuit s o nlocuiesc cu iubire jertfelnic. Cnd reuesc s contribui la producerea unui zmbet, pe chipul cuiva, simt o mare bucurie n sufletul meu. i n special sunt foarte fericit cnd pot fi de folos urmailor mei: copiilor mei i nepoilor mei.Scara de valori

n procesul modelrii omului, n timpul vieii, este necesar formarea unei scri de valori proprii. n memoria fiecrui om trebuie stocate o mulime de noiuni despre valoare, grupate n ordine cresctoare, formnd scara de valori.

n momentul necesitii aprecierii valorii unui om sau a unui obiect, se utilizeaz discernmntul (capacitatea de a alege i de a selecta varianta optim), pentru a-l clasa, comparndu-l cu indicii din scara de valori din memoria personal.

Discernmntul trage concluzia i apreciaz obiectul studiat ca fiind de valoare sau fr valoare. n funcie de lipsa sau prezena valorii constatate, la obiectul studiat, se decide atitudinea pe care o adoptm, fa de cazul studiat. Atitudinea fa de un om sau de un obiect trebuie s fie determinat i de faptul dac obiectul respectiv ne este necesar, dac avem nevoie de el.

Cazul cel mai tragic se refer la socializare i la mperechere:

O fat vede un tnr frumos. Pare de valoare i fata l accept i se mperecheaz cu el. Fat, eti n momentul vieii tale cnd te poi bucura de rezultatul mperecherii, de copil ? Eti major, matur, sntoas, ai terminat studiile, ai o profesie, te autontreii i ai asigurate condiiile materiale (locuin i bani) s creti un copil?

Dac obiectul de valoare nu este util n momentul respectiv, nu-l acceptm, nu-l achiziionm.

Ce trebuie s conin scara de valori.

Ce trebuie s considere omul c este de valoare i este important pentru el?

- S cunoasc i s aplice stilul de via care-i asigur sntatea. Fr sntate, omul nu se poate bucura de nimic.

- Dorina de formare i de devenire profesional: ce dorete s devin omul ( ce eti tu?), ce profesie i alege omul pentru via.

- Prin ce mijloace se poate ajunge la realizarea dorinei: educaie, nvtur, practic.

- Care sunt aciunile care favorizeaz i completeaz: autodidaxia, cititul crilor, controlul gndirii, vizionarea spectacolelor.

- Care sunt factorii care te pot devia de la dobndirea educaiei i a profesiei: indisciplina, neascultarea, nesupunerea i nerespectarea regulamentului de ordine interioar din coli, lipsa de responsabilitate, aderarea la practici distructive: fumatul, drogarea, consumul de alcool, mperecherea iresponsabil i nsmnarea femeii la momentul nepotrivit.

- Scara de valori trebuie s conin i modele umane pozitive, demne de urmat.

- Scara de valori trebuie s conin i cazuri tragice de oameni ratai i motivul ratrii, pentru a le evita.

- Experiene din viaa altor oameni, din realitate, din cri, pe care s i le aminteti pentru a te feri de necazuri.

- Munca s fie considerat singurul mijloc de produs bani i valori.

- Pentru a ctiga o competiie, s lucreze asupra propriei persoane pentru a o perfeciona, s nu nlture pe ceilali concureni prin viclenie sau prin for.

Aa cum scrie profesorul universitar Ion Matei (29), n cartea Testament educaional, fiecare om are un ciclul vital, format din natere, tineree, vrst activ, btrnee, i moarte. Perioada de via de la natere pn la maturitate (18 ani), este perioada de aur a vieii, n care copilul, omul trebuie s acumuleze informaii, trebuie s se educe, s nvee i s dobndeasc o profesie. n aceast perioad i pregtete copilul, omul linitea, pacea i fericirea pentru restul vieii. Acum i pregteti viitorul vieii tale.

Ai mare grij ce faci, la ce te racordezi, la ce aderi i cu cine te nsoeti!

Cum i aterni, aa vei dormi!

Ce poate face omul:

- S-i menin sntatea prin stilul de via.

- S-i controleze gndirea i s-o direcioneze spre educaie, instrucie i spre obinerea unei profesii. S menin gndirea n domeniul pozitiv.

- S presteze o munc onorabil, cinstit, din care s se ntrein.

- S se abin de la vicii: fumat, consum de alcool, de droguri, sex iresponsabil.

Din libertatea fabricrii omului, de ctre oricine, n orice condiii, pot rezulta:

- Copii nscui normali i sntoi.

- Copii nscui cu anomalii i cu deficiene, anormali.

Copiii nscui normali i sntoi i pot menine sntatea, dac sunt crescui i educai n condiii corespunztoare.

Copiii nscui normali i sntoi, lipsii de condiii minime de igien, hran i educaie i pot pierde sntatea i pot intra n categoria celor bolnavi, cu deficiene, anormali. n aceast categorie intr copiii oamenilor care triesc sub limita de srcie, fr locuin, fr hran i fr educaie.

Influena mediului, n care se nasc i triesc copiii, este hotrtoare n formarea calitii omului.

Unii oameni provenii din categoria social a sracilor, nu au beneficiat de educaie i instrucie. Dac ar fi educai, ar avea o profesie, ar nelege necesitatea muncii, ar practica o munc i ar scpa de srcie. Pe acetia i derut i dogma religioas, conform creia ei nu acioneaz, ateapt s le cad plcinta de la Dumnezeu.

Chiar din rndul celor ce dispun de bunuri materiale, unii fr educaie, i supraalimenteaz copiii i-i fac obezi, de mici, pregtindu-le un viitor plin de boli i suferine. Sau nu neleg necesitatea instruciei i educaiei i nu-i ndrum copiii s nvee n coli. n cartea Cine hotrte soarta omului (40) am prezentat factorii care determin soarta i calitatea omului.

Organizarea i funcionarea societii umane, n etapa aa pretins civilizat (a se vedea etapele de evoluie ale societii umane n cartea lui August Bebel, 6) a generat o mas de oameni needucai, sau cu educaie mediocr, sub limita minim de civilizaie. Aceast majoritate format din mediocri au tendina i chiar i reteaz vrfurile, trstur de caracter prezentat n balada popular Mioria (2):

Mioria

Pe-un picior de plai,

Pe-o gur de rai,

Iat vin n cale,

Se cobor la vale

Trei turme de miei,

Cu trei ciobnei.

Unu-i moldovean,

Unu-i ungurean

i unu-i vrncean.

Iar cel ungurean

i cu cel vrncean,

Mri, se vorbir,

Ei se sftuir

Pe l-apus de soare

Ca s mi-l omoare

Pe cel moldovean,

C-i mai ortoman

-are oi mai multe,

Mndre i cornute,

i cai nvai,

i cini mai brbai.

...............................

tefan Andrei (2) comenteaz balada Mioriai se ntreab, dac balada este o prevestire, un semnal, un avertisment, un ndemn la nelepciune i la pai msurai, la analiz lucid i judecat dreapt, eliberat de otrava invidiei, n relaiile dintre oameni. Este o oglind a sufletului romnesc.

De ce s-i aplice pedeapsa capital, cu moartea?

Avertismentul transmis de Mioria, neles de tefan Andrei (2): ...Dreptate social, dar nu egalitarism nivelator, devastator, pentru personalitatea uman. Nu invidie fa de cei care, prin munc cinstit, au oi mai multe i sunt mai ortomani. Dar munc cinstit i nu pe seama sau prin nelarea altor semeni.

Oamenii ar trebui s dobndeasc urmtoarele trsturi de caracter: chibzuina, msura, judecata i s manifeste comportament disciplinat, serios, muncitor, cu o nalt calificare tehnic, obedien total fa de autoriti i de reglementrile existente.

Poetul George Toprceanu (57) a cercetat cauza necazurilor unor oameni i a prezentat rspunsul n poezia:

NTREBARE I RSPUNS

Rumegnd cocenii de pe lng jug,

S-a-ntrebat odat boul de la plug:

- Doamne, pe cnd alii huzuresc mereu,

Pentru ce eu singur s muncesc din greu?...

La-ntrebarea asta, un prelung ecou

I-a rspuns din slav:

- Pentru c eti bou...

Pentru ce eti bou i munceti din greu, pe cnd alii huzuresc fr s munceasc?

- Pentru c eti prea credul? Crezi, cum spune Mihai Eminescu (16), n rsplata de dup moarte?

- Pentru c nu ai tiut i nu ai mers pe calea cea ngust i anevoioas a nvturii, a instruciei, a autodisciplinrii i a muncii?

- Pentru c te-ai lsat ademenit i atras pe calea cea larg a leneviei, a desfrului, a fumatului, a consumului de droguri, (de alcool), a partidelor de sex iresponsabil?

- Pentru c nu-i controlezi gndirea i nu foloseti gndirea i discernmntul naintea oricrei vorbe spuse i aciuni ntreprinse?

- Pentru c nu-i controlezi permanent gndirea i nu te gndeti creativ i pozitiv la ce vei face azi pentru viitorul tu de mine?

- Pentru c nu acionezi cu responsabilitate i nu munceti suficient?

- Pentru c nu mergi la vot i nu-i alegi conductorii? i lai pe ceilali s voteze i s hotrasc pentru tine?

Votul este calea panic, fr violen, de trecere a conducerii societii de la unii la alii. Dreptul la vot, pentru toi membrii aduli ai societii, s-a obinut dup insistene i chiar lupte, n decursul timpului. August Bebel (6) a fost unul din marii militani pentru evoluia panic a societii, cu trecerea, fr violen a conducerii de la unii la alii.

Cei ce nu-i exercit dreptul la vot nu tiu ct de greu s-a obinut acest drept la vot, pentru toi.

Lipsa de ncredere n vot este rezultatul comportrii aleilor, care dup ce se vd alei, uit de alegtori. Uneori i numrtoarea voturilor conteaz i este contestat de cei ce pierd alegerile, acuzndu-i pe ctigtori de fraud.

n decursul istoriei societii umane, conductorii erau alei dintre i de ctre oamenii bogai, care deineau majoritatea bunurilor materiale. Bogaii deineau bunurile materiale, pentru producerea crora munceau sracii. Sracii munceau mult i din greu i primeau puin din bunurile materiale produse.

August Bebel scrie despre viaa sracilor trit n srcie i mizerie. El a observat cauza mizeriei i a srciei majoritii oamenilor. Aceast cauz este lipsa sracilor de educaie i de cultur. Fiind lipsii de educaie i de cultur, sracii nu gndesc suficient, nu cunosc i nu gsesc calea spre o via normal, cu confortul minim necesar. Pentru a obine bunurile materiale necesare, unii sraci sunt nevoii s accepte orice compromis.

Sracii sunt o mas de oameni abandonai n incultur, uor de manipulat i uor de exploatat de ctre exemplarele umane mechere, care au acaparat bunurile materiale i conducerea societii. Odat acaparat conducerea societii i bunurile materiale, acaparatorii au emis legi n favoarea lor i au nfiinat sisteme de meninere a ordinii, vizibile (poliia, justiia) i mascate (unele religii, unele sisteme mass-media).

Cnd nu vom mai putea rbda,

Cnd foamea ne va rscula,

(Versuri din poezia Noi vrem pmnt de George Cobuc (12), scris n anul 1894).

n decursul istoriei, sracii s-au revoltat mpotriva asupritorilor lor, pe care-i considerau vinovai pentru srcia i mizeria lor. Au fost rscoale i revoluii, nbuite sngeros. Dei rscoalele i revoluiile sociale au fost nbuite sngeros, ele au produs, totui, schimbri i progres, n evoluia societii.

August Bebel (6) i-a dat seama de deficienele societii contemporane lui, n care nu erau fericii nici bogaii, nici sracii. n acel moment istoric, August Bebel (6) a considerat c se poate mbunti situaia sracilor, prin preluarea conducerii societii, de ctre sraci, pe cale panic.

CALEA PANIC PENTRU CONVIEUIREA ECHITABIL A OAMENILOR N SOCIETATE ESTE ANEVOIOAS I LUNG.

Militani din popor, susinui de popor, au acionat i au obinut dreptul la vot pentru toi membrii majori, ai societii.

Din cauza bogiei, bogaii au degenerat: au fcut excese, s-au ngreunat (ngrat), au devenit inactivi, dezinteresai i apatici. Au mai fost i rzboaiele, care au distrus tot ce au putut i au schimbat raportul de fore i de putere.

Atunci, sracii au preluat conducerea societii, n cteva ri, printre care i n Romnia.

Ce au fcut sracii cnd au ajuns la conducerea societii?

Au acaparat bunurile materiale ale societii, ca fiind proprietatea ntregului popor, pe care le administra statul.

I-au mprit pe intelectualii existeni n acel moment istoric, n dou categorii:

-Cei ce sunt cu noi accept i aplic doctrina noastr politic, i le acordm ansa vieii.

-Cei ce nu sunt cu noi nu au acceptat doctrina politic proletar, au fost condamnai la munc silnic i la nchisoare. Drama acestor intelectuali s-a datorat i faptului c ei nu au acceptat ideea de evoluie a societii i au rmas rigidizai n tradiii i n conservatorism.

n prima etap, pn n anul 1965, au fcut ceva i pentru sraci: le-au dat ansa copiilor sracilor s nvee n coli i n faculti. Copiii inteligeni, ai sracilor (care obineau note mari la nvtur), au beneficiat de burse de stat: ntreinere gratuit: cazare, mncare i bani pentru rechizite. S-a ridicat i s-a format o ptur de intelectuali foarte bine pregtii care au electrificat ara, au construit drumuri, osele, fabrici i uzine, n care tot omul avea loc de munc. Unii dintre aceti intelectuali au scris tratate tiinifice i tehnice de mare valoare, care sunt valabile i azi.

n anul 1965 s-a schimbat conductorul rii, mascat s-au schimbat principiile de conducere. S-a introdus totalitarismul i sistemele de opresiune au devenit ghear de fier (Stefan Andrei,2). Democraia era o lozinc fr de coninut. Dreptul la vot nu folosea la nimic: oamenii erau ndoctrinai i manipulai s voteze unicul candidat n alegeri, impus de conductorii societii.

n anul1989, conjunctura istoric a decapitat vrful din conducerea rii i a speriat puin nivelul urmtor. Au trecut 25 de ani. Dreptul la vot al maselor nu a folosit la nimic: masele au votat 300 de deputai i senatori, dup alegeri s-au instalat aproape 600. Toi acetia sunt ntreinui de contribuabili, prin taxe i impozite. Unii dintre ei au devenit pucriabili.

Dup anul 1989, masele au fost abandonate, n ignoran, pentru a fi aruncate la co (Horia Roman Patapievici, 45). Ignorana nu are limite: la TV, prezint pe unii oameni care nu tiu n ce an triesc, nici cine conduce ara. Ignorana nu-i ajut s-i foloseasc dreptul la vot.

Unii dintre cei ce ctig alegerile, le ctig prin talentul i prin priceperea lor de a convinge masele s-i voteze, nu prin caliti personale.

La TV s-a discutat despre neprezentarea la vot, care poate fi cauzat de neacceptarea nici unui candidat. Neprezentarea la vot este un protest, o arm bun doar ca s te sinucizi, pentru c lai pe ceilali s decid candidatul ales.

Nivelul de educaie al unor oameni este aa de redus, nct nu neleg:

- Nu neleg lumea n care triesc.

- Nu-i dau seama de unde vine rul lor.

- Nu deosebesc adevrul de minciun, nu deosebesc binele de ru.

Masele inculte sunt foarte periculoase: ele oricnd pot sufoca i omor pe cei educai i culi.

Frna, pentru convieuirea echitabil a oamenilor n societate, este incultura impus de unii conductori, celor condui i de lcomia unor conductori pucriabili.

Calitatea oamenilor se poate aprecia dup:

- Aspectul fizic: ct de apropiat este omul, de calitile considerate normale, n crile medicale de specialitate, referitoare la nlime, greutate, aspectul corpului, mobilitate.

- Starea de sntate i de curenie.

- Cum i cu ce se mbrac.

- Nivelul de instrucie profesional: profesia.

- Ce munc practic.

- Bagajul de cultur general i universal n toate domeniile: ce tie din alte domenii, n afara domeniului lui profesional.

- Cum se exprim i cum vorbete.

- Ce comportament are.

- Atitudinea fa de semenii lui.

- Atitudinea fa de munc.

- Alte ocupaii i pasiuni.

III. DIN CE ESTE COMPUS OMUL

Savanii medici au studiat corpul uman i au scris tratate despre anatomia i fiziologia omului (60).

Anatomia studiaz prile componente, fiziologia st


Recommended